Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk hOe krijg ik het wehg!! HELPP ME!



14-03-2006, 19:02

Ik heb van die pukkeltjeess ofzo iets op me bovenarmenn
ik vind het egt SUPER lelijkk
wie weet hoe ik het wehg kan krijgenn


sOukraann alvasttt


14-03-2006, 19:03



Citaat door mientjuh:

Ik heb van die pukkeltjeess ofzo iets op me bovenarmenn
ik vind het egt SUPER lelijkk
wie weet hoe ik het wehg kan krijgenn


sOukraann alvasttt

paar keer met een aansteker erover heen

14-03-2006, 19:04

Citaat door appelsap:
paar keer met een aansteker erover heen
dan zijn me armenn helemaal lelijkk???
Beetje mezelf verbrandee..

14-03-2006, 19:47
appelsap ga jij rondje rennen of zo? meschien moet je naar de huisarts is de beste denk k ik heb ook op mijn rug puisjes k weet ook niet wat k daaraan kan doen en die kut huisartsen van hier ook niet

14-03-2006, 19:50



Citaat door halwa_zina:
appelsap ga jij rondje rennen of zo? meschien moet je naar de huisarts is de beste denk k ik heb ook op mijn rug puisjes k weet ook niet wat k daaraan kan doen en die kut huisartsen van hier ook niet
Dat heeft me pa oOk!
en als ie in magriebb is in de zOnn..
en als ie gaat zwemme ik zOut water gaat het wehg
Maar jaah we wOnenn nu in Hollandaa..
Dus jaahh!
Ben al naar huis arts geweest
mrr dat is egt zOwnn raciist!

14-03-2006, 20:25
ahahaha woelahilah echt eh ze zijn kapot dom en weten echt niks fucking mensen echt typiche kut land is dit man tfoeee weneer we in onze eigen landje zijn is onze huid perfect maar weneer we hier zijn gaat ie naar de malle k hoorde ook dat zoutwater goed is voor de puisten weetje dus k ga dit jaar lekker efe zwemmen en zonnen ahaahah of in zandvoort

14-03-2006, 20:37

Citaat door halwa_zina:
ahahaha woelahilah echt eh ze zijn kapot dom en weten echt niks fucking mensen echt typiche kut land is dit man tfoeee weneer we in onze eigen landje zijn is onze huid perfect maar weneer we hier zijn gaat ie naar de malle k hoorde ook dat zoutwater goed is voor de puisten weetje dus k ga dit jaar lekker efe zwemmen en zonnen ahaahah of in zandvoort
kOmt gOed insha'allah!

14-03-2006, 20:52
Mijn broertje en ik hebben dat ook. Mijn broertje heeft het wel erger. Bij mij is het ook alleen bij mijn boven armen. Afgelopen zomer had ik er geen last van, en als ik onder de zonnebank ga ook niet. Maar bij mij is het echt heeeel erg weinig, je ziet ze bijna niet, maar je voelt ze wel een beetje...

14-03-2006, 20:54

Citaat door sammy_boeffie:
Mijn broertje en ik hebben dat ook. Mijn broertje heeft het wel erger. Bij mij is het ook alleen bij mijn boven armen. Afgelopen zomer had ik er geen last van, en als ik onder de zonnebank ga ook niet. Maar bij mij is het echt heeeel erg weinig, je ziet ze bijna niet, maar je voelt ze wel een beetje...
Jaahh kloptt door zOnnebank gaat het weg..
Maar heb gehOord dat Scrubbe Ookk helpt..
maar bij mij helptt het niet gelOof ikk..

Weet jij miss nOg iets anderSs
hoe ik het weg kan krijgenn??

14-03-2006, 21:16
Nope..

Ga nr je huisarts. Mijn broertje hheeft een creme gekregen die hij op zijn armen moest smeren.

14-03-2006, 21:21

Citaat door sammy_boeffie:
Nope..

Ga nr je huisarts. Mijn broertje hheeft een creme gekregen die hij op zijn armen moest smeren.
weet je toevalliiig hoe diej heet

14-03-2006, 21:28

Citaat door sammy_boeffie:
nee, sorry
Jammer!
Maakk niet uit hOowr!