Bekijk volle/desktop versie : Mourinho hoopt dat Benfica Champions League wint



16-03-2006, 15:40
José Mourinho hoopt dat Benfica dit seizoen de Champions League wint. Dat zegt de trainer van Chelsea donderdag in een column in de Portugese krant Record. "Ik ben een Portugees, een ware Portugees. En dus hoop ik dat de Portugese club Benfica de Champions League wint."
Mourinho zegt in de column ook dat hij zijn gedrag nooit zal veranderen. "Ik word arrogant, ijdel en dominant genoemd. Er is van alles naar mijn hoofd geslingerd. Dat mogen ze blijven doen, maar ik blijf wie ik ben."

De trainer zegt er de laatste weken te zijn achtergekomen welke mensen het op hem hebben gemunt en hem bekritiseren. "Dat zijn niet de Barcelona-fans die door een gebrek aan intelligentie 'hoerenzoon' naar mij brulden in het Nou Camp-stadion, zoals ze ooit ook bij Figo deden. Het zijn ook niet de Engelsen die in hun trots gekrenkt zijn omdat een Portugees hun Premier League heeft schoongeveegd. Het zijn de pseudo-intellectuelen uit Portugal die nooit iets voor hun land doen. Deze incompetente en gefrustreerde mensen zijn jaloers op hun landgenoten die wel wat hebben bereikt."


16-03-2006, 16:22


hahaahha deze man is rijp voor een psychiatrische ziekenhuis

16-03-2006, 21:36
maar hij heeft wel style, gewoon schijt aan alles.

16-03-2006, 21:39
hahaa ... maar ik heb wel respect voor zijn persoonlijkheid