Bekijk volle/desktop versie : Welke dames of heren, hebben een relatie gehad met hun man/vrouw..



16-03-2006, 20:32
Ben ik best benieuwd naar,


En hoelang gingen jullie met elkaar ??

16-03-2006, 20:36


als ik getrouwd ben kom ik hier op trg

16-03-2006, 20:38
Hou ik je aaan

16-03-2006, 20:40
Volgens mij staan al die getrouwde vrouwen nu in de keuken

16-03-2006, 20:42


Laten we het hopen anders is er niets te eten voor ons

16-03-2006, 20:43

Citaat door roumaysa_2006:
Laten we het hopen anders is er niets te eten voor ons


Wallahila..



16-03-2006, 20:44
Dek jij de tafel dan kijk ik even snel of er wat op tv is

16-03-2006, 20:44
hey ik weet niet of het zo belangrijk is maar ik ben al 2.5 jaar getrouwd en ik ben eerst met hem 7 maanden omgeweest voor hij mij is komen aanvragen
dus....
ik hoop dat het iets uithaalt voor u
en het is niet als je eenmaal getrouwd bent dat je de rest van u leven in de keuken moet doorbrengen
GROETJES

16-03-2006, 20:47

Citaat door yasminahaji:
hey ik weet niet of het zo belangrijk is maar ik ben al 2.5 jaar getrouwd en ik ben eerst met hem 7 maanden omgeweest voor hij mij is komen aanvragen
dus....
ik hoop dat het iets uithaalt voor u
en het is niet als je eenmaal getrouwd bent dat je de rest van u leven in de keuken moet doorbrengen
GROETJES
Jou avatar oef

16-03-2006, 20:51

Citaat door yasminahaji:
hey ik weet niet of het zo belangrijk is maar ik ben al 2.5 jaar getrouwd en ik ben eerst met hem 7 maanden omgeweest voor hij mij is komen aanvragen
dus....
ik hoop dat het iets uithaalt voor u
en het is niet als je eenmaal getrouwd bent dat je de rest van u leven in de keuken moet doorbrengen
GROETJES

Wooow, leuk man..

K heb trouwkriebels

Dat van die keuken, was sarcastisch bedoeld, omdat geen getrouwde vrouwen reageeerde.

16-03-2006, 20:54
dan hoop ik voor jullie dat je snel je ware vind en dat je even gelukkig word als ik met mijn grote liefde, ik moet je wel zeggen we zeggen we zijn nog even verliefd als in het begin, je moet er gewoon aan werken en dan lukt het geloof mij als je eenmaal je grote ware hebt gevonden inshallah dan weet je wat ik bedoel
groetjes!

16-03-2006, 20:59

Citaat door yasminahaji:
dan hoop ik voor jullie dat je snel je ware vind en dat je even gelukkig word als ik met mijn grote liefde, ik moet je wel zeggen we zeggen we zijn nog even verliefd als in het begin, je moet er gewoon aan werken en dan lukt het geloof mij als je eenmaal je grote ware hebt gevonden inshallah dan weet je wat ik bedoel
groetjes!
Inchallaah

16-03-2006, 21:04



Citaat door yasminahaji:
dan hoop ik voor jullie dat je snel je ware vind en dat je even gelukkig word als ik met mijn grote liefde, ik moet je wel zeggen we zeggen we zijn nog even verliefd als in het begin, je moet er gewoon aan werken en dan lukt het geloof mij als je eenmaal je grote ware hebt gevonden inshallah dan weet je wat ik bedoel
groetjes!
Insha' allah