Bekijk volle/desktop versie : heeft dit een betekenis ??



12-03-2006, 12:11
asselem wa3aleikom wb.....

ik had van ochtend op tijd salaat al-fajr gebeden
bij tesliem bleef ik nog een tijdje zitten...
daarna ging ik weer terug slapen ik zei een du3aa en probeerde te slapen
maar naar veel omdraaien op mijn rechter zij en linkerzij lukte dat nog steeds niet toen ik op mijn rug ging slapen met mijn handen over elkaar op mijn buik
kreeg ik zo"n harde druk op mijn lichaam ik kon niks bewegen en ik hoorde heel duidelijk zo"n valse lachje echt een shaitan lachje......
ik wou toen ayat al"kursie opzeggen maar naar 1 regel was ik die kwijt door de war.. had ik het nog een keer geprobeerd toen lukte het wel...
zo bleef ik het maar paar keer achter elkaar zeggen.... totdat ik weer mijn lichaam kon bewegen...

nou is mijn vraag weten jullie waarom dat is gebeurt heeft dat misschien een betekenis of heeft iemand het van jullie ook meegemaakt

(mijn vriendin heeft het vaak genoeg gehad maar ze heeft volgens mij nooit zo"n valse lach gehoord)

selam wa3aleiko wb....

12-03-2006, 13:09


salaam ou alaikoum
Volgens mij noemen ze zo iets el berek ofzo veel mensen krijgen dat als ze op hun rug slapen ofzo
zo iets heb ik gehoord
vergeef mij als ik iets verkeerds gezegt heb

14-03-2006, 00:17

Citaat door 1991:
asselem wa3aleikom wb.....

ik had van ochtend op tijd salaat al-fajr gebeden
bij tesliem bleef ik nog een tijdje zitten...
daarna ging ik weer terug slapen ik zei een du3aa en probeerde te slapen
maar naar veel omdraaien op mijn rechter zij en linkerzij lukte dat nog steeds niet toen ik op mijn rug ging slapen met mijn handen over elkaar op mijn buik
kreeg ik zo"n harde druk op mijn lichaam ik kon niks bewegen en ik hoorde heel duidelijk zo"n valse lachje echt een shaitan lachje......
ik wou toen ayat al"kursie opzeggen maar naar 1 regel was ik die kwijt door de war.. had ik het nog een keer geprobeerd toen lukte het wel...
zo bleef ik het maar paar keer achter elkaar zeggen.... totdat ik weer mijn lichaam kon bewegen...

nou is mijn vraag weten jullie waarom dat is gebeurt heeft dat misschien een betekenis of heeft iemand het van jullie ook meegemaakt

(mijn vriendin heeft het vaak genoeg gehad maar ze heeft volgens mij nooit zo"n valse lach gehoord)

selam wa3aleiko wb....
Ik heb het meegemaakt alleen zonder lach.