Bekijk volle/desktop versie : marokanen



Pagina's : [1] 2

15-03-2006, 15:01
waarom zijn marokanen een raar volkje

ik begrijp het echt nie

waarom begrijpen BLANKE marokanen niet dat er ook DONKERE MAROKanen BESTAAN echt raar ze denken gelijk dat je met een SURI loopt maar ja ik trek me er niks van aan wilde het alleen effe zegge

15-03-2006, 15:05


Spreek in de toekomst voor jezelf en over jezelf en niet voor een heel volk en over een heel volk...


15-03-2006, 15:05
Soussssiiieee..

15-03-2006, 15:07

Citaat door thefa2child:
waarom zijn marokanen een raar volkje

ik begrijp het echt nie

waarom begrijpen BLANKE marokanen niet dat er ook DONKERE MAROKanen BESTAAN echt raar ze denken gelijk dat je met een SURI loopt maar ja ik trek me er niks van aan wilde het alleen effe zegge
ik ken genoeg donker marokkaanen die komen vooral uit het zuid van marokko echt tof mensen

15-03-2006, 15:08



Citaat door 180cc!:
Soussssiiieee..
hm k denk dat jij je beter erin moet gaan verdiepen maar als je donker bent betekend het niet meteen dat je een sousie bent maar ja daar weet jij weer niks over want er is weer een verschil tussen een soussie, sluh enz..

15-03-2006, 15:09

Citaat door thefa2child:
hm k denk dat jij je beter erin moet gaan verdiepen maar als je donker bent betekend het niet meteen dat je een sousie bent maar ja daar weet jij weer niks over want er is weer een verschil tussen een soussie, sluh enz..
1 pot nat die shab Sahara.

15-03-2006, 15:09

Citaat door 180cc!:
Soussssiiieee..
het zijn trouwens geen soussa maar ichlhen mensen die tachilhet spreken.

15-03-2006, 15:11

Citaat door thefa2child:
hm k denk dat jij je beter erin moet gaan verdiepen maar als je donker bent betekend het niet meteen dat je een sousie bent maar ja daar weet jij weer niks over want er is weer een verschil tussen een soussie, sluh enz..
juist meid maar laat hem btr getint dan melkfles

15-03-2006, 15:17

Citaat door thefa2child:
waarom zijn marokanen een raar volkje

ik begrijp het echt nie

waarom begrijpen BLANKE marokanen niet dat er ook DONKERE MAROKanen BESTAAN echt raar ze denken gelijk dat je met een SURI loopt maar ja ik trek me er niks van aan wilde het alleen effe zegge
Hmmm wie zijn marokanen? Ik ken alleen Marokkanen

15-03-2006, 15:31

Citaat door 180cc!:
1 pot nat die shab Sahara.
het is helemaal geen 1 pot nat want dan kan je de arabieren en rifies ook 1 pot nat noemen als jij sluh en soussa al 1 vind

15-03-2006, 16:22

Citaat door thefa2child:
waarom zijn marokanen een raar volkje

ik begrijp het echt nie

waarom begrijpen BLANKE marokanen niet dat er ook DONKERE MAROKanen BESTAAN echt raar ze denken gelijk dat je met een SURI loopt maar ja ik trek me er niks van aan wilde het alleen effe zegge
dat nederlanders het verschil niet kunnen zien, maakt dat van hen een raar volkje en van ons!

by the way! ik ben marokaan en vind mezelf niet raar! jij wel?

15-03-2006, 16:40
Wat si dat nou mensen ! sluh/soussie/rifie/jeblie..

We zijn toch allemaal moslims of nie ?!

Wrm zo veel haat jegens elkaar?

15-03-2006, 16:44



Citaat door thefa2child:
waarom zijn marokanen een raar volkje

ik begrijp het echt nie

waarom begrijpen BLANKE marokanen niet dat er ook DONKERE MAROKanen BESTAAN echt raar ze denken gelijk dat je met een SURI loopt maar ja ik trek me er niks van aan wilde het alleen effe zegge
Waarom ben JIJ een raar typje die hier zo'n domme topic over opent?

16-03-2006, 10:04

Citaat door loubna118:
Waarom ben JIJ een raar typje die hier zo'n domme topic over opent?
NIEMAND HEEFT tegen jou gezegd dat je er op moet reageren does
en niemand is dom

16-03-2006, 10:06

Citaat door alhoceimaboy_22:
Wat si dat nou mensen ! sluh/soussie/rifie/jeblie..

We zijn toch allemaal moslims of nie ?!

Wrm zo veel haat jegens elkaar?
ik haat niemand haten is een groot woord.

Pagina's : [1] 2