Bekijk volle/desktop versie : Is dit raar???



Pagina's : [1] 2

12-03-2006, 19:29
Ik vind jongens helemaaal niet zo boeiend. Ik ben nooit echt verliefd geweest en geef ze nooooooooooooooooooit aandacht ( kan me niets schelen hoe mooi ze zijn)

Kijk nog veel liever naar de meiden..........die zijn meestal mooier en is leuk om naarze te kijken ( niet dat ik lesbie ben ofzo).

Er valt gewoon niets te zien aan een jongen!!

Ben ik weird

12-03-2006, 19:30


Het eerste stukje dacht van ey dat heb ik ook uhu had ik ook

Maar wat er daarna kwam ja is best wel weird eigenlijk als ik mag kiezen of naar een jongen kijken of naar een meisje dan doe ik het eerste natuurlijk

12-03-2006, 19:30

Citaat door stuudje:
Ik vind jongens helemaaal niet zo boeiend. Ik ben nooit echt verliefd geweest en geef ze nooooooooooooooooooit aandacht ( kan me niets schelen hoe mooi ze zijn)

Kijk nog veel liever naar de meiden..........die zijn meestal mooier en is leuk om naarze te kijken ( niet dat ik lesbie ben ofzo).

Er valt gewoon niets te zien aan een jongen!!

Ben ik weird
mag ik vragen hoe oud je bent?

12-03-2006, 19:32
[QUOTE
Kijk nog veel liever naar de meiden..........die zijn meestal mooier en is leuk om naarze te kijken ( niet dat ik lesbie ben ofzo).

Er valt gewoon niets te zien aan een jongen!!

Ben ik weird [/QUOTE]

Dat hebben we dan gemeen

Is helemaal niet weird hoor

12-03-2006, 19:32



Citaat door ENyssA:
mag ik vragen hoe oud je bent?
Ja precies tot 19jarige lft had ik dat wel

12-03-2006, 19:32
en jij bent....? 14 jaartjes oud?

12-03-2006, 19:34
wat heb je deraan jongens te bekijken

juist ja! alleen maar zondes

blijf maar lekker op je gemak meiden bekijken!



kon ik dat maar!

12-03-2006, 19:34

Citaat door stuudje:
Ik vind jongens helemaaal niet zo boeiend. Ik ben nooit echt verliefd geweest en geef ze nooooooooooooooooooit aandacht ( kan me niets schelen hoe mooi ze zijn)

Kijk nog veel liever naar de meiden..........die zijn meestal mooier en is leuk om naarze te kijken ( niet dat ik lesbie ben ofzo).

Er valt gewoon niets te zien aan een jongen!!

Ben ik weird
je heb gelijk

12-03-2006, 19:35

Citaat door samya 2:
wat heb je deraan jongens te bekijken

juist ja! alleen maar zondes

blijf maar lekker op je gemak meiden bekijken!



kon ik dat maar!
heerlijk is dat

12-03-2006, 19:36

Citaat door roumaysa_2006:
Ja precies tot 19jarige lft had ik dat wel
ja tot aan me 17 jarige leeftijd was ik ook totaal niet geinterreseerd in liefde en al die shit, maar daar komt na een bepaalde tijd echt wel verandering in hoor.... alleen kan ik me niet associeren met dat gedeelte over naar meiden kijken...

12-03-2006, 19:37

Citaat door appelsap:
heerlijk is dat
hangt ervan af!

12-03-2006, 19:37

Citaat door ENyssA:
ja tot aan me 17 jarige leeftijd was ik ook totaal niet geinterreseerd in liefde en al die shit, maar daar komt na een bepaalde tijd echt wel verandering in hoor.... alleen kan ik me niet associeren met dat gedeelte over naar meiden kijken...
Klopt tot mn 19e kon ik ze niet luchten en overal waar ze waren liepen ze in de weg

Maar idd dat laatste heb ik nooit gehad

12-03-2006, 19:37



Citaat door samya 2:
hangt ervan af!
van wat mijn lieve kind

12-03-2006, 19:38

Citaat door appelsap:
van wat mijn lieve kind
laat maar

12-03-2006, 19:40

Citaat door roumaysa_2006:
Klopt tot mn 19e kon ik ze niet luchten en overal waar ze waren liepen ze in de weg

Maar idd dat laatste heb ik nooit gehad
ja daarom vroeg ik me af hoe oud ze is.....Meestal gaan die dingen wel over en dan is het ook totaal niet weird

Pagina's : [1] 2