Bekijk volle/desktop versie : trouwen met een alleenstaande met kind



Pagina's : [1] 2

12-03-2006, 17:26
Trouwen met een alleenstaande met kind

Tis lastig als je erover moet nadenken en een beslissing moet nemen.

Hoe denken jullie erover?

12-03-2006, 17:29


Geef haar die kans

12-03-2006, 17:30
Iedereen verdiend een tweede kans

12-03-2006, 17:31

Citaat door sellina84:
Iedereen verdiend een tweede kans
Vind ik ook

12-03-2006, 17:32



Citaat door ingenieur:
Trouwen met een alleenstaande met kind

Tis lastig als je erover moet nadenken en een beslissing moet nemen.

Hoe denken jullie erover?
Ik zou het doen als ze verder in Allah zou geloven, de klik er zeker is etc. dan ga ik er echt niet moeilijk over doen.

Elmektab.

12-03-2006, 17:33

Citaat door ingenieur:
Trouwen met een alleenstaande met kind

Tis lastig als je erover moet nadenken en een beslissing moet nemen.

Hoe denken jullie erover?
een gescheiden vrouw die alleenstaand is en een kind heeft of gewoon een vrouw die zwaar zina heeft gepleegt ? (wat als een van de grootste zondes wordt gezien?)

12-03-2006, 17:33

Citaat door ingenieur:
Trouwen met een alleenstaande met kind

Tis lastig als je erover moet nadenken en een beslissing moet nemen.

Hoe denken jullie erover?
Het feit alleen al dat je het lastig vindt als je erover moet nadenken zegt genoeg. Iemands verleden kan je niet veranderen. Je accepteert iemand of niet. Als je haar niet kan accepteren dan houdt het op en zijn jullie niet voor elkaar voorbestemd.

Volg je eigen hart...

12-03-2006, 17:34

Citaat door Novel 1:
Ik zou het doen als ze verder in Allah zou geloven, de klik er zeker is etc. dan ga ik er echt niet moeilijk over doen.

Elmektab.
Je bent een toffe kerel

12-03-2006, 17:35

Citaat door Inssaf1:
Je bent een toffe kerel
Dank je wel Habibt(i).....

12-03-2006, 17:37

Citaat door Novel 1:
Dank je wel Habibt(i).....
Your welcome!

12-03-2006, 17:39
alleenstaande in de zin van dat ze gewoon gescheiden is.. en nu alleen voor haar kind zorgt??..

Sowieso.. mocht diegene sex voor het huwelijk hebben gehad en daaruit heeft ze een kindje.. en jij houdt van haar enz.. waarom niet?.. Als ze berouw toont moet je het haar vergeven.. en accepteren.. want Allah swt is Barmhartig.. en Vergeeft! Waarom zou een mens het niet doen als Allah swt het wel doet insha allah!

Kuzziess

12-03-2006, 17:42
Ik had ooit met die vraag gezeten en ik twijfelde, maar ik was te laat want iemand was me voor.

Ze was gescheiden omdat haar man haar vaak sloeg om niks, en zij was voor de rest een goede vrouw.

Op dit moment is het niet van toepassing, maar mocht het ooit weer voorkomen dan ben ik bang om weer te twijfelen.

Mijn opa trouwde met mijn oma toen zij ook gescheiden met 1 kind was

12-03-2006, 17:43



Citaat door ingenieur:
Ik had ooit met die vraag gezeten en ik twijfelde, maar ik was te laat want iemand was me voor.

Ze was gescheiden omdat haar man haar vaak sloeg om niks, en zij was voor de rest een goede vrouw.

Op dit moment is het niet van toepassing, maar mocht het ooit weer voorkomen dan ben ik bang om weer te twijfelen.

Mijn opa trouwde met mijn oma toen zij ook gescheiden met 1 kind was
Waarom zou je twijfelen??.. Ik bedoel het is toegestaan om te scheiden in de Islam.. en als je van diegene houdt... why not?.. en je hebt Ajar als je haar kindje goed opvoedt alsof het je eigen kindje zou zijn..

12-03-2006, 17:45

Citaat door ingenieur:
Ik had ooit met die vraag gezeten en ik twijfelde, maar ik was te laat want iemand was me voor.

Ze was gescheiden omdat haar man haar vaak sloeg om niks, en zij was voor de rest een goede vrouw.

Op dit moment is het niet van toepassing, maar mocht het ooit weer voorkomen dan ben ik bang om weer te twijfelen.

Mijn opa trouwde met mijn oma toen zij ook gescheiden met 1 kind was
Ewa je hebt een voorbeeld.. ( Je opa )

Hoe is dat daarna uitgepakt ?

Geschiedenis lijkt zich te herhalen.

12-03-2006, 17:46

Citaat door ingenieur:
Ik had ooit met die vraag gezeten en ik twijfelde, maar ik was te laat want iemand was me voor.

Ze was gescheiden omdat haar man haar vaak sloeg om niks, en zij was voor de rest een goede vrouw.

Op dit moment is het niet van toepassing, maar mocht het ooit weer voorkomen dan ben ik bang om weer te twijfelen.

Mijn opa trouwde met mijn oma toen zij ook gescheiden met 1 kind was
Met een vrouw trouwen die gescheiden is en een kind heeft.
Waarom niet, ten eerste het moet wel een gelovig moslim vrouw zijn.
En Allah swt beloont je er ook nog voor omdat je met een gescheiden vrouw trouwd en die ook nog eens een kind heeft. (hasanaat)

Pagina's : [1] 2