Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse mannen.....



13-05-2003, 16:56
....die op de wallen te vinden zijn...jiggghh


ewa dit is me nichtje overkomen..ze moesten opdrachten doen voor school..dus ze hadden een kaartje en moesten door de binnen stad van A'dam.
Opeens komen ze bij de wallen uit..ze waren verdwaald zien ze daar Marokkaanse mannen op de wallen


Opeens zeggen die mannen tegen mij nichtje en haar vriendin:'h0eren wat doen jullie hier? me nichtje was bang en ze renden hard weg

tfoee jeh mannen...

13-05-2003, 16:57


tfoooe 3la pimps en dan zeggen ze dat marokkaanse wijven erg zijn

13-05-2003, 16:57
ghighighighighighighi 3la 7asma voor die mannen
ik dacht nee niet weer over ons maar dit gaat over die rare marokkanen

13-05-2003, 16:58

Citaat:
Origineel gepost door MijnFansForum
ja wat deed ze daar ?


denk je dat een marokkaan haar dan zal geloven ? hahahahahahaha
Een normale Marokkaan wel, maar een bevooroordeelde perverseling als jij niet...

13-05-2003, 16:59



Citaat:
Origineel gepost door MijnFansForum
ja wat deed ze daar ?


denk je dat een marokkaan haar dan zal geloven ? hahahahahahaha
Wat lach je..ze was verdwaald ze is nu in een shock en wat deden die mannen daar

13-05-2003, 17:00

Citaat:
Origineel gepost door MijnFansForum
ja wat deed ze daar ?


denk je dat een marokkaan haar dan zal geloven ? hahahahahahaha
je bedoelt wat deden die freaks daar

13-05-2003, 17:02

Citaat:
Origineel gepost door real_jeblia
je bedoelt wat deden die freaks daar
Ja toch...er was zelfs een ouwe Marokkaanse mannetje met baard die daar in de buurt die uit cofeeshop kwam

13-05-2003, 17:03

Citaat:
Origineel gepost door samiratjee
Ja toch...er was zelfs een ouwe Marokkaanse mannetje met baard die daar in de buurt die uit cofeeshop kwam
:schrik:

13-05-2003, 17:04
ik zie het al voor me
maar uh dames wij moeten die mannen ook niet bevooroordelen mischien waren ze wel verdwaald

ghighighighi

13-05-2003, 17:48

Citaat:
Origineel gepost door cambou
ik zie het al voor me
maar uh dames wij moeten die mannen ook niet bevooroordelen mischien waren ze wel verdwaald

ghighighighi
hahahahhahaha
dat heb ik ook ene keer meegemaakt.mijn vriendin en ik liepen en liepen en voor we het wisten kwam we daar terecht...ik hoorde ene soort arabisch/turks achtige muziek en dat trok me aan...........ik zag een meisje achter het raam, ze had lingerie aan, maar was er eerst niet bewust van, daarna zag ik telkens meer en opeens drong het tot me door en zei tegen me vriendin wejouw gewoon echte hoeren.....opeens kwam er een auto en stopte en zei wat, maar ik was doodstil en we liepen als de sodemieter gelijk weg, maar zag wel een paar marokkaanse schooiers die daar in een soort cafe zaten
tfoe echt walgelijk man

13-05-2003, 18:05

Citaat:
Origineel gepost door samiratjee
....die op de wallen te vinden zijn...jiggghh


ewa dit is me nichtje overkomen..ze moesten opdrachten doen voor school..dus ze hadden een kaartje en moesten door de binnen stad van A'dam.
Opeens komen ze bij de wallen uit..ze waren verdwaald zien ze daar Marokkaanse mannen op de wallen


Opeens zeggen die mannen tegen mij nichtje en haar vriendin:'h0eren wat doen jullie hier? me nichtje was bang en ze renden hard weg

tfoee jeh mannen...
sommige mannen

13-05-2003, 18:09
In Amsterdam is het toerist atractie nummer een !!! ik zou zeggen als je nog niet gezien hebt .....is het de moeite waard , alleen kijken....!! en over die hoeren lopers die echt naar binnen gaan ....hahhaha ik ken heel veel jongens die echt voor zon xxxx betalen .....en ook van jongens waarvan ik nooit van me leven heb verwacht dat ze regelmatig naar een xxxx gaan !! en meiden ......als je een vriendje hebt die vaak naar Alkmaar gaat ..dan zou ik het ook niet vertrouwen als ik jou was ....veel jongens rijden naar Alkmaar omdat de hoeren daarzo veel goedkoper zijn !! ,sorry jongens ....zo te zien weten de meiden niet veel ,leek me wel goed om ze op te hoogte te houden ,hahaha

13-05-2003, 18:16



Citaat:
Origineel gepost door tinghir2001
In Amsterdam is het toerist atractie nummer een !!! ik zou zeggen als je nog niet gezien hebt .....is het de moeite waard , alleen kijken....!! en over die hoeren lopers die echt naar binnen gaan ....hahhaha ik ken heel veel jongens die echt voor zon xxxx betalen .....en ook van jongens waarvan ik nooit van me leven heb verwacht dat ze regelmatig naar een xxxx gaan !! en meiden ......als je een vriendje hebt die vaak naar Alkmaar gaat ..dan zou ik het ook niet vertrouwen als ik jou was ....veel jongens rijden naar Alkmaar omdat de hoeren daarzo veel goedkoper zijn !! ,sorry jongens ....zo te zien weten de meiden niet veel ,leek me wel goed om ze op te hoogte te houden ,hahaha
hhahhahahha, zal ik onthouden

13-05-2003, 19:40

Citaat:
Origineel gepost door tinghir2001
In Amsterdam is het toerist atractie nummer een !!! ik zou zeggen als je nog niet gezien hebt .....is het de moeite waard , alleen kijken....!! en over die hoeren lopers die echt naar binnen gaan ....hahhaha ik ken heel veel jongens die echt voor zon xxxx betalen .....en ook van jongens waarvan ik nooit van me leven heb verwacht dat ze regelmatig naar een xxxx gaan !! en meiden ......als je een vriendje hebt die vaak naar Alkmaar gaat ..dan zou ik het ook niet vertrouwen als ik jou was ....veel jongens rijden naar Alkmaar omdat de hoeren daarzo veel goedkoper zijn !! ,sorry jongens ....zo te zien weten de meiden niet veel ,leek me wel goed om ze op te hoogte te houden ,hahaha
Ik vind het echt te smerig voor woorden.....

13-05-2003, 23:00
waaaaaaaaaaaaaaaaa het was bij mij overkomen het was erg man
maar we gaan klacht indienen wat stuurt die school ons daar naar toe kanker honden