Bekijk volle/desktop versie : voor de mannen: wanneer heb je het recht....

Pagina's : [1] 2 3 4

13-05-2003, 23:18
oke deze vraag is aan de mannen..maar graag een serieus antw...de vraag luid.:

WANNEER DENK JIJ DAT JE HET RECHT HEBT OM EEN VROUW TE SLAAN? EN IK BEDOEL NIET MET SLAAN DAT JE HAAR MET EEN KNUPPEL BEWERKT OF WAT DAN OOK WANT DAT MAG IN GEEN ENKELE GEVAL!!!

veel vrouwen zullen zeggen van: ja een man mag een vrouw niet slaan in welke geval dan ook...maar ik zie het niet zo....er zijn wel gevallen waar ik van zeg: dat heb ik wel verdiend...maar goed nu wil ik het graag van de mannen horen....

14-05-2003, 09:30

Sallaam Zuster Camilla, ik heb ergens gelezen dat een man wel zijn vrouw een tikje mag geven als ze foute dingen doet enzo, maar niet voor onbenullige dingen hoor. ik zal je aanraden om een vertaalde koran te lezen, daar staat het precies in.

Wa Sallaam Alikoum

14-05-2003, 10:11

Citaat:
Origineel gepost door Camilla27
...veel vrouwen zullen zeggen van: ja een man mag een vrouw niet slaan in welke geval dan ook...maar ik zie het niet zo....er zijn wel gevallen waar ik van zeg: dat heb ik wel verdiend...maar goed nu wil ik het graag van de mannen horen....
Geef je je man ook een mep als ie dat verdiend?.......mannen die hun vrouwen slaan benadrukken enkel de ongelijkheid in de relatie.

14-05-2003, 10:26
Groot gelijk Tijn !

14-05-2003, 11:17

Citaat:
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Sallaam Zuster Camilla, ik heb ergens gelezen dat een man wel zijn vrouw een tikje mag geven als ze foute dingen doet enzo, maar niet voor onbenullige dingen hoor. ik zal je aanraden om een vertaalde koran te lezen, daar staat het precies in.

Wa Sallaam Alikoum
dit klopt wat je zegt en daar ben ik ook bekend mee...maar wilde weten van de mannen in welke situatie zei die tik zouden uit delen...

25-05-2003, 23:46
ik heb gehoord als ze bijvoorbeeld niet bid, zich schaars kleed als ze buiten is. maar voor de rest weet ik niet

26-05-2003, 16:37
Ik hou van die jongen!!

26-05-2003, 16:47
hallo Fouad,

Hoe zou je reageren als je vrouw vreemd zou gaan. Hier ben ik wel benieuwd naar.

26-05-2003, 16:48
salaam alikoem

in de qu'raan dus de woorden van allah staat dat een man een vrouw een tikj emag geven als ze ongehoorzaam is over overspel heeft gepleegd ik zal de hadith zoeken en zo snel mogelijk plaatsen..

beslema miriam

26-05-2003, 20:46
Een man die zijn vrouw slaat is echt ....laaaaaaaaaaaaaaag.

26-05-2003, 23:55
ik kan geen vrouwen slaan, ik ben feministisch

heel vreemd, maar ben er wel blij mee.

26-05-2003, 23:57

Citaat:
Origineel gepost door miriammetje
salaam alikoem

in de qu'raan dus de woorden van allah staat dat een man een vrouw een tikj emag geven als ze ongehoorzaam is over overspel heeft gepleegd ik zal de hadith zoeken en zo snel mogelijk plaatsen..

beslema miriam
plaats het stukje koran eens. Want dan zie je wanneer ze er pas recht tussen haakjes op heeft. Het is niet hoe de gemiddelde moslim doet. Wanneer hij zijn zin niet krijgt er op los te rammen. Ook het feit dat de profeet vzmh nog nooit een vrouw heeft geslagen moet de moslims er vanaf weren.

Maar tog een vrouw slaan kan je niet maken.

27-05-2003, 15:06

Als vrouwen beginnen terug te slaan dan krijg ik meteen een afknapper!!!!!!!

27-05-2003, 15:10
Maar wacht eens ff, als een vrouw een man slaat dan?????????? of is dat nu wel inneens rechtvaardig, of is de man nu inneens een mietje!!!!!!!!

Tja jullie vrouwen spelen graag het lijdend voorwerp maaruuuhhh, ik trap er niet in hoor, en mocht ik ergens in trap dan graag tegen me vrouw hahahahhahahahha( voor de echte feministen die nu al staan te "trappellen"om mij met de grond gelijk te maken) Grapjuuuuuh

27-05-2003, 17:27

Citaat:
Origineel gepost door een_Rotterdamse
hallo Fouad,

Hoe zou je reageren als je vrouw vreemd zou gaan. Hier ben ik wel benieuwd naar.
scheiden

Pagina's : [1] 2 3 4