Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : wie houdt er van slakken

Pagina's : [1] 2 3 4

beppie_truus
13-05-2003, 15:27

slakken zijn echt een delicatese :) als ik in marokko ben moet ik minimaal 1 keer slakken hebben gegeten

tonk
13-05-2003, 15:31
Ik wil niet eens van slakken houden. Yuk!

OUIDAD1
13-05-2003, 15:34
OH MY GOD...SLAKKEN..JAMMIE HET WATER LOOPT ME NU AL IN DE MOND.....EN DAN DIE BOUILLON VAN HUN......IK ZOU ER NU ALLES VOOR OM EEN BAKJE SLAKKEN TE ETEN!!!!!DAMN WAT ZIJN DIE DINGEN LEKKER :maf2: TFOEE... :( ....WAAROM HEB JE ME ERAAN HERINNERD.....WAS ZE HELEMAAL VERGETEN...EN HUN VERLANG IK ERNAAR

beppie_truus
13-05-2003, 15:37
Origineel gepost door OUIDAD1 OH MY GOD...SLAKKEN..JAMMIE HET WATER LOOPT ME NU AL IN DE MOND.....EN DAN DIE BOUILLON VAN HUN......IK ZOU ER NU ALLES VOOR OM EEN BAKJE SLAKKEN TE ETEN!!!!!DAMN WAT ZIJN DIE DINGEN LEKKER :maf2: TFOEE... :( ....WAAROM HEB JE ME ERAAN HERINNERD.....WAS ZE HELEMAAL VERGETEN...EN HUN VERLANG IK ERNAAR JAMMIE JAMMIE ZIJN ZE HE :D :D ALS IK INDERDAAD MIJN OGEN SLUIT ZIE IK ZO DIE GROTE PAN MET BOUILLON EN DIE LEKKERE SLAKKEN ERIN :maf2: IK WIL NAAR MAROKKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :huil:

Tetouanees
13-05-2003, 15:40

Origineel gepost door beppie_truus JAMMIE JAMMIE ZIJN ZE HE :D :D ALS IK INDERDAAD MIJN OGEN SLUIT ZIE IK ZO DIE GROTE PAN MET BOUILLON EN DIE LEKKERE SLAKKEN ERIN :maf2: IK WIL NAAR MAROKKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :huil: Beppie......ik ben zelf geen liefhebber van slakken JAkKes.... Maar ik raad je zeeslakken, meestal met wit slakkenhuisje....wel duur Maar dat is pas delicatesse...... :zwaai: Tetouanees...

bruidje
14-05-2003, 13:37
goh dat er echt mensen zijn die dit l;ekker vinden, lach mijn moeder altijd uit als ze dat eet, urgh....alleen al die ogen op hun hoofd!!!

C_OUJDIA
15-05-2003, 04:52
HMMMMM ---->:verliefd: SLAKKEN :verliefd: <---- Heerlijk....:D

ougtilamya
15-05-2003, 13:21
:schreeuw ooooh mensen mensen ik ben bang dat jullie ook straks van ratten gaan houden of zo...... bah vies igh :schreeuw:

beppie_truus
15-05-2003, 17:50
Origineel gepost door ougtilamya :schreeuw ooooh mensen mensen ik ben bang dat jullie ook straks van ratten gaan houden of zo...... bah vies igh :schreeuw: nou ja zeg :rolleyes:

MissChica
15-05-2003, 20:34
Hmmmmmmmmmm slakken egt lekker man vroeger was ik bang om ze met de naald er uit te halen hahahaah :zwaai:

beppie_truus
15-05-2003, 21:03
Origineel gepost door MissChica Hmmmmmmmmmm slakken egt lekker man vroeger was ik bang om ze met de naald er uit te halen hahahaah :zwaai: en die slakker er uit halen met een naald was echt een sport. :D

marhaba
16-05-2003, 00:00
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmlekkermmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmm

SaraZena
16-05-2003, 15:38

getverdegetver. ik vind dat zo stinken....en ik dat echt niet in me mond stoppen dat vieze beest. :zwaai:

beppie_truus
16-05-2003, 15:41
Origineel gepost door SaraZena getverdegetver. ik vind dat zo stinken....en ik dat echt niet in me mond stoppen dat vieze beest. :zwaai: maar ze zijn echt lekker :D

SaraZena
16-05-2003, 15:58
ik moet er niet aan denken. waar smaakt het naar dan? is het dan niet zo glibberig? :D

Pagina's : [1] 2 3 4