Bekijk volle/desktop versie : Zou er nog een kans kunnen zijn?



Pagina's : [1] 2 3

15-03-2006, 13:14
Sinds een ongeveer 1,5 maand is het uit tuusen mijn marokaanse vriend en ik. Ik had het besluit genomen.
Ik merk dat ik hem enorm mis.
Nu vraag ik me af zou er nog een kans kunnen zijn dat we weer bij elkaar kunnen komen?
Ik zit zelf met die al gedachten wat betreft jullie cultuur. Ik heb welles vernomen vcan een een vriendin dat dat niet kan in de marokaanse cultuur.
Ik ben een niet marokaanse dame.

Wie wil mij een eerlijk antwoord geven?

Bedankt
x

15-03-2006, 13:15


Ben je zeker dat je een eerlijk antwoord wilt? of een antwoord waarbij je goed voelt?

15-03-2006, 13:16
Als je geen moslim bent, zie ik geen reële kans, tenzij je vriendje (ex) geen moslim is!

succes ermee!

ps. "love conquers all" klopt écht niet!

15-03-2006, 13:17

Citaat door Angel23:
Sinds een ongeveer 1,5 maand is het uit tuusen mijn marokaanse vriend en ik. Ik had het besluit genomen.
Ik merk dat ik hem enorm mis.
Nu vraag ik me af zou er nog een kans kunnen zijn dat we weer bij elkaar kunnen komen?
Ik zit zelf met die al gedachten wat betreft jullie cultuur. Ik heb welles vernomen vcan een een vriendin dat dat niet kan in de marokaanse cultuur.
Ik ben een niet marokaanse dame.

Wie wil mij een eerlijk antwoord geven?

Bedankt
x
Tuurlijk kan het!!!
Het maakt niet uit of je marokkaans bent of niet.
Waar je meestal problemen door krijgt is of je wel of geen moslim bent.

15-03-2006, 13:17



Citaat door Angel23:
Sinds een ongeveer 1,5 maand is het uit tuusen mijn marokaanse vriend en ik. Ik had het besluit genomen.
Ik merk dat ik hem enorm mis.
Nu vraag ik me af zou er nog een kans kunnen zijn dat we weer bij elkaar kunnen komen?
Ik zit zelf met die al gedachten wat betreft jullie cultuur. Ik heb welles vernomen vcan een een vriendin dat dat niet kan in de marokaanse cultuur.
Ik ben een niet marokaanse dame.

Wie wil mij een eerlijk antwoord geven?

Bedankt
x
Bekeer je tot de Islam en alles zal goed komen, of ben je Moslim? Want dat zal een grote rol spelen. Dan is er niets waar jij je voor hoeft te vrezen.

15-03-2006, 13:17

Citaat door Lella_Nouara:
Ben je zeker dat je een eerlijk antwoord wilt? of een antwoord waarbij je goed voelt?
Geef maar gewoon een eerlijk antwoord. Daar kan je me mee op weg helpen. Zo kan ik er mss op een andere manier mee omgaan.

15-03-2006, 13:18

Citaat door Angel23:
Sinds een ongeveer 1,5 maand is het uit tuusen mijn marokaanse vriend en ik. Ik had het besluit genomen.
Ik merk dat ik hem enorm mis.
Nu vraag ik me af zou er nog een kans kunnen zijn dat we weer bij elkaar kunnen komen?
Ik zit zelf met die al gedachten wat betreft jullie cultuur. Ik heb welles vernomen vcan een een vriendin dat dat niet kan in de marokaanse cultuur.
Ik ben een niet marokaanse dame.

Wie wil mij een eerlijk antwoord geven?

Bedankt
x
nou, dat hangt van af. binnen de marokkaanse gemeenschap verschillen de mensen enorm van elkaar. vooral qua het aangaan van relaties en verkeringen.

ik kan je wel zegge dat het nie makkelijk is dat ie terugkomt, maar het is wel mogelijk.

maar ik wil je geen valse hoop geven.ik bedoel: ik ken hem nie. ken jou nie. weet nie hoe jullie relatie was. ik bedoel: we hebben weinig info om je te kunnen helpen.

maar een algemeen advies = Marokkaanse jongens zijn niet te vertrouwen als het gaat om een niet-marokkaanse. ze denken alleen aan sex. en bij een nit-marokkaanse kunnen ze dat makkelijker krijgen.

uiteindelijk gaan ze je dumpen met de excuus dat de culturen botsen. terwijl hij vanaf de eerste dag al wist dat jou alleen maar voor sex gezelligeid lol gebruikt.

15-03-2006, 13:19

Citaat door pitbull_woman:
Tuurlijk kan het!!!
Het maakt niet uit of je marokkaans bent of niet.
Waar je meestal problemen door krijgt is of je wel of geen moslim bent.
Ah oke, ik ben dus niet moslim.
x

15-03-2006, 13:21

Citaat door HEEEELP:
nou, dat hangt van af. binnen de marokkaanse gemeenschap verschillen de mensen enorm van elkaar. vooral qua het aangaan van relaties en verkeringen.

ik kan je wel zegge dat het nie makkelijk is dat ie terugkomt, maar het is wel mogelijk.

maar ik wil je geen valse hoop geven.ik bedoel: ik ken hem nie. ken jou nie. weet nie hoe jullie relatie was. ik bedoel: we hebben weinig info om je te kunnen helpen.

maar een algemeen advies = Marokkaanse jongens zijn niet te vertrouwen als het gaat om een niet-marokkaanse. ze denken alleen aan sex. en bij een nit-marokkaanse kunnen ze dat makkelijker krijgen.

uiteindelijk gaan ze je dumpen met de excuus dat de culturen botsen. terwijl hij vanaf de eerste dag al wist dat jou alleen maar voor sex gezelligeid lol gebruikt.
Ja daar heb je gelijk in. Marokkaanse jongens zijn echt erg op dat gebied. Maar wat is de reden dat jij het hebt uitgemaakt dan (Angel23)

15-03-2006, 13:21

Citaat door HEEEELP:
nou, dat hangt van af. binnen de marokkaanse gemeenschap verschillen de mensen enorm van elkaar. vooral qua het aangaan van relaties en verkeringen.

ik kan je wel zegge dat het nie makkelijk is dat ie terugkomt, maar het is wel mogelijk.

maar ik wil je geen valse hoop geven.ik bedoel: ik ken hem nie. ken jou nie. weet nie hoe jullie relatie was. ik bedoel: we hebben weinig info om je te kunnen helpen.

maar een algemeen advies = Marokkaanse jongens zijn niet te vertrouwen als het gaat om een niet-marokkaanse. ze denken alleen aan sex. en bij een nit-marokkaanse kunnen ze dat makkelijker krijgen.

uiteindelijk gaan ze je dumpen met de excuus dat de culturen botsen. terwijl hij vanaf de eerste dag al wist dat jou alleen maar voor sex gezelligeid lol gebruikt.
Jeetje dat is idd effe hard om te lezen zeg.....
We hadden bijna 1 jaar wat samen. ...hmmm.....
Ben je zelf een moslim jongen...

15-03-2006, 13:22

Citaat door Angel23:
Ah oke, ik ben dus niet moslim.
x
Dan zou het wel eens problemen kunnen geven ja. en zeker als hij strakjes wat ouder is. Als ze jong zijn is het meestal lang leve de lol maar namate ze ouder worden vinden ze hun geloof toch belangrijker en dumpen ze meestal het meisje waar ze een relatie mee hadden om met een moslim meisje te gaan trouwen.

Ben je helemaal niet gelovig. (ook geen christen of joodse)
Dan zou hij wel met je verder kunnen gaan. Tenminste mogen gaan.

15-03-2006, 13:22

Citaat door Angel23:
Geef maar gewoon een eerlijk antwoord. Daar kan je me mee op weg helpen. Zo kan ik er mss op een andere manier mee omgaan.
een antwoord op ej vraag kan je eigenlijk pas formuleren als men weet hoe je exvriend is. wat zijn prioriteiten zijn, heo hij het leven ziet en wat zijn instelling is.

Waarom vraag je het hem niet?

15-03-2006, 13:23



Citaat door pitbull_woman:
Dan zou het wel eens problemen kunnen geven ja. en zeker als hij strakjes wat ouder is. Als ze jong zijn is het meestal lang leve de lol maar namate ze ouder worden vinden ze hun geloof toch belangrijker en dumpen ze meestal het meisje waar ze een relatie mee hadden om met een moslim meisje te gaan trouwen.

Ben je helemaal niet gelovig. (ook geen christen of joodse)
Dan zou hij wel met je verder kunnen gaan. Tenminste mogen gaan.
Naja ik ben katholiek zeg maar, maar ik doe er totaal niks mee.

15-03-2006, 13:25

Citaat door GuessWhat:
Ja daar heb je gelijk in. Marokkaanse jongens zijn echt erg op dat gebied. Maar wat is de reden dat jij het hebt uitgemaakt dan (Angel23)
Ik had niet echt het gevoel dat ik zijn vriendin was.

15-03-2006, 13:26

Citaat door Angel23:
Jeetje dat is idd effe hard om te lezen zeg.....
We hadden bijna 1 jaar wat samen. ...hmmm.....
Ben je zelf een moslim jongen...
ik ben zelf een moslim ja.

het is zeker hard als je het zo leest.

zelfs de Marokkaanse meisjes die ze als vriendin nemen gaan ze uiteindelijk dumpen. waarom? omdat ze volgens hun goedkoop is, anders begon ze nooit aan een verkering.

ik bedoel: je kan wel een garantie krijgen voor een 2 jarige relatie, misschien ook 3 jaar.. maar als het aan trouwen toekomt, dan is het een ander verhaal.

het hoeft niet altijd. er zijn wel uitzonderingen. maar een verstandige mensen basseert zich nooit op uitzonderingen. je moet altijd kijken naar de meeste voorkomende gevallen, als je natuurlijk eerlijk wil zijn tegenover jezelf

maar als je jezelf een vals hoop wil geven, dan kan je altijd aan utzonderingen denken.

maar wie weet? jij kent hem goed en beter. dus kijk maar.

Pagina's : [1] 2 3