Bekijk volle/desktop versie : Oprah



10-03-2006, 15:57
Wie heeft net oprah gezien over de vogelgriep
Word je lekker bang van zeg, ze vrezen voor een pandemie van anderhalf jaar en met 50 miljoen doden

Waarom doen die regeringen niks, ze willen gewoon niks uittrekken voor vaccinaties
Wat denken jullie, dat het zover gaat komen? dus een echte pandemie?

10-03-2006, 15:59



Citaat door ellouisa:
Wie heeft net oprah gezien over de vogelgriep
Word je lekker bang van zeg, ze vrezen voor een pandemie van anderhalf jaar en met 50 miljoen doden

Waarom doen die regeringen niks, ze willen gewoon niks uittrekken voor vaccinaties
Wat denken jullie, dat het zover gaat komen? dus een echte pandemie?
Alle volkeren worden een keer uitgeroeid door Allah als de fassad op de dounia erger wordt om plaats te maken voor een nieuwe. Misschien is het nu onze beurt.
Allah oe a3lam.

Als Allah het wil, dan zel het gebeuren.

10-03-2006, 15:59
Ik heb het ook net gezien en ben eigelijk heel erg bang geworden.. Maar om zoveel eten in te gaan slaan vind ik een beetje raar..

10-03-2006, 16:00
Ja ik, ik wou ook een topic over openen.

Erg zeg, als het echt waar is wat die man zegt. zoveel doden, wajoh

10-03-2006, 16:01


echt iets voor Oprah weer

10-03-2006, 16:02
Ik zat ook te kijken

La 7awla wala 9awata illa bilah

10-03-2006, 16:02
Vrees Allah, en niet die pandemie. Als het eraan zit te komen, dan moeten we er wel aan geloven. En het beste is om Allah te vrezen dan ons druk te maken over vogelgriep. Kijk terug naar wat je hebt bereikt in je leven. Was het goed, dan zit je op de goede lijn. Was het slecht, toon dan berouw voordat het te laat is.

Sorry dames, het lijkt wel een soort van afscheid, maar jah, de dood ligt op de loer. En of het nou een pandemie is, of wat anders. Het zal gebeuren.