Bekijk volle/desktop versie : De VS is nu helemaal gek geworden: terroristen herkenbaar aan casio-horloges



Pagina's : [1] 2

10-03-2006, 15:49
Terroristen herkenbaar aan casio-horloges.

Omdat de VS enigzins moeite hebben om voldoende bewijsmateriaal te verzamelen tegen de mensen die vastzitten in Guantanamo-bay zijn ze heel creatief geworden in het vinden van aanwijzingen voor terroristisch gedrag.
Zo willen ze het bezit van een casio als bewijsmateriaal gaan aanvoeren bij het -eventueel ter dood- veroordelen van hun gevangenen. Een dergelijk horloge zou immers gebruikt kunnen gaan worden als timer voor een explosief!

http://seattlepi.nwsource.com/national/1102AP_Guantanamo_Casio_Connection.html

10-03-2006, 15:57


EN DE DOOR al qaida de gewilde ARMANI pakken

ook "bewijs" materiaal.

10-03-2006, 16:01

Citaat door Wayagher:
Terroristen herkenbaar aan casio-horloges.

Omdat de VS enigzins moeite hebben om voldoende bewijsmateriaal te verzamelen tegen de mensen die vastzitten in Guantanamo-bay zijn ze heel creatief geworden in het vinden van aanwijzingen voor terroristisch gedrag.
Zo willen ze het bezit van een casio als bewijsmateriaal gaan aanvoeren bij het -eventueel ter dood- veroordelen van hun gevangenen. Een dergelijk horloge zou immers gebruikt kunnen gaan worden als timer voor een explosief!

http://seattlepi.nwsource.com/national/1102AP_Guantanamo_Casio_Connection.html
Ik gebruik altijd een Rolex, dus mij kunnen ze niet pakken

10-03-2006, 16:18
Het lijkt me gezellig om mn jaren '80 Casio (uit die tijd komen de casio's toch?) om te doen en een reisje NYC te boeken. En dan bij de douane:

"What will be your place of residence in the United States?"
"I'm not sure yet, but I reckon somehwere around Ground Zero. Seems like the TIME for it"

10-03-2006, 16:32



Citaat door Aitouzine:
Ik gebruik altijd een Rolex, dus mij kunnen ze niet pakken
Ahaa, we hebben een leider gevonden! Inrekenen die hap.

10-03-2006, 16:33

Citaat door Lodewijkje:
Het lijkt me gezellig om mn jaren '80 Casio (uit die tijd komen de casio's toch?) om te doen en een reisje NYC te boeken. En dan bij de douane:

"What will be your place of residence in the United States?"
"I'm not sure yet, but I reckon somehwere around Ground Zero. Seems like the TIME for it"
Sir, could you please follow us:


10-03-2006, 16:33

Citaat door Aitouzine:
Ik gebruik altijd een Rolex, dus mij kunnen ze niet pakken
Niet gestolen

10-03-2006, 16:36

Citaat door SOUL1:
Niet gestolen
Het enige logische alternatief

10-03-2006, 16:38

Citaat door Wayagher:
Terroristen herkenbaar aan casio-horloges.

Omdat de VS enigzins moeite hebben om voldoende bewijsmateriaal te verzamelen tegen de mensen die vastzitten in Guantanamo-bay zijn ze heel creatief geworden in het vinden van aanwijzingen voor terroristisch gedrag.
Zo willen ze het bezit van een casio als bewijsmateriaal gaan aanvoeren bij het -eventueel ter dood- veroordelen van hun gevangenen. Een dergelijk horloge zou immers gebruikt kunnen gaan worden als timer voor een explosief!

http://seattlepi.nwsource.com/national/1102AP_Guantanamo_Casio_Connection.html


Het moet echt niet gekker worden daar met die gasten...eerlijk waar.....
Ik heb ook een Casio...wesh ben ik nu een terrorist awla?......de bigmacs zijn ze daar naar het hoofd gestegen.........

10-03-2006, 16:39

Citaat door GodSend:
Sir, could you please follow us:

Beetje in de war? Die zijn er voor bolletjesslikkers

10-03-2006, 16:39
Persoonlijk denk ik dat het zaak ik iedereen met gestreepte sokken preventief op te pakken en verhoren. Uit onderzoek is namelijk gebleken dat een redelijk aantal terroristen een voorkeur heeft voor gestreepte sokken.

10-03-2006, 16:41

Citaat door Lodewijkje:
Beetje in de war? Die zijn er voor bolletjesslikkers
Zo, dan moet die er een eind in voor ze zo'n bolletje uit z'n maag kunnen trekken. Is vast pijnlijk

10-03-2006, 16:42



Citaat door GodSend:
Zo, dan moet die er een eind in voor ze zo'n bolletje uit z'n maag kunnen trekken. Is vast pijnlijk
..........

10-03-2006, 16:47

Citaat door GodSend:
Zo, dan moet die er een eind in voor ze zo'n bolletje uit z'n maag kunnen trekken. Is vast pijnlijk
Bolletjes blijven niet EEUWIG in die maag... daarna gaan ze toch op de een of andere manier richting achteruitang Bekend met de tok-tok-methode?

10-03-2006, 16:51

Citaat door Lodewijkje:
Bolletjes blijven niet EEUWIG in die maag... daarna gaan ze toch op de een of andere manier richting achteruitang Bekend met de tok-tok-methode?
Klopt helemaal tenzij ze ergens blijven hangen. Maare dat preventief visiteren doen ze ook als je vervelend bent. US customs zijn nooit aardig

De tok tok methode? Nee, maar volgens mij wil ik dat ook niet weten?

Pagina's : [1] 2