Bekijk volle/desktop versie : christenen aten mensen op!



Pagina's : [1] 2 3

12-05-2003, 23:28
wist je dat europese kruisvaarders hele dorpen hadden opgegeten in libanon en syrie?
ik zag het vorige keer op discoverychannel.
omdat hun eten opwas hebben ze zich aan canibalisme schuldig gemaakt.
bah!!! smerig! en dat noem zich beschaafde mensen.

12-05-2003, 23:36


ik had al een idee dat ze afschuwelijke misdaden hadden gepleegd tegen de mensheid. maar mensen doden en vervolgens opeten?

canibalen!!!!!!

12-05-2003, 23:40

Citaat:
Origineel gepost door Abdelrahiem
ik had al een idee dat ze afschuwelijke misdaden hadden gepleegd tegen de mensheid. maar mensen doden en vervolgens opeten?

canibalen!!!!!!
Ze deden aan kannibalisme bij gebrek aan voedsel en deels voor psychologisch effect bij de vijand.

Niemand gaat je een strobreed in de weg leggen als ze weten dat er een grote kans is dat ze opgegeten worden.

13-05-2003, 00:30
Dat waren nog eens mooie tijden! Hehehehehe

13-05-2003, 01:18


discovery he, je moet ze niet geloven.
dat is een smerige zionistiese zender, die heult met de amerikanen.
Hele dorpen nog wel, met steen en cement en al; logies, dat ze terug kwamen met tandeloze bekkies, nu begrijp ik het!!

ze willen ons tegen elkaar opzetten, en altijd met dingen uit een ver verleden, die je niet kunt kontroleren.

zo las ik laatst ook, dat joodse showarma zaken in Tel Aviv palestijnse arbeiders hadden vermalen in hun showarma, en het verkochten als broodje intifada. MAAR DAT GING ZELFS SHARON TE VER!
mAAR DENK JE DAT IK DAAROVER EEN TOPIC OPEN!
Dit zijn altijd van die onkontroleerbare berichten, die niets met NU te maken hebben, en er alleen voor zorgen, dat we elkaar nog meer verwijten.

Laat het verleden los; Krisnamurti------bhoedist.

Zodra wij gehakt maken van asielzoekers en allochtonen, ben jij de eerste die het hoort, kom dan maar weer eens terug!

13-05-2003, 19:31
Hhihihih, ik dacht al, waar komen mijn kanibalistische fantasieën toch vandaan hihihi. Arabieren, Turken en noord-Afrikanen smaken in mijn dromen best lekker hihihih

13-05-2003, 20:06

Citaat:
Origineel gepost door an3sdej
Hhihihih, ik dacht al, waar komen mijn kanibalistische fantasieën toch vandaan hihihi. Arabieren, Turken en noord-Afrikanen smaken in mijn dromen best lekker hihihih
Wel eerst kosjer slachten!

14-05-2003, 02:19

Citaat:
Origineel gepost door an3sdej
Hhihihih, ik dacht al, waar komen mijn kanibalistische fantasieën toch vandaan hihihi. Arabieren, Turken en noord-Afrikanen smaken in mijn dromen best lekker hihihih
Broodje tartaar......broodje rauw vlees........zoals je weet zijn tartaren een volk........je vind ze nog wel in Turkije. Turkse tartaren.

Hoe bang moeten Europanen niet zijn geweest van hen om tot bijna moes gemalen rauwvlees te vernoemen naar een volk afkomstig uit Mongolie

14-05-2003, 13:52
wajouw mijn scherm is niet zo groot hoor!!!!!

14-05-2003, 19:08
a wilie hahaahahahahahahahhahahaa


allah yastar


gelukkig is die tijd voorbij I think

14-05-2003, 22:40
Wake up!!!!! Dan doen ze nog steeds!

Varkens waren vroeger ook mensen, dus wat dat betreft is er niet veel veranderd. Als je varkensvlees eet, kun je je eigen buurman eigenlijk ook op de barbecue serveren.

JUK.

15-05-2003, 00:28
Andersom zie ik het ook gebeuren, namelijk mensen die beesten van kinderen op de wereld zetten...

23-05-2003, 14:56



Citaat:
Origineel gepost door bie
ZIEK!
echt wel ziek!!!

23-05-2003, 15:06

Citaat:
Origineel gepost door army
Ik geloof je dat je ziek bent.
ik geloof dat jij de waarheid te hard vond.
TFOEE jullie waren canibalen geen mensen van het boek

23-05-2003, 16:45
Cheppi is ook een lekker boutje hoor! :-)

Pagina's : [1] 2 3