Bekijk volle/desktop versie : onmogelijke liefde of de keus van mijn ouders?



11-03-2006, 00:45
salaam, ik heb hier wat interesante verhalen gelezen dus dacht dat ik hier ook een te zetten jullie moete me zegge of da ik verder moet ja of nee

De alarm ging af, pfffffffff heb echt geen zin, met tegenzin zet ik de alarm af van mijn gsm.
Ik stond rustig op zodat ik mijn zus niet wakker maakte
Ik kleedde me om en ging naar beneden snel woedoe doen en mijn salaat verrichten mijn tanden poetsen en wegwezen zonder eten of niets
Ik ging de tram nemen richting centraal station in de tram zate mensen allemaal half slapend, wat wil je wie is er nu klaarwakker om 6.30
Aangekomen in gemeentestraat stapte ik uit ging naar station mijn trein nemen richting werk, ik werk in Brussel en ben manager in en kledingwinkel
Altijd dezelfde routine, was het echt beu, ik doe da al 2jaar ik wil nu echt iets zoeken dichter bij huis gewoon in antwerpen zelf.
De dag ging traag voorbij mijn assistente en mijn vriendin ook souad had vandaag vrij het werd eindelijk 18.00 al die verdomde mensen van mijn winkel wegjagen zodat ik mijn trein niet mis anders moet ik weer lang wachten voor ik de volgende trein kan nemen en vooral het nu winter is, is het ook sneller donker, en in station zowel hier in brussel als in antwerpen kan het best griezelig worden, ging naar buiten en mijn gsm ging af het was mijn moeder die mij belde om zeker te zijn dat ik nog besta en dat ik niet door een of andere ras ben vermoord of verkracht of beroofd; ja jemma ik ben nu onderweg naar station ben binnen en uur thuis.
Eindelijk in station aangekomen, was wat vroeg en ging op en bankje zitten het was best wel druk en hield mijn tas goed bij me.
Ik voelde iemand mij aankijken, ik keek nonchallant zijn richting op, het was en belg ik dacht in mijn eigen wat moet die van mij ik glimlachte naar hem en keek de andere kant op, eindelijk de trein komt eraan en nu achter en plaatsje zoeken ik ging helemaal zo ver mogelijk instappen en ging de ene wagon in en andere uit in de hoop dat ik en plaatsje vind , mijn benen waren kapot, ik zag die ene belg zitten en deed en teken van dat er naast hem nog een plekje vrij was en ging naast hem zitten en bedankte hem. Ik prutste in mijn tas en vond mijn boekje over doe'as en begon erin te lezen, is het en interessant boekje vroeg hij, ik klapte mijn boek dicht keek hem recht in de ogen aan, hij had mooie ogen viel me op mooi groen, excuseer? zei ik hij herhaalde de vraag terug ik antwoorde: voor mij is het zeker interessant maar ik denk niet dat het zo interessant is voor u, hij lachte en zei hey mijn naam is philip en hij strekte zijn hand ik keek naar zijn hand en glimlachte aangenaam zei ik en ik heet yasmina en negeerde zijn hand. hij lachte en waar werk je ergens, ik zei in de nieuwstraat aaaaaaaaaaah zei hij en ik stelde hem dezelfde vraag en hij zei dat hij in een advocaten bureau werkt, mm dat is interessant, ja zei hij maar ik ben zelf geen advocaat, ik ben gewoon de secretaris, en ik knikte dat is ook goed, hij vroeg me waar ik woon en al die vragen ik zei dat ik 24 jaar ben en dat ik niet getrouwd ben en dat ik als manager werk in de verkoop, hij was 26 jaar ook vrijgezel en dat hij ook in antwerpen woont in deurne. Wij babbelden zowat af en de rit was heel snel voorbij voor ik het wist waren we al aangekomen in antwerpen en stapte uit, wel philip zei ik het was en gezellige babbel ik wens u nog veel succes verder en wie weet tot nog eens, ik draaide me om en hij pakte me bij mijn arm. Hey eeuh, ik keek naar zijn hand en hij liet me zachtjes los, ik vind je echt en interessant meisje en ik wou u vragen of je me u nummer wilt geven misschien als je eens tijd hebt om ergens wat te gaan drinken, ik wist het niet zeker moet ik da doen ja of nee ik bedoel het is en BELG!!!

11-03-2006, 14:17


hey meid ga snel door het begint leuk
dikke groetjes!

11-03-2006, 15:13
leuk begin
ga verderrrrrrrrr

11-03-2006, 18:40
Na wat treuzelen heb ik het toch gedaan zal wel dan zien als ik me er absoluut niet mij goed bij voel omdat ik hem mijn nummer heb gegeven dan pak ik gewoon niet op als hij mij beld zo simpel, ik ging weg pakte mijn tram en ging richting naar huis, deed de deur open het rook er heerlijk naar paella, mijn moeder meskina die bereide me altijd mijn eten als ik thuis kom dan moet ik maar eten douchen bidden en gaan slapen, volgende weer hetzelfde liedje weer die verdomde alarm die afgaat om 6.30 opstaan omkleden bidden en weggaan terug die stomme tram en trein nemen om weer de stomme zagende en lastige klanten weer op hun gemak te stellen enz... maar mijn souadje moest vandaag werken dus dan ging de tijd ook sneller voorbij.
Toen het 6 uur was hoopte ik ergens dat ik philip terug zou zien. Ik ging met en glimlach naar buiten en zei gedag tegen de rest, souad ging met mij nog en stuk verder en nam van haar ook afscheid, tot morgen dan zei souad, morgen inshallah antwoordde ik terug.
Eindelijk aan het station aangekomen ging naar beneden voor mijn trein en keek stiekem rond in de hoop dat ik hem daar zou zien, ik zag hem niet direct staan. Ik voelde en klop aan mijn schouder en keek om en zag hem staan, ‘hey’ zei ik ‘hoe is het ermee’ hij keek me aan en zei ‘ja goed hoor en met u’ ik lachte en zei ‘ik heb vandaag moeten werken dus niet echt zo goed ben moe morgen nog werken en dan vrij tot maandag, ik kan niet wachten!’ hij lachte en keek mij aan ‘ja zei hij ik weet precies wat bedoeld maar ja dus zaterdag moet je niet werken dus je hebt dan en lang weekend’ en ik knikte ‘inderdaad kan dat best gebruiken hoor!’ De trein kwam eraan het is donderdag dus de trein zat niet echt vol we vonden direct plaats en zaten.
‘Wel en wat zijn u plannen voor het weekend?’ zei hij ‘ ik weet het niet want ik maak niet echt graag plannen op voorhand dan komt er altijd wel iets in de weg, zal zien op de dag zelf. En wat zijn u plannen voor het weekend?’

11-03-2006, 18:41


hey ik heb hier nog en vervolg geschreven ik hoop dat jullie het goed inden als dat zo is laat het me weten dan zet ik een vervolg

Groetjes!

14-03-2006, 20:08
hey je hebt nog en fan erbij ga gauw verder!
groetjes

17-03-2006, 09:56
[COLOR="magenta"]‘Wel,’ zei hij en keek me aan ‘ik hoopte eigenlijke dat ik met u kon afspreken ergens wat gaan drinken en elkaar wat beter leren kennen want op de trein gaat dat niet echt zo er zijn altijd wel mensen die mee afluisteren en ik voel me dan precies of ik neem deel aan big brother’ ik schoot in de lach!
‘Ik kan u echt niets beloven, maar wie weet…’ en ik veranderde van onderwerp
Eenmaal aangekomen in Antwerpen namen we afscheid van elkaar ging weg ‘Hey Yasmina denk er goed over na ik mijn antwoord is in ieder geval positief riep hij door de mensen naar mij toe ik keek hem aan en glimlachte en ging weg.
Eindelijk thuis ging naar boven en ging liggen op mijn bed ik had en glimlach op mijn gezicht die niemand van me kon afnemen,ik hoorde iemand op de deur kloppen, ‘Ja wie is daar?’ de deur ging open het was yemma ‘waarom ben je niet naar beneden gekomen ik heb eten gemaakt er is toch niets gebeurd?’ neenee yemma er is niets gebeurd ik heb gewoon geen honger, dat is het. Mijn moeder keek me heel vreemd aan ‘ben je er zeker van, heb je dan iets onderweg gegeten?’ ja zei ik gewoon om haar gerust te stelle en weg was ze, ik begon te denken aan phillip, nee kan niet ik ben niet verliefd! Het zijn gewoon de kriebels omdat ik misschien bang ben aan voor wat iemand het is dat is het, kleedde me snel om ging naar beneden en ging mijn wassing doen om te bidden. Na het bidden ging ik gelijk slapen morge nog werken en dan en lang weekend keek er echt naar uit!
Ik ging slapen voor ik in slaap viel piepte mijn gsm, ik had en bericht ontvangen, ik opende en zag dat het van phillip was; slaapwel, ik hoop dat ik morgen zie, ik verheug me er echt op, dikke groetjes!
Mijn hart begon te bonken, oh nee wat moet ik doen? Negeren of antwoorden, ik deed dus het laatste zet mijn gsm op stil en ging slapen, volgende morgen weer hetzelfde lied, opstaan ontbijten bidden en weggaan.
De dag ging heel snel voorbij dan ik dachte maar het laatste uur ging toch wel traag voorbij! Eindelijk 6 uur kom dames zei ik mijn weekend begint en zei tegen souad wat ze allemaal moet doen.
En ging naar buiten onderweg naar de station om mijn trein te nemen, eindelijk aangekomen.
Ik hoorde mijn naam en negeerde het gewoon, phillip kwam bij mij aangelopen, buiten adem zei hij ‘hey eindelijk heb ik je te pakke gekregen, je loopt snel jong! Sorry maar ben buiten adem.’ Dat zie ik zei ik en lachte hij keek me aan ‘dus je lacht me uit?’ nee neen zei ik gewoon niets en liep door, ‘en hoe was het op werk vandaag?’ aah goed he altijd die zelfde lastige klante maar ja wat kan je eraan doen he en hoe was het bij u en keek hem aan, hij keek me aan en glimlachte en antwoordde ‘ja valt wel mee, het is altijd hetzelfde liedje hé’ ja dat is waar maar ja wat kan je eraan doen buiten iets anders zoeken natuurlijk, maar ja, en zag dat onze trein aankwam en stapte in zocht naar en plaats en gingen zitten, hij stond terug op en ging aan de overkant zitten ’zo kan ik je beter zien’ ik wist me geen houding te nemen en keek gewoon naar buiten van het raam. ‘Dus morgen heb je en lang weekend he, en heb je al plannen gemaakt?’[/COLOR]

14-04-2006, 15:20

Up!

En als je tog van lezen houdt
bekijk deze topic

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=803852

Kan je verhalen in word bestanden downloaden
En zet evt een berichtj