Bekijk volle/desktop versie : Adviseer mij!



Pagina's : [1] 2 3 4

16-03-2006, 13:10

Citaat door MinZa:
Ik had gisteren een hevige discussie met mijn vriend over hoofddoekjes. Hij wil dat ik 'm perse ga dragen, anders gaat hij mij nooit aan zijn moeder voorstellen. Ik was het daar dus echt niet mee eens. De gemoederen liepen hoog op. Zo hoog zelfs dat hij mij omver duwde. Ik was echt in shock toen hij dat deed. Ik vroeg 'm om zich te excuseren, maar dat weigerde hij!

Wat moet ik doen? Moet ik die klootzak dumpen? Of moet ik hem publiekelijk voorschut zetten, aangezien ik een dramaqueen ben.
.

16-03-2006, 13:12



Citaat door MinZa:
Ik had gisteren een hevige discussie met mijn vriend over hoofddoekjes. Hij wil dat ik 'm perse ga dragen, anders gaat hij mij nooit aan zijn moeder voorstellen. Ik was het daar dus echt niet mee eens. De gemoederen liepen hoog op. Zo hoog zelfs dat hij mij omver duwde. Ik was echt in shock toen hij dat deed. Ik vroeg 'm om zich te excuseren, maar dat weigerde hij!

Wat moet ik doen? Moet ik die klootzak dumpen? Of moet ik hem publiekelijk voorschut zetten, aangezien ik een dramaqueen ben.
Dramaqueen: toon je talenten!
Terugpakken die handel.

16-03-2006, 13:12
why een hoofddoek....maakt dat je een betere moslim?
hoofddoek zegt niks now a days!

16-03-2006, 13:15
Hij duwde je omver?
Wtf!

Voorschut zetten én zwaar ook!

16-03-2006, 13:18



Citaat door victoria secret:
why een hoofddoek....maakt dat je een betere moslim?
hoofddoek zegt niks now a days!
why 5 keer per dag bidden.....maakt dat je een betere moslim? Bidden zegt niets nowadays.

Why geen alcohol drinken........maakt dat je een betere moslim? alcohol zegt niets nowadays.

antwoord op de vraag why: Omdat het een verplichting is van Allah dat is het antwoord op je "why".

16-03-2006, 13:18

Citaat door MinZa:
Ik had gisteren een hevige discussie met mijn vriend over hoofddoekjes. Hij wil dat ik 'm perse ga dragen, anders gaat hij mij nooit aan zijn moeder voorstellen. Ik was het daar dus echt niet mee eens. De gemoederen liepen hoog op. Zo hoog zelfs dat hij mij omver duwde. Ik was echt in shock toen hij dat deed. Ik vroeg 'm om zich te excuseren, maar dat weigerde hij!

Wat moet ik doen? Moet ik die klootzak dumpen? Of moet ik hem publiekelijk voorschut zetten, aangezien ik een dramaqueen ben.
\


K zou het niet pikken. Hij heeft jou toch genomen zonder hoofddoek?

16-03-2006, 13:18

Citaat door MinZa:
Ik had gisteren een hevige discussie met mijn vriend over hoofddoekjes. Hij wil dat ik 'm perse ga dragen, anders gaat hij mij nooit aan zijn moeder voorstellen. Ik was het daar dus echt niet mee eens. De gemoederen liepen hoog op. Zo hoog zelfs dat hij mij omver duwde. Ik was echt in shock toen hij dat deed. Ik vroeg 'm om zich te excuseren, maar dat weigerde hij!

Wat moet ik doen? Moet ik die klootzak dumpen? Of moet ik hem publiekelijk voorschut zetten, aangezien ik een dramaqueen ben.
Wilieh, geen gekke dingen doen in ieder geval zoals iemand zei ''een hoofddoek maakt jou echt geen betere moslim'' en al helemaal niet als je die opdoet omdat het moet van iemand. Denk er over na want het kan grote gevolgen hebben voor jou en jouw vriend maak hem duidelijk dat je dat nog niet wil of helemaal niet en dat hij voor jou moet kiezen. Ik neem aan dat hij jou ontmoet had zonder hoofddoek ewa dan mag hij nie klagen vind ik persoonlijk.

16-03-2006, 13:19

Citaat door MinZa:
Ik had gisteren een hevige discussie met mijn vriend over hoofddoekjes. Hij wil dat ik 'm perse ga dragen, anders gaat hij mij nooit aan zijn moeder voorstellen. Ik was het daar dus echt niet mee eens. De gemoederen liepen hoog op. Zo hoog zelfs dat hij mij omver duwde. Ik was echt in shock toen hij dat deed. Ik vroeg 'm om zich te excuseren, maar dat weigerde hij!

Wat moet ik doen? Moet ik die klootzak dumpen? Of moet ik hem publiekelijk voorschut zetten, aangezien ik een dramaqueen ben.
alleen maar duwen? ik zou je een uppercut geven, gevolgd door een achterwaartse trap op je grote neus en een knock out met de elleboog..

16-03-2006, 13:19
Hoofddoek dragen moet vanuit je hart komen en niet omdat iemand je dwingt!

16-03-2006, 13:20
Je vriend wil gewoon een goede indruk maken op zijn ouders en je weet als hij je gaat voorstellen aan je moeder dan moet de eerste indruk een goede indruk zijn.

Hij overdrijf nu wel een beetje door je omver te duwen (hij kan zichzelf dus niet beheersen, hoe zal het dan later zijn in het huwelijk (?)) en door jou te verplichten om een hoofddoek te dragen. Eigenlijk kan en mag hij zoiets jou verplichten als jullie een getrouwd koppel zijn want dan moet je je schoonheid bedekken vanaf je de eerste stap buiten zet.

16-03-2006, 13:20

Citaat door Ahmitchar:
why 5 keer per dag bidden.....maakt dat je een betere moslim? Bidden zegt niets nowadays.

Why geen alcohol drinken........maakt dat je een betere moslim? alcohol zegt niets nowadays.

antwoord op de vraag why: Omdat het een verplichting is van Allah dat is het antwoord op je "why".
Als een meisje er klaar voor is dan pas gaat ze een hoofddoek dragen.

16-03-2006, 13:20

Had ik niet verwacht van J.

16-03-2006, 13:21



Citaat door Ahmitchar:
why 5 keer per dag bidden.....maakt dat je een betere moslim? Bidden zegt niets nowadays.

Why geen alcohol drinken........maakt dat je een betere moslim? alcohol zegt niets nowadays.

antwoord op de vraag why: Omdat het een verplichting is van Allah dat is het antwoord op je "why".
dag topper!!!!

Je moet iemand niet dwingen om m om te doen....heeft geen nut. Draag een hoofddoek wanneer je er zelf klaar voor bent......zoveel meiden hebben m om en als ze om de hoek zijn gaat ie af.......

16-03-2006, 13:21
# Hem verschut zetten natuurlijk!!

16-03-2006, 13:23

Citaat door MinZa:
Ik denk dat ik dat ook ga doen. Kom op, mij duw je niet zomaar omver. Ik ga hem voorschut zetten bij al zijn vrienden. Morgen gaan we met zijn alle naar de bios!

Ik ga zijn avondje zwaaaar verzieken!
Hoofddoekjes dienen tegenwoordig alleen maar om de onzedelijkheid van iemand te bedekken.
denk je nou echt dat hij met jou wil trouwen? een sloerie die met hem s'avond en en met zijn vrienden naar bioscoop etc gaat? Hij zegt het omdat hij uitgespeeld is met jou en een reden zoekt om jou te dumpen. Hij weet dat jij nooit een hijab kan accepteren door je bedorven geest en weet dat jij dan toch weggaat bij hem..slimme manier om van een zeikwijf af te komen....

Pagina's : [1] 2 3 4