Bekijk volle/desktop versie : onmogelijke liefde of de keus van mijn ouders?



11-03-2006, 00:45
salaam, ik heb hier wat interesante verhalen gelezen dus dacht dat ik hier ook een te zetten jullie moete me zegge of da ik verder moet ja of nee

De alarm ging af, pfffffffff heb echt geen zin, met tegenzin zet ik de alarm af van mijn gsm.
Ik stond rustig op zodat ik mijn zus niet wakker maakte
Ik kleedde me om en ging naar beneden snel woedoe doen en mijn salaat verrichten mijn tanden poetsen en wegwezen zonder eten of niets
Ik ging de tram nemen richting centraal station in de tram zate mensen allemaal half slapend, wat wil je wie is er nu klaarwakker om 6.30
Aangekomen in gemeentestraat stapte ik uit ging naar station mijn trein nemen richting werk, ik werk in Brussel en ben manager in en kledingwinkel
Altijd dezelfde routine, was het echt beu, ik doe da al 2jaar ik wil nu echt iets zoeken dichter bij huis gewoon in antwerpen zelf.
De dag ging traag voorbij mijn assistente en mijn vriendin ook souad had vandaag vrij het werd eindelijk 18.00 al die verdomde mensen van mijn winkel wegjagen zodat ik mijn trein niet mis anders moet ik weer lang wachten voor ik de volgende trein kan nemen en vooral het nu winter is, is het ook sneller donker, en in station zowel hier in brussel als in antwerpen kan het best griezelig worden, ging naar buiten en mijn gsm ging af het was mijn moeder die mij belde om zeker te zijn dat ik nog besta en dat ik niet door een of andere ras ben vermoord of verkracht of beroofd; ja jemma ik ben nu onderweg naar station ben binnen en uur thuis.
Eindelijk in station aangekomen, was wat vroeg en ging op en bankje zitten het was best wel druk en hield mijn tas goed bij me.