Bekijk volle/desktop versie : als je verlieft bent op iemand durf je het zegge



Pagina's : [1] 2

14-03-2006, 22:31
:d

14-03-2006, 22:34


gewoon doen... wat heb je te verliezen

14-03-2006, 22:36
heb t nooit gedaan en durf t niet

14-03-2006, 22:36
Ik denk dat het wel duidelijk is, bij me.

14-03-2006, 22:36


het is niet nodig om het te vertellen.

14-03-2006, 22:37
Heb t 1 keer gedaan. Rare situaties waren t gevolg.

Ik raad t je niet aan, tenzij je heel zeker van je zaak bent, en zeker bent van de eventuele gevoelens van de ander.

14-03-2006, 22:39

Citaat door mauw:
Heb t 1 keer gedaan. Rare situaties waren t gevolg.

Ik raad t je niet aan, tenzij je heel zeker van je zaak bent, en zeker bent van de eventuele gevoelens van de ander.
Juist, alleen in dit geval zou ik het ook durven zeggen..

14-03-2006, 22:50
Neeeeeej... als je een meisjes bent raad ik het je af.. want jongens kunnen daar misbruik van maken.. tenzij je weet dat het een goeie jonge is en jou als zn eigen zusje respecteerd

14-03-2006, 22:52
Ik zou het ook niet durven...Maar het hangt er ook eigenlijk vanaf hoe die jongen zelf is...

15-03-2006, 02:35

Citaat door yasminatje:
:d

nee, ik snap hun niet, als je niets doet denken ze dat je niet geinteresseerd bent, als je iets doet dan BEn je geinteresseerd en worden ze meteen arrogant, en als zij iets doen dan komt het meteen playerig/slijmerig/fout over, en als ze niets doen dan denk ik ook dat ze niet geinteresseerd zijn................echt vaag.......ik snap mezelf ook niet daarin

15-03-2006, 02:39
ik ook niet

15-03-2006, 03:00

Citaat door Nouriene:
gewoon doen... wat heb je te verliezen

1. je "waardigheid"
2. je "zelfvertrouwen"
3. je kan gekwetst raken
4. hoe doe je het tactisch, zonder dat het meteen "overduidelijk" is, waardoor je geen weg terug meer hebt?
5. en wat als alles compleet fout gaat, dan ben JIJ degene geweest die de eerste stap zette
6. en hoe weet je echt zo zeker dat het een goede actie is om in woorden "contact" te maken....moeilijk irritant...

en ik raak in paniek vanzelf als ik te dichtbij kom dan klap ik compleet dicht, wajooooooow, me stem laat me in de steek, spullen vallen, ik struikel over me schoenen, ramp complete ramp, neeeeeeeeeeeee laat maar is nie voor mij weggelegd om eerste stap te zetten.....als ik dus echt verliefd ben, maar dat is wat anders dan iemand gewoon leuk vinden of puur aantrekkelijk of alleen aardig......

ya en het antwoord is gewoon geloven in Allah swt dat alles goedkomt...ik vraag me af hoe...............................ik wacht wel tot ik maximaal 28 jaar ben, dan weet ik haast zeker dat er iets mis is met mij...en ik snap ook niet in de Islam zeggen ze dat je naar de grond moet kijken, dat je bescheiden erbij moet lopen, je mahram moet erbij zijn, waar man en vrouw alleen zijn daar is de saytan de derde persoon, en de tweede blik is haram, HOE wil je dan uberhaupt ECHT contact maken?????????? volgens de Islam?

15-03-2006, 05:36


Hey

Je kan het zeggen zonder gezicht verlies te lijden snap je.
Bv je bent verliefd op iemand je kunt dan in een gesprek zeggen ja op iemand als u zou i verliefd zijn.
Maar ga niets doen om onze vriendschap niet op het spel te zetten.
Of gewoon onze vriendschap is van waarde en wil het zo behouden.

Of ge zegt gewoon hey wat is je type eigenlijk.
En kom ik in aanmerking en dan lachen ahahahah.
Dan hoor je het wel.

Ga eerlijk zijn ik durf da nooit.

15-03-2006, 08:55
ja tuurlijk wat denk je man als je van iemand houd dan zou ik het gelijk zeggen je houd toch van diegene [maar als hij ook van jou houd he]

15-03-2006, 09:50

Citaat door Nisar:
alaikoem salaam,

Als het oprechte liefde is... En ik weet dat hij niemand heeft en mij ook op een of andere manier zit zitten... Zou ik het overwegen te vertellen... Door me gevoelens voor hem te verklaren... Maar ik zou nooit hals over kop zeggen..! IK hou van jou..! Of ik ben verliefd op jou..!

nisar
jaa s0 z0u k ut 0ok d0en..

Pagina's : [1] 2