Bekijk volle/desktop versie : Plaats hier je lekkere cake-recept!



Pagina's : [1] 2 3

16-03-2006, 17:26
Lieve dames (en beste mods) ik weet dat dit geen rubriek Cuisine is, maar dit valt onder keukenvloer . Bij de topic "wat eet je vandaag" staan heel veel lekkere cakerecepten maar ik moet echt flink zoeken dus ik wou vragen of we niet in deze topic allemaal recepten kunnen plaatsen van verschillende soorten cakes, met name bepaalde meiden hier die hebben echt heerlijke cakes gemaakt plz plaats ze ajb weer hier.


16-03-2006, 17:36


Mijn chcoalde cake viel bij de meeste wel in de smaak en je kan er echt alle kanten mee op kijk wat ik er allemaal mee heb gemaaakt:



















16-03-2006, 17:39
ooh jummie jummie ik ga nou ook zometeen een cakeje bakken met de kids, ik ga denk ik een tulband maken inshaallah

wil je als je tijd hebt de recepten plaatsen
ik hebt trouwens van jou die tweede gemaakt

16-03-2006, 17:42
AHAH DAT IS een recept maar elk in andere bakvorm en anders versierd

16-03-2006, 17:42


bananencake : http://www.xxxxxxxxx/recepten/index.php?option=com_garyscookbook&Itemid=26&func= detail&id=263

echt altijd succes!

16-03-2006, 17:42
oh http://www.taj ine.nl

16-03-2006, 17:56
Appelcake.

Deze cake slaagt vrijwel altijd;

4 eieren
1 glas melk
1 glas olie
1 zakje bakpoeder
1 zakje vanille suiker
1 glas suiker
2,5 glazen bloem
4 a 5 appels
1 grote bakvorm

Gooi alle ingredienten bij elkaar behalve de appels. Mix dit tot een glad geheel. Vet van te voren een grote bakvorm in.

Was en schil de appels. Verwijder vervolgens de klokhuizen en snijd de appels in plakjes.

Giet het beslag in de bakvorm en leg de plakjes appel er naast elkaar op. Bestrooi met een klein beetje kaneelpoeder en doe in een op 180 graden voorverwarmde oven.

Als je oven erg sterk is, zoals de onze, dan dek je even af met foliepapier. Na 45 minuten even met een cocktailprikker er in prikken om te kijken of de cake gaar is.

Als de cake klaar is, uit de oven halen en af laten koelen.

Ondertussen neem je 4 eetlepels jam in een steelpannetje met 2 eetlepels water. Laat het op een zacht vuurtje koken / smelten en besmeer de cake dan met de jam. Even op laten drogen en aansnijden bij de koffie/thee. Erg lekker.

Groet,

NooR

16-03-2006, 18:04

Citaat door ceuta:
Mijn chcoalde cake viel bij de meeste wel in de smaak en je kan er echt alle kanten mee op kijk wat ik er allemaal mee heb gemaaakt:


















Dat ziet er lekker uit

16-03-2006, 18:16

Citaat door ceuta:
Mijn chcoalde cake viel bij de meeste wel in de smaak en je kan er echt alle kanten mee op kijk wat ik er allemaal mee heb gemaaakt:
Zo ceuta tbarkellah 3lik! Ziet er echt heerlijk uit

16-03-2006, 18:50

Citaat door _NooR_:
Appelcake.

Deze cake slaagt vrijwel altijd;

4 eieren
1 glas melk
1 glas olie
1 zakje bakpoeder
1 zakje vanille suiker
1 glas suiker
2,5 glazen bloem
4 a 5 appels
1 grote bakvorm

Gooi alle ingredienten bij elkaar behalve de appels. Mix dit tot een glad geheel. Vet van te voren een grote bakvorm in.

Was en schil de appels. Verwijder vervolgens de klokhuizen en snijd de appels in plakjes.

Giet het beslag in de bakvorm en leg de plakjes appel er naast elkaar op. Bestrooi met een klein beetje kaneelpoeder en doe in een op 180 graden voorverwarmde oven.

Als je oven erg sterk is, zoals de onze, dan dek je even af met foliepapier. Na 45 minuten even met een cocktailprikker er in prikken om te kijken of de cake gaar is.

Als de cake klaar is, uit de oven halen en af laten koelen.

Ondertussen neem je 4 eetlepels jam in een steelpannetje met 2 eetlepels water. Laat het op een zacht vuurtje koken / smelten en besmeer de cake dan met de jam. Even op laten drogen en aansnijden bij de koffie/thee. Erg lekker.

Groet,

NooR
deze lijkt me wel lekker


deze cake is de beruchten cake van ceuta

16-03-2006, 18:53

Citaat door lilchakir:
deze lijkt me wel lekker


deze cake is de beruchten cake van ceuta
wat is dat witte spul bij jou? Witte chocolade?

16-03-2006, 18:53

Citaat door _NooR_:
Appelcake.

Deze cake slaagt vrijwel altijd;

4 eieren
1 glas melk
1 glas olie
1 zakje bakpoeder
1 zakje vanille suiker
1 glas suiker
2,5 glazen bloem
4 a 5 appels
1 grote bakvorm

Gooi alle ingredienten bij elkaar behalve de appels. Mix dit tot een glad geheel. Vet van te voren een grote bakvorm in.

Was en schil de appels. Verwijder vervolgens de klokhuizen en snijd de appels in plakjes.

Giet het beslag in de bakvorm en leg de plakjes appel er naast elkaar op. Bestrooi met een klein beetje kaneelpoeder en doe in een op 180 graden voorverwarmde oven.

Als je oven erg sterk is, zoals de onze, dan dek je even af met foliepapier. Na 45 minuten even met een cocktailprikker er in prikken om te kijken of de cake gaar is.

Als de cake klaar is, uit de oven halen en af laten koelen.

Ondertussen neem je 4 eetlepels jam in een steelpannetje met 2 eetlepels water. Laat het op een zacht vuurtje koken / smelten en besmeer de cake dan met de jam. Even op laten drogen en aansnijden bij de koffie/thee. Erg lekker.

Groet,

NooR

16-03-2006, 18:55


bintje meld je eens op msn

16-03-2006, 18:56
In de ramadan had een vrouw ik geloof miss france een heerlijke recept er op gezet...................het was een hele eenvoudig recept van een soort cake die later in stukjes werd gesneden en in vormpjes geplaatst met honing en amandelen geloof ik.
ik ben het recept kwijt..........zou iemand het please nog een keer willen plaatsen

16-03-2006, 19:04

Citaat door Bintje:
wat is dat witte spul bij jou? Witte chocolade?


geschaafde amandelen

deze heb ik ook al tig keer gemaakt en zijn heerlijk..ze zijn van miss baby van cuisine

die van islaamparel is ook heerlijk harscha pan cake

Pagina's : [1] 2 3