Bekijk volle/desktop versie : Dit MOETEN jullie lezen! Bij de tandarts....waargebeurd!



Pagina's : [1] 2

15-03-2006, 21:16
Een Amerikaanse tandarts is aangeklaagd omdat hij vrouwelijke patienten zijn sperma heeft laten doorslikken. De patientes kregen tijdens de behandeling een substantie toegediend die verdacht veel leek op sperma.
De assistentes van de tandarts kregen argwaan nadat ze tijdens behandelingen van vrouwen de praktijkruimte uitgestuurd werden om uit het magazijn spullen te halen die eigenlijk zelden gebruikt werden. Een van de assistentes ging op onderzoek uit nadat ze John Hall tegen een patiente hoorde zeggen dat ze iets door moest slikken uit een injectiespuit.

De tandartsassistente viste de injectiespuit aan het eind van de dag uit de prullenbak en stapte ermee naar de politie. De politie doorzocht daarop de praktijkruimte en vond vijf reageerbuisjes met sperma. DNA-onderzoek bewees dat het sperma inderdaad van de tandarts was.

Inmiddels hebben zes vrouwelijke patienten van de tandarts zich bij de politie gemeld. Een van hen verklaarde dat ze tijdens de behandeling al het vermoeden had dat het sperma was, maar dat de tandarts haar verteld had dat het een schoonmaakoplossing was.



Waar of niet waar?
Only in America. Hopelijk. Want het verhaal is waar. Het verhaal circuleert sinds de zomer van 2004 op internet en wordt dan als 'actueel nieuws' gebracht. Actueel is het bericht niet meer, maar waar gebeurd is het wel degelijk, al dient het voorbehoud gemaakt te worden dat de tandarts nog niet is veroordeeld omdat de rechtszaak zich nog voortsleept.

Tandarts John Hall uit het plaatsje Cornelius in North Carolina ontkent alle aantijgingen. Ja, hij masturbeerde in de praktijk. Ja, hij verzamelde zijn sperma in reageerbuisjes (vijf stuks), maar nee: dat was niet om het in de mond van patienten te gieten. De tandarts onderzocht zijn eigen sperma om te zien of het nog wel vruchtbaar was. Volgens de tandarts is hij er ingeluisd door zijn assistentes omdat hij een loonverlaging wilde doorvoeren.

15-03-2006, 21:26


Heej Faat!

Gatverdamme, komen ze wel een beetje laat mee, tis van 2 jaar terug, maar nogmaals, xkotsx

15-03-2006, 21:28
lehfed zie je mijn tandarts al ik zou hem dodedn

15-03-2006, 21:31

Citaat door Dreamlover:
Heej Faat!

Gatverdamme, komen ze wel een beetje laat mee, tis van 2 jaar terug, maar nogmaals, xkotsx
Heey schat


Ik wilde je nog steeds een keer bedanken voor je liedjes voor de seb3. Is uiteindelijk allemaal wel goed gekomen


http://www.broodjeaap.nl .....De meest zieke verhalen!

15-03-2006, 21:43



Citaat door Fati7a:
Heey schat


Ik wilde je nog steeds een keer bedanken voor je liedjes voor de seb3. Is uiteindelijk allemaal wel goed gekomen


http://www.broodjeaap.nl .....De meest zieke verhalen!
Aiii, mooi zo

Ben je ondertussen nog een keer tante geworden?


Hehe, I love reading it!

15-03-2006, 22:02

Citaat door Dreamlover:
Aiii, mooi zo

Ben je ondertussen nog een keer tante geworden?


Hehe, I love reading it!
Ik durf het bijna niet te zeggen maar: ja Nog een meisje erbij in de familie




Record: in 2 jaar tijd 6 x tante geworden

15-03-2006, 22:05
T lijkt wel alsof er in Amerika alleen randdebielen leven.

15-03-2006, 22:05

Citaat door Fati7a:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar: ja Nog een meisje erbij in de familie




Record: in 2 jaar tijd 6 x tante geworden
Ik wist het wel! Haha mabrouk!!

Ik wil ook tante worden, maja dan kan ik nog heeeeeeeeeeel lang wachten.

15-03-2006, 22:10

Citaat door Souraida:
T lijkt wel alsof er in Amerika alleen randdebielen leven.
Amerika is hun geheime verzamelplek

15-03-2006, 22:13

Citaat door Dreamlover:
Ik wist het wel! Haha mabrouk!!

Ik wil ook tante worden, maja dan kan ik nog heeeeeeeeeeel lang wachten.
Het is heel leuk om tante te worden. Is toch anders dan de kinderen van je ooms/tantes. Maar het leukst is je eigen kindje hebben natuurlijk... inshaállah dat we dat beiden mogen meemaken


Intussen mag je best eens een paar baby's van ons meenemen om mee te 'oefenen' op het tante-schap

15-03-2006, 23:02
Ieeeeeeuuuuuuuwwwww 3la zieke mensen

16-03-2006, 09:00
Gatverdamme zeg..Bah.

16-03-2006, 09:03


Ik moet kotsen bahhh!! Ziek mens..........

16-03-2006, 09:03
Wat erg zeg! Allah yahfad!

16-03-2006, 09:05
xkotsx



Vanwaar al deze zieke topics hier

Pagina's : [1] 2