Bekijk volle/desktop versie : de zus van me beste vriend heeft geheime relatie



Pagina's : [1] 2 3 4

12-03-2006, 18:27
hallo dames en heren

ben de zus van me vriend per ongeluk in de stad tegen gekomen met jongen.
ik was van plam niet tevertellen aan me vriend tenslote is haar eigen leven daar heeft ze recht op. maar de volgende dag kwam ze naar me toe met smosje is niet wat het lijkt ,wat je gisteren gezien hebt. en dat en dit, dus ik dacht ga misbruik maken van de situatie.

na diep ademhaling zei ik: kijk dame niemand komt er achter als ik zoentje van je krijg. in eens krijg ik ipv zoen een heerlijke tongzoen van haar, sinds dien ben ik verliefd op me beste vriend zus.

help wat moet ik doen.

12-03-2006, 18:29


hoe oud ben je ?........................12? ........

12-03-2006, 18:29
























Next story

12-03-2006, 18:30

Citaat door sks____boy:
hallo dames en heren

ben de zus van me vriend per ongeluk in de stad tegen gekomen met jongen.
ik was van plam niet tevertellen aan me vriend tenslote is haar eigen leven daar heeft ze recht op. maar de volgende dag kwam ze naar me toe met smosje is niet wat het lijkt ,wat je gisteren gezien hebt. en dat en dit, dus ik dacht ga misbruik maken van de situatie.

na diep ademhaling zei ik: kijk dame niemand komt er achter als ik zoentje van je krijg. in eens krijg ik ipv zoen een heerlijke tongzoen van haar, sinds dien ben ik verliefd op me beste vriend zus.

help wat moet ik doen.
Stop je hoofd ergens diep weg

12-03-2006, 18:32


he dames help , geef me tip. wat moet ik doen

12-03-2006, 18:34

Citaat door sks____boy:
hallo dames en heren

ben de zus van me vriend per ongeluk in de stad tegen gekomen met jongen.
ik was van plam niet tevertellen aan me vriend tenslote is haar eigen leven daar heeft ze recht op. maar de volgende dag kwam ze naar me toe met smosje is niet wat het lijkt ,wat je gisteren gezien hebt. en dat en dit, dus ik dacht ga misbruik maken van de situatie.

na diep ademhaling zei ik: kijk dame niemand komt er achter als ik zoentje van je krijg. in eens krijg ik ipv zoen een heerlijke tongzoen van haar, sinds dien ben ik verliefd op me beste vriend zus.

help wat moet ik doen.
hahahaha

12-03-2006, 18:35
ah randdebiel kom nooit aan de zusjes van je vrienden!!!......daar heb je een tip

12-03-2006, 18:35
Jezelf voor de trein gooien.

Als je dit meent, ben je heeeeeeeeeeeeeel erg triest.


Vertel je vriend dat je haar hebt gezoend, en at je haar samen met een jongen in de stad hebt gezien

12-03-2006, 18:35

Citaat door sks____boy:
he dames help , geef me tip. wat moet ik doen
Een echte dame zou jou geen tip geven


en nu dream on

12-03-2006, 18:38
Neppe topic maar ga toch serieus reageren.


Jij bent echt iemand die moet dreigen om een zoen te krijgen.
Wat zegt dat over jouw? Namelijk dat jij ze over het algemeen niet kunt krijgen.

12-03-2006, 18:40

Citaat door BoraSita:
Neppe topic maar ga toch serieus reageren.


Jij bent echt iemand die moet dreigen om een zoen te krijgen.
Wat zegt dat over jouw? Namelijk dat jij ze over het algemeen niet kunt krijgen.
ja jij hebt mensen kennis, klopt ik dwing me succes af

12-03-2006, 18:43

Citaat door chomoloco:
Jezelf voor de trein gooien.

Als je dit meent, ben je heeeeeeeeeeeeeel erg triest.


Vertel je vriend dat je haar hebt gezoend, en at je haar samen met een jongen in de stad hebt gezien
haha ben je gek of zo, onze vriendschap gelijk weg, met wie kan dan chillen en jointjes samen smoken en het wekend lekker samen drinken op het station omdat we niet binnen mogen. nee geen optie. maakt het liever uit met de zus dan met hem

12-03-2006, 18:43




Jij bent hooguit 15 jaaar !!

12-03-2006, 18:46

Citaat door sks____boy:
he dames help , geef me tip. wat moet ik doen
Vraag nog een tongzoen en als ze weigert dan moet je je vriend alles vertellen, ook het feit dat ze lekker zoent

12-03-2006, 18:49

Citaat door sks____boy:
he dames help , geef me tip. wat moet ik doen
jezelf van de wolken gooien

Pagina's : [1] 2 3 4