Bekijk volle/desktop versie : Wie gelooft hier in?



13-03-2006, 11:47
Asalama alykoum warahamatoe allahie wabarakatoe

Cheich Zindani zegt in het laatste stukje dat ze het van uit de shariee3a kant hebben bestudeerd en dat ze met een aantal dingen kwamen zoals deze aya: -interpretatie surat nuh aya 25 "Daarom werden zij vanwege hun zonden verdronken en in het Vuur gedreven" en soerat almoetaffifieen aya 7 "Neen! Het gedenkschrift over de bozen is in Sidjdjien. " en dat ibn 3abbaas Sidjdjien heeft uitgelegd als een plaats onder de zevende aarde, het bevat ontzettend veel vuur, dit is de plaats van iblies en zijn leger en de zielen van de ongelovigen, verder dat deze shayg iemand persoonlijk heeft gestuurd naar syberie om het voorval te bevestigen bij die geologen en werd hem verteld dat een van die mensen is vermoord en dat als hij niet stopt met zijn onderzoek dat hem hetzelfde lot wacht, hij vroeg hen toen naar de reden en kreeg te horen dat het dat het om nucleare projecten van de staat ging en tevens staatsgeheim subhanallah je hoort voornamelijk vrouwen die bestraft worden op een zeer angstaan jagend manier en daar boven hoor je een stem misschien van een malaika die hen martelt ik zelf geloof het wel nu deze Sheikh het heeft bevestigt en Allah weet het beste

Shaikh Zindani is zeker betrouwbaar, een grote geleerde en hij heeft veeel kennis over wetenschap in Islam. Hij heeft ook veel jihad gevoerd in Afghanistan en is een vriend van Osama bin Laden, net zo iemand als Sheikh Omar Abdulrahman haha.



Allah zegt in Zijn boek dat met welke teken je ook komt, ze zullen je voor een vervalser houden. Ik heb geen bewijzen dat deze bestandje echt is, dit is ook niet de reden waarom ik in Allah geloof. Ook al is het nep, het zet ons wel aan het denken. De aanwezigen vertelden dat het temperatuur hoog was. De geluiden hoorden ze 14.4 kilometer onder de grond, toen ze aan het onderzoeken waren. Deze mensen kwamen zelfs in de kranten, in onder anderen 'Ammenusastia' en ze vertelden hun verhalen, en wat ze hadden opgenomen.



Wa gair inshallah

13-03-2006, 11:49


Ik bedoel die wetenschappers die geluiden van vrouwen/mannen die schreeuwen onder de grond in Siberie hebben ondekt.

13-03-2006, 12:11

Citaat door Carolus:
Hoe is dat nou, zo geschift door het leven te gaan?
Aahhaha we zullen zien wie hier geschift is. Dit is wat jullie ongelovigen gaan krijgen:

) "Zij die ongelovig zijn (...) Verzegeld heeft God hun harten en over hun gehoor en hun blikken is een sluitdoek. Voor hen is een ontzaglijke bestraffing weggelegd." [2:6-7] Merk in dit en volgend vers de predestinatiegedachte op : God heeft, net als bij de Farao ten tijde van Mozes, van sommigen het hart verhard en hen daarmee tot bestraffing voorbestemd.
2) "In hun (= van degenen die in God zeggen te geloven, maar geen moslim worden) harten is krankheid en God heeft hun krankheid nog vermeerderd en voor hen is er een pijnlijke bestraffing omdat zij leugenachtig waren." [2:10]
3) Bluffend dat de soera's (Koranhoofdstukken) van bovennatuurlijk gehalte zijn : "(Indien gij vanwege uw afgoden geen soera kunt doorkrijgen zoals mijn soera's,) vreest dan het vuur waarvan mensen en stenen (= afgodsbeelden) de brandstof zijn, dat voor de ongelovigen is bereid." [2:24]
4) Over de afvalligen : "Maar geen anderen doet hij daarmede (= met duistere gelijkenissen in de Openbaring) dwalen dan de kwaadbedrijvers die de band van God verbreken nadat zij met Hem een verbond gesloten hadden, en die uit elkaar halen wat God geboden heeft te verenigen, en die verderf (= ongeloof) brengen op de aarde. Diegenen zijn de verliezenden." [2:27]
5) "Maar zij die ongelovig zijn en Onze tekenen voor leugen verklaren, die zijn de lieden van het vuur en zij zijn daar eeuwig-levend." [2:39]
6) "Wie iets anders dan de islam tot godsdienst wenst, het zal van hem niet aanvaard worden en hij zal in het hiernamaals de verliezer zijn." [3:85]
7) Na Mohammeds ene grote nederlaag (slag bij Oehoed), verklaart Allah de wisselende krijgskansen aldus : "Indien u een klap treft, dan treft zeker een gelijke klap de vijand. Op die strijddagen geven wij afwisselend geluk aan de mensen, opdat Allah hen kent die geloven, en Zich uit uw midden geloofsgetuigen (= martelaren) neemt - want Allah bemint de onrechtdoeners niet -, en opdat Allah de gelovigen loutert en de ongelovigen vernietigt." [3:140-141] Behalve een ondubbelzinnige stellingname tegenover de ongelovigen, is dit ook een typisch staaltje van de retoriek waarmee waarzeggers en profeten hun mislukte voorspellingen rationalizeren : als we zoals voorzegd de veldslag winnen, dan bewijst dit dat God aan onze kant staat, en als we verliezen, betekent dit dat hij ons geloof "op de proef stelt" en ons "loutert", dus óók een teken dat Hij Zich heel bijzonder met ons bezighoudt.
8) "Maar niet is er berouwvole terugkeer (...) voor hen die sterven terwijl zij ongelovig zijn. Voor hen hebben wij een pijnlijke bestraffing bereid." [4:18]
9) "Zij die ongelovig zijn aan Onze tekenen, die zullen Wij branden in een vuur. Telkens wanneer hun huid gebakken is, verwisselen wij ze met een andere huid, opdat zij de bestraffing smaken. Allah is waarlijk geweldig en wijs." [4:56]
10) "De ongelovigen, ook al bezaten zij al de schatten van de wereld en nog eens zo veel, om zich daarmee vrij te kopen op de Dag der Opstanding, het zal niet aanvaard worden van hen. Voor hen is er een pijnlijke bestraffing. Zij willen ontkomen aan het vuur, maar zij zullen er niet aan ontkomen. Voor hen is er bestendige bestraffing." [5:36-37].
11) Specifiek tegen de christenen gericht, die de mens Jezus een goddelijk statuut toekennen : "Ongelovig zijn zij die zeggen : God, dat is de messias, de zoon van Maria - terwijl toch de messias gezegd heeft : o Israëlieten, dient God, mijn heer en uw heer. Waarlijk, wie schepselen met Allah associeert, voor hem maakt Allah het paradijs verboden, en hij zal in het hellevuur geworpen worden." [5:72]
12) "En als gij eens zaagt, wanneer de engelen de doodsschuld invorderen van de ongelovigen, hoe zij hen slaan op hun gezicht en hun rug : smaakt de bestraffing van het vuur." [8:50

13-03-2006, 12:11
13) "Zoals het was met het geslacht van Farao en met hen die vroeger ongelovig waren aan de tekens van Allah, zodat Allah hen greep om hun boosheden. Allah is krachtig en hevig in kastijding." [8:52]
14) De ongelovigen worden uit de Kaäba verjaagd : "Niet staat het aan de genotengevers (= de polytheïsten) dat zij de bedeoorden Gods omwonen, getuigenis gevend over zichzelf van ongeloof. Hun daden zijn vruchteloos, en in het vuur zijn zij, eeuwig-levend." [9:17]
15) Allah sluit de heidenen uit van deelname aan hun traditionele bedevaart om deze reden : "O gelovigen, de afgodendienaars zijn slechts onreinheid." [9:28] Nochtans voltrokken de heidenen de ommegang om de Kaäba in wijzerzin, met de reine rechterhand naar de Kaäba gericht, terwijl juist de moslims in tegenwijzerzin gaan met de linkerhand naar de Kaäba, die waarmee ze na de ontlasting hun achtereind wassen.
16) "Hun (= van de ongelovigen) bestemming is de hel, en een ellendige reis is dat." [9:73]
17) Het is de moslims zelfs verboden om bij God te lobbyen voor mildheid jegens de ongelovigen : "Het is de profeet en de gelovigen niet geoorloofd vergiffenis te vragen voor de afgodendienaren, zelfs al waren dezen verwanten, nadat hun (= de moslims) duidelijk is geworden dat zij (= de ongelovigen) het volk der hel zullen zijn." [9:113]
18) "De ongelovigen zullen later (= na de dood) wensen dat zij moslims geweest waren." [15:2]
19) "En het oordeel komt nabij. Zie hoe dan de blikken van de ongelovigen uitpuilen : wee ons, wij waren onwetend hierover. Gij en uw afgoden zijt de stenenlaag van de hel, en daarin zult gij terechtkomen." [21:98-100]
20) "Voor de ongelovigen worden kleren van vuur gesneden, terwijl over hun hoofd het hellekooksel uitgegoten wordt. Waardoor hun ingewanden en hun huid gesmolten worden. En voor hen zijn er haakstokken van ijzer. Telkens zij in angst daaraan willen ontkomen, worden zij erin teruggebracht en : 'Smaakt de bestraffing van het vuur !'" [22:19-22]
21) "Voor de ongelovigen die onze tekenen voor leugens houden, is er een vernederende bestraffing." [22:57]
22) "Voor die de Oordeelsdag voor onwaar houden, hebben wij een vuurgloed bereid." [25:11]
23) "Zij die voor leugen houden wat gij gezegd hebt, zij zullen het niet kunnen afwenden of hulp vinden. Wie u onrecht doet, die zullen wij een grote bestraffing doen smaken." [25:17-19]
24) "De ongelovige is een vijand van Allah." [25:55]
25) "En zij die ongelovig zijn aan de tekenen van Allah en aan de ontmoeting met Hem, zij kunnen niet hopen op Mijn barmhartigheid en voor hen is er een pijnlijke bestraffing." [29:53-55]
26) "En de ongelovigen worden in scharen naar de hel gedreven (...) het woord van de bestraffing wordt voltrokken aan de ongelovigen." [39:71-72]
27) "En aldus is verwezenlijkt het woord van uw Heer over de ongelovigen, dat zij lieden van het vuur zijn." [40:6]
28) "En op de dag waarop de ongelovigen aan het vuur worden blootgesteld... zegt Hij : 'Smaakt dan de bestraffing voor het ongeloof dat gij bedreeft.'" [46:34]
29) "Hun (= van de ongelovigen) bestemming is de hel, en een ellendige reis is dat." [66:9; idem als 9:73]
30) "Wanneer hem Onze tekenen (= de Koranverzen) voorgedragen worden, zegt hij : 'Dat zijn maar antieke vertelsels'; Wij zullen hem een brandmerk geven op zijn aangezicht." [68:10-13]
31) "Grijpt hem (= wie de openbaring afwijst) en boeit hem, en doet hem daarna braden in het hellevuur." [69:30-37]
32) "De afdwalers zijn brandhout voor de hel." [72:14-15]

13-03-2006, 12:12


Veel lees plezier!

13-03-2006, 12:17
ik persoonlijk hou me niet bezig met de zogeheten "wetenschappelijke wonderen van de koran". en vind het niet echt interessant. en het draagt niet bij mij aan bij "het beleiden van mijn geloof"

ik geloof wel dat de wetenschap zoiets kan ontdekken. maar ik ben geen voorstander van alles willen koppelen aan de koran, en bij alles zeggen "dat staat al 1400 jr in de koran"...! ik vind het allemaal overdreven.

GOD heeft ons geschapen om hem aan te bidden, hij heeft daarvoor de koran naar ons neergezonden, en een Profeet die de koran uitlegt via zijn overleveringen. meer hebben we niet nodig. en alles wat er bij komt is allemaal onbenul, en onnodig.

en ik vind sommige tafseers echt zwaar dwalend. neem bv tafseer van tantawie voor je neus. reciteert ie bv een vers over de bij uit de koran, en dan pakt ie boeken van wetenschap voor zich, en neemt alles wat over de bij gaat in zijn tafseer, je kan eindeloos lezen, zonder dat het een centje aan je imaan bijdraagt.

13-03-2006, 12:35

Citaat door HEEEELP:
ik persoonlijk hou me niet bezig met de zogeheten "wetenschappelijke wonderen van de koran". en vind het niet echt interessant. en het draagt niet bij mij aan bij "het beleiden van mijn geloof"

ik geloof wel dat de wetenschap zoiets kan ontdekken. maar ik ben geen voorstander van alles willen koppelen aan de koran, en bij alles zeggen "dat staat al 1400 jr in de koran"...! ik vind het allemaal overdreven.

GOD heeft ons geschapen om hem aan te bidden, hij heeft daarvoor de koran naar ons neergezonden, en een Profeet die de koran uitlegt via zijn overleveringen. meer hebben we niet nodig. en alles wat er bij komt is allemaal onbenul, en onnodig.

en ik vind sommige tafseers echt zwaar dwalend. neem bv tafseer van tantawie voor je neus. reciteert ie bv een vers over de bij uit de koran, en dan pakt ie boeken van wetenschap voor zich, en neemt alles wat over de bij gaat in zijn tafseer, je kan eindeloos lezen, zonder dat het een centje aan je imaan bijdraagt.
Het kan wel aan je imaan bijdragen. Als jij weet dat de bestraffingen van het graf bestaan agie en dat ze zelfs nu plaatsvinden,hoe kan dit niets aan je imaan bijdragen?

Jij zegt '"dat staat al 1400 jr in de koran"...! ik vind het allemaal overdreven.'

Heeft Allah subhanahu wa ta'ala ons niet gezegd,dat hij altijd op elke plaats/datum wonderen kan verichten als een teken van waarschuwing. En vele van deze wonderen staan inderdaad al in de koran.

Voor jou kan het meschien onzin zijn,maar voor vele van onze zusters en broeders zijn dit allemaal tekenen van Allah subhanahu wa ta'ala om ons te waarschuwen.

Waarlijk, niemand kan hem leiden die Allah doet dwalen, niemand. En niemand kan dwalen wie Allah laat dwalen, niemand. Een Aya dat bewijst dat graf bestraffing plaats zal vinden is dit hieronder. De profeet zei dat er een poort van de Hel geopend zou worden voor de kufaar in hun graven, er komen dan hete winden en verschrikkelijke stanken op hun. Allah zegt

Koran 40:46. Aan het Vuur zullen zij morgen en avond worden blootgesteld [i.e in hun graven]. En de Dag waarop het Uur zal komen, zal er worden gezegd: "Doet Farao’s volk de strengste straf ondergaan."

Ik vrees dat het niks anders dan de waarheid is voor eenieder voor ons is er nog een kans om hier aan te ontsnappen Allah en zijn profeet Mohamed vzmh gehoorzamen en dan nog hopen dat je niet wordt gestarft in het graf want men kan om de kleinste dingen worden gestraft en Allah weet het beste zo zijn er velle hadith overlevert bestraft bestraffing van het graf .

allah ya7fadna .allah mijn heer red mij en mijn broeders en zusters

van deze bestrafing voorwaar onze zwake lichaam kan dat niet aan

i3firlana raban en plaats ons niet bij het ongelovige volk

13-03-2006, 12:37
Ik wou als laatst een link geven van de lezing van Sheikh Zindani hierover. Deze man legde uit met boeken van Ibn Taymiyah, Ibn Uthaymeen, Ibn Abbas en anderen dat dit waar is. Allah weet het beste. Deze lezing is best wel lang, en Arabish, dus mischien kan iemand stukjes vertalen voor ons. Sheikh Zindani had ook een van zijn leerlingen daarheen gestuurd om alles na te checken enz. Luister die lezing op de onderstaande link.

[1]. Druk op dit link.
[2]. Druk onderaan op Free.
[3]. Ga naar beneden en wacht 20 seconden
[4]. Typ de dikgedrukte code en druk op 'Start Downloaden'.


http://rapidshare.de/files/8542681/de_levende_doden.mp3.html

13-03-2006, 12:48

Citaat door jihad_dienares:
Het kan wel aan je imaan bijdragen. Als jij weet dat de bestraffingen van het graf bestaan agie en dat ze zelfs nu plaatsvinden,hoe kan dit niets aan je imaan bijdragen?

Jij zegt '"dat staat al 1400 jr in de koran"...! ik vind het allemaal overdreven.'

Heeft Allah subhanahu wa ta'ala ons niet gezegd,dat hij altijd op elke plaats/datum wonderen kan verichten als een teken van waarschuwing. En vele van deze wonderen staan inderdaad al in de koran.

Voor jou kan het meschien onzin zijn,maar voor vele van onze zusters en broeders zijn dit allemaal tekenen van Allah subhanahu wa ta'ala om ons te waarschuwen.

Waarlijk, niemand kan hem leiden die Allah doet dwalen, niemand. En niemand kan dwalen wie Allah laat dwalen, niemand. Een Aya dat bewijst dat graf bestraffing plaats zal vinden is dit hieronder. De profeet zei dat er een poort van de Hel geopend zou worden voor de kufaar in hun graven, er komen dan hete winden en verschrikkelijke stanken op hun. Allah zegt

Koran 40:46. Aan het Vuur zullen zij morgen en avond worden blootgesteld [i.e in hun graven]. En de Dag waarop het Uur zal komen, zal er worden gezegd: "Doet Farao’s volk de strengste straf ondergaan."

Ik vrees dat het niks anders dan de waarheid is voor eenieder voor ons is er nog een kans om hier aan te ontsnappen Allah en zijn profeet Mohamed vzmh gehoorzamen en dan nog hopen dat je niet wordt gestarft in het graf want men kan om de kleinste dingen worden gestraft en Allah weet het beste zo zijn er velle hadith overlevert bestraft bestraffing van het graf .

allah ya7fadna .allah mijn heer red mij en mijn broeders en zusters

van deze bestrafing voorwaar onze zwake lichaam kan dat niet aan

i3firlana raban en plaats ons niet bij het ongelovige volk
kijk. er moet wel een grens ergens zijn. jij zegt dat het de imaan kan opkrikken. maar vergeet niet dat shitan dit soort uitspraken gebruikt om de zwakke mensen tussen ons te doen twijfelen, en hij fluistert ze dat het allemaal fabeltjes zijn, en straks worden ze op nog rare ideeen en gedachten gebracht.

dat de bestraffing in de graf bestaat twijfelt er niemand aan. maar dat wij (mensen) bepaalde geluiden gaan koppelen aan die straf, dan treden we in de voetsporen van ALLAH, dan treden we AL-GHAIB-gebied in, en dat is wat shitan van ons wil.

zuster, laten we niet vergeten dat er in de koran dingen zijn die geen enkel mens de uitleg er van zal weten, alleen ALLAH weet het, en vergeet niet dat er dingen zijn, die alleen ALLAH en de profeet weten, en wij zullen die nooit begrijpen.

ik zeg niet dat het onzin is. ik zeg alleen dat het niet nodig is. en dat het tot dwaling kan leiden.

bovendien moet je binnen het geloof mensen aantrekken door de mooie dingen van het geloof te verkondigen, en niet angstig te maken met geluiden waar alleen ALLAH er van weet wat ze zijn, en waar ze vandaan komen.

zo zie ik het.

13-03-2006, 13:17

Citaat door HEEEELP:
kijk. er moet wel een grens ergens zijn. jij zegt dat het de imaan kan opkrikken. maar vergeet niet dat shitan dit soort uitspraken gebruikt om de zwakke mensen tussen ons te doen twijfelen, en hij fluistert ze dat het allemaal fabeltjes zijn, en straks worden ze op nog rare ideeen en gedachten gebracht.

dat de bestraffing in de graf bestaat twijfelt er niemand aan. maar dat wij (mensen) bepaalde geluiden gaan koppelen aan die straf, dan treden we in de voetsporen van ALLAH, dan treden we AL-GHAIB-gebied in, en dat is wat shitan van ons wil.

zuster, laten we niet vergeten dat er in de koran dingen zijn die geen enkel mens de uitleg er van zal weten, alleen ALLAH weet het, en vergeet niet dat er dingen zijn, die alleen ALLAH en de profeet weten, en wij zullen die nooit begrijpen.

ik zeg niet dat het onzin is. ik zeg alleen dat het niet nodig is. en dat het tot dwaling kan leiden.

bovendien moet je binnen het geloof mensen aantrekken door de mooie dingen van het geloof te verkondigen, en niet angstig te maken met geluiden waar alleen ALLAH er van weet wat ze zijn, en waar ze vandaan komen.

zo zie ik het.
Akhie ik zeg niet dat je der in moet geloven,maar Allah heeft zoveel tekenen gegeven. En volgens mij is dit nog een teken van Allah subhanahu wa ta'ala.

Er zaten zelfs wetenschappers bij die niet in god geloofde en die hebben dit verhaal bevestigd,maar gair inschaAllah.

En het is waar dat we normaal gesproken de doden niet horen, maar ik zie dit als een Mu'3jiza, een teken van Allah. Zo hoorde de profeet Mohammad, Allah's vrede en zegeningen zij met hem, de doden, en er zijn verhalen van Sahaba die met doden spraken enz. We hebben niet zulke geluids bestandjes ergens uit Siberië in Rusland, nodig om Islam te versterken, wallahie, ons twijfel is al hellemal weg. De Qur'an is ons bewijs en onze gids. Ook al is deze bestandje nep, wat ik niet denk, ons geloof in het straf van het graf en het hiernamaals blijft. Moge Allah jullie en mij leiden, en vergeven en ons beschermen tegen Zijn bestraffingen van het graf en het Vuur. Amien, Ya rabil Aalamien.