Bekijk volle/desktop versie : Studie Infornatie over de opleiding SPH (HBO)niveau



14-03-2006, 20:32

Assalaam alaikoem

Op dit moment volg ik de opleing SPW 4 ik moet nog alleen stage lopen en dan ben ik klaar.

Ik ben van plan om door te gaan studeren,en ik wil de opleiding SPH volgen.
Ik heb een een paar vragen over die opleiding die ik dus niet op internet kon vinden.

De vragen luiden als volgt:

Is die opleiding moeilijk?
Welke vakken krijg je?
Kan je nog doorstromen naar het tweede leerjaar als je de diploma van de opleiding spw 4 hebt? Is het dan wat moeilijker als je kan doorstromen

Alvast bedankt

Wassalaam alaikoem

14-03-2006, 21:16


http://www.gobnet.nl daar staat alles wat je weten wilt, ook links naar de hogescholen die de opleiding aanbieden.

16-03-2006, 18:38
assalaam alaikoem

bedankt voor de reactie

Ik ken die web site,maar ik wil graag weten welke vakken je allemaal krijgt.
of het moeilijk is enz.

20-03-2006, 20:05
Assalaam alikoem

dankje je wel voor je informatie.

verder ga ik incha'allah naar de hva maar dat weet ik nog niet zeker.
jij zit op de (hu) waar licht die hoge school precies?

maar je krijgt geen talen vakken zoals engels enz.


Wassalaam 3alaikoem

24-03-2006, 17:21


slaam meid!

ik doe nu hbo recht, maar ik vind t maar niks Ik denk er over na om ook sph te doen, wat kan je dr allemaal eigenlijk mee doen..?

24-03-2006, 19:38

Citaat door romaisa2:

Assalaam alaikoem

Op dit moment volg ik de opleing SPW 4 ik moet nog alleen stage lopen en dan ben ik klaar.

Ik ben van plan om door te gaan studeren,en ik wil de opleiding SPH volgen.
Ik heb een een paar vragen over die opleiding die ik dus niet op internet kon vinden.

De vragen luiden als volgt:

Is die opleiding moeilijk?
Welke vakken krijg je?
Kan je nog doorstromen naar het tweede leerjaar als je de diploma van de opleiding spw 4 hebt? Is het dan wat moeilijker als je kan doorstromen

Alvast bedankt

Wassalaam alaikoem
een spw-er verdient precies hetzelfde als een sph-er... ik raad het je ten zeerste af!!