Bekijk volle/desktop versie : Tfoe ronaldo mist een penalty wat een wonder



12-03-2006, 01:43

Citaat door jbiloxxl:
echt een mislukkeling geworden en dan vraagt hij waarom de fans boos zijn op hem wat een sukkel

verder werd valencia weggespeeld klasse van real
.

12-03-2006, 03:13


nou dat is jou visie
volgens jou speelt real iedreen weg
ik zou zeggen lees vi.nl



Valencia en Real rennen zonder resultaat

11/3/2006 23:55

Valencia en Real Madrid zijn er niet in geslaagd in het spoor te blijven van Barcelona. De twee naaste belagers hielden elkaar in evenwicht (0-0), waardoor de Catalanen zondag verder kunnen uitlopen.
In Mestalla gingen beide ploegen voor de winst, maar zowel Valencia als Real had niet de kracht om iets af te dwingen. Met als gevolg veel gedraaf maar weinig kansen.
De beste mogelijkheden waren voor Real. Na rust was Julio Baptista met een kopbal dichtbij maar Santiago Cañizares redde met een katachtige reflex.

De doelman van Valencia onderscheidde zich nogmaals in de negentigste minuut. Hij veroorzaakte een strafschop door invaller Ronaldo, die de bal met zijn hand meenam, aan te tikken. Cañizares stopte vervolgens het slappe rollertje van het tobbende fenomeen.

12-03-2006, 09:33
hahahaah adjebliiii, droom maar lekker verder. niet eens kunnen winnen van valecia en zelfs een pengel missen

12-03-2006, 09:45
die dikzak mist alles behalve zijn kont

12-03-2006, 11:30


is meer een blunder dan een wonder

12-03-2006, 13:28
real in de crisis ole ole !!

12-03-2006, 15:06
lekker voor ze hopelijk wint barca zondag van osasuna

12-03-2006, 17:30
ja toen barca van valensia heeft verloren waren ze niet met de 3leeuwen zoals ze dat noemen

12-03-2006, 17:43

Citaat door jbiloxxl:
echt een mislukkeling geworden en dan vraagt hij waarom de fans boos zijn op hem wat een sukkel

verder werd valencia weggespeeld klasse van real
haha wat een fan van real ben jij. Als iemand niet presteert gelijk de grond in boren. Echt zwakkelingen die real supporters

12-03-2006, 18:57
Real moet een schoonmaakbeurt houden om weer de wereld te kunnen veroveren, Ronaldo als eeste die eruit moet vliegen.

12-03-2006, 22:36
kan gebeuren..

13-03-2006, 15:44

Citaat door jbiloxxl:
hahaha ik kan jou reacties langzamerhand wel gaan vergelijken met rachid breda
kwa domheid
real speelde beter en ik ben geen prestatiefan dus ik ben altijd voor Real
dat barcelona fans prestatiefans zijn kan ik niks aan doen meneer dom
Als een real speler iets minder presteert boor jij hem meteen de grond in, dat mag ik toch wel concluderen uit deze topic. Een echte clubsupporter steunt zijn spelers altijd en niet een Ronaldo voorschut zetten (alhoewel ik dat wel doe ) want dan ben je een echte nepsupporter die net als alle andere nepsupporters elkaar nakrijzen zoals kraaien dat doen

13-03-2006, 15:46



Citaat:
echt een mislukkeling geworden en dan vraagt hij waarom de fans boos zijn op hem wat een sukkel
Dit zeg je toch niet over speler van een club die jij suppoort