Bekijk volle/desktop versie : Je Mag 3 Zaken Verbieden...kies!



Pagina's : [1] 2 3

10-03-2006, 23:50
Salaam,

Stel: Pas nadat je getrouwd bent met je verloofde..kom je tot de vaststelling dat je man heel slechte gewoontes heeft volgens jou..namelijk 6 heel slechte gewoontes.

Hij zegt tegen je dat je hem 3 zaken mag verbieden, en dat hij belooft de 3 zaken letterlijk van zijn leven te bannen..jij mag de 3 kiezen.

Dus blijven er 3 over (de helft) deze zal hij dan wel mogen blijven hebben.

Dit is je kans om de helft van de slechte gewoonten van je man te doen verdwijnen.

KIES UIT DE LIJST 3 ZAKEN (niet meer dan 3) DIE JIJ JE MAN GAAT VERBIEDEN NOG TE DOEN.


Hier zijn de 6 slechte gewoontes van je man.

RODDELEN
TEVEEL NAAR DE VROUWEN KIJKEN
ROKEN
TE LANG BUITEN BLIJVEN ( in cafe of bij zijn vrienden)
DRINKT ALCOHOL
NEEMT EEN BAD OM DE TWEE WEKEN ( hij stinkt constant)



veel succes,

10-03-2006, 23:53



Citaat door Mohammed Justice:
Salaam,

Stel: Pas nadat je getrouwd bent met je verloofde..kom je tot de vaststelling dat je man heel slechte gewoontes heeft volgens jou..namelijk 6 heel slechte gewoontes.

Hij zegt tegen je dat je hem 3 zaken mag verbieden, en dat hij belooft de 3 zaken letterlijk van zijn leven te bannen..jij mag de 3 kiezen.

Dus blijven er 3 over (de helft) deze zal hij dan wel mogen blijven hebben.

Dit is je kans om de helft van de slechte gewoonten van je man te doen verdwijnen.

KIES UIT DE LIJST 3 ZAKEN (niet meer dan 3) DIE JIJ JE MAN GAAT VERBIEDEN NOG TE DOEN.


RODDELEN
TEVEEL NAAR DE VROUWEN KIJKEN
ROKEN
TE LANG BUITEN BLIJVEN ( in cafe of bij zijn vrienden)
DRINKT ALCOHOL
NEEMT EEN BAD OM DE TWEE WEKEN ( hij stinkt constant)



veel succes,
Roddelen, alcohol drinken, en een bad nemen.

Denk ik..

10-03-2006, 23:54
Ik kies voor een echtscheiding

11-03-2006, 00:03

Citaat door bonbon:
Ik kies voor een echtscheiding
ik ook

11-03-2006, 00:07


Niet verpesten jullie,

Gewoon 3 kiezen.

11-03-2006, 00:08
Je maakt me het niet bepaald makkelijkmaar ik zou denk ik kiezen voor roken,alcohol en bad nemen

11-03-2006, 00:08

Citaat door Mohammed Justice:
Salaam,

Stel: Pas nadat je getrouwd bent met je verloofde..kom je tot de vaststelling dat je man heel slechte gewoontes heeft volgens jou..namelijk 6 heel slechte gewoontes.

Hij zegt tegen je dat je hem 3 zaken mag verbieden, en dat hij belooft de 3 zaken letterlijk van zijn leven te bannen..jij mag de 3 kiezen.

Dus blijven er 3 over (de helft) deze zal hij dan wel mogen blijven hebben.

Dit is je kans om de helft van de slechte gewoonten van je man te doen verdwijnen.

KIES UIT DE LIJST 3 ZAKEN (niet meer dan 3) DIE JIJ JE MAN GAAT VERBIEDEN NOG TE DOEN.


Hier zijn de 6 slechte gewoontes van je man.

RODDELEN
TEVEEL NAAR DE VROUWEN KIJKEN
ROKEN
TE LANG BUITEN BLIJVEN ( in cafe of bij zijn vrienden)
DRINKT ALCOHOL
NEEMT EEN BAD OM DE TWEE WEKEN ( hij stinkt constant)



veel succes,
Ik zou kiezen voor het verbieden: DRINKT ALCOHOL, NEEMT EEN BAD OM DE TWEE WEKEN ( hij stinkt constant), RODDELEN.

TEVEEL NAAR DE VROUWEN KIJKEN: Zal niet gebeuren, hij heeft aan mij zeker genoeg.. !

TE LANG BUITEN BLIJVEN ( in cafe of bij zijn vrienden): Hij zal zoveel mogelijk bij mij willen zijn, dus n.v.t.

ROKEN: Geen probleem.

11-03-2006, 00:08
als hij echt van me houd en hij weet dat ik met alle 6 moeite heb dan houd hij op met alle 6 hoop ik dan...

maar mijn man wordt zoiezo geen egotripperr duuss...

11-03-2006, 00:08
ik zou niet eens met zo iemand trouwen to begin with

11-03-2006, 00:11

Citaat door Misslove:
Ik zou kiezen voor het verbieden: DRINKT ALCOHOL, NEEMT EEN BAD OM DE TWEE WEKEN ( hij stinkt constant), RODDELEN.

TEVEEL NAAR DE VROUWEN KIJKEN: Zal niet gebeuren, hij heeft aan mij zeker genoeg.. !

TE LANG BUITEN BLIJVEN ( in cafe of bij zijn vrienden): Hij zal zoveel mogelijk bij mij willen zijn, dus n.v.t.

ROKEN: Geen probleem.
Zelfde als jij, zelfde redenen ook..

11-03-2006, 00:13

Citaat door tamazight_lady:
Niet verpesten jullie,

Gewoon 3 kiezen.
oke dan

Alcohol
naar vrouwen kijken
roddelen

Voor de rest sluit ik hem wel op in de badkamer dan kan hij niet weg en gaat hij vanzelf lekker ruiken

11-03-2006, 00:14
ROKEN...DRINK ALCOHOL EN BAD als ie om de 2 weken ging douche zou ik niet eens in zn buurt te durrven kome

11-03-2006, 00:14



Citaat door Misslove:
Ik zou kiezen voor het verbieden: DRINKT ALCOHOL, NEEMT EEN BAD OM DE TWEE WEKEN ( hij stinkt constant), RODDELEN.

TEVEEL NAAR DE VROUWEN KIJKEN: Zal niet gebeuren, hij heeft aan mij zeker genoeg.. !

TE LANG BUITEN BLIJVEN ( in cafe of bij zijn vrienden): Hij zal zoveel mogelijk bij mij willen zijn, dus n.v.t.

ROKEN: Geen probleem.
Pas op een slechte gewoonte..kun je niet zomaar oplossen zoals jij voorstelt..
Geloof me..hij zal nu nog meer naar de vrouwen kijken en ook als je erbij bent..

Roken is wel een probleem..een heel groot probleem zelfs, hij rookt ook thuis, jij rookt passief mee, de kinderen kunnen astma krijgen..je man kan longkanker krijgen..en het stinkt en kost veel geld.

11-03-2006, 00:16
hahaha wel moeijlijek keuze vriend

ik zou kiezen voor
1. alcohol( zoizo als je dr acgter komt dat je man alcohol drinkt.. damn gelijk scheiding)
2.badjeeeeeee
3.roken

11-03-2006, 00:19

Citaat door Mohammed Justice:
Pas op een slechte gewoonte..kun je niet zomaar oplossen zoals jij voorstelt..
Geloof me..hij zal nu nog meer naar de vrouwen kijken en ook als je erbij bent..

Roken is wel een probleem..een heel groot probleem zelfs, hij rookt ook thuis, jij rookt passief mee, de kinderen kunnen astma krijgen..je man kan longkanker krijgen..en het stinkt en kost veel geld.
Ik blijf bij me besluit, ik weet dat ik lekker ben, dus naar andere vrouwen kijken zal niet gebeuren.. , ene roken vindt ik wel sexy bij een man..en nee zeker niet in de buurt van de kids..op balkon.. !

Pagina's : [1] 2 3