Bekijk volle/desktop versie : Jaras Cuisine wil je mij helpen?



12-03-2006, 22:30
Op jouw topic las ik het recept van de kwarktaart, deze wil ik inchallah volgende weekend maken, alleen ik heb een aantal vragen daarover.

Welke boter moet ik gebruiken?
Moet ik die manderijnen in de oven meebakken of moet ik deze pas na het bakken er op leggen?
Ik heb een vierkante (niet zo groot) en een ronde bakblik (deze is middelmatig), welke kan ik het beste gebruiken, mijn voorkeur gaat naar die ronde want die is wat ronder.
Met wat moet ik de bakblik invetten met olie of boter?

Sorry hoor voor al mijn vragen, ik dank je alvast hartelijk voor de genomen moeite

12-03-2006, 22:43



Citaat door uitdaging:
Op jouw topic las ik het recept van de kwarktaart, deze wil ik inchallah volgende weekend maken, alleen ik heb een aantal vragen daarover.

Welke boter moet ik gebruiken?
Moet ik die manderijnen in de oven meebakken of moet ik deze pas na het bakken er op leggen?
Ik heb een vierkante (niet zo groot) en een ronde bakblik (deze is middelmatig), welke kan ik het beste gebruiken, mijn voorkeur gaat naar die ronde want die is wat ronder.
Met wat moet ik de bakblik invetten met olie of boter?

Sorry hoor voor al mijn vragen, ik dank je alvast hartelijk voor de genomen moeite
hoi meid, Yara is net bevallen van een mooie dochter en ik weet niet wanneer ze weer hier zal zijn. Misschien kan ik je helpen met je vragen:

x Gewone margarine gebruiken (niet die voor op brood)
x Mandarijnen moet je na het bakken erop leggen
x Zou die ronde nemen, die andere is misschien te klein
x Altijd invetten maar maakt niet uit waarmee, olie of boter is allebei goed


12-03-2006, 22:54
Bedankt dat jij mijn vragen wilt beantwoorden. Gaat het goed met moeder en dochter, moge allah inschallah hun in een goede gezondheid verkeren.

Weet jij ook misschien voor hoeveel personen het recept is?

Nogmaals bedankt voor de moeite