Bekijk volle/desktop versie : Vreemd Gaan!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

09-03-2006, 11:33
Salaam broeders en zusters...

Heb een vraag voor jullie....WAARAAN KUN JE MERKEN DAT EEN MAN VREEMD GAAT????.....en met vreemd gaan bedoel ik sex heeft met een andere vrouw...Liefst alleen serieuze reacties....dus kindertjes die geen ervaring hebben met dit soort praktijken hou je onzin voor je......

Groetjes Vrouwtje27

09-03-2006, 11:34


mag ik vragen waarom je dat wilt weten?

09-03-2006, 11:36

Citaat door alhoceima_boyy:
mag ik vragen waarom je dat wilt weten?
Heb vermoedens dat mijn partner vreemd gaat
Kun je ook antwoord geven op mijn vraag????????

09-03-2006, 11:38

Citaat door Vrouwtje27:
Kun je ook antwoord geven op mijn vraag dan????????
alleen in grote lijnen want het verschilt per man

maar als jij nou ff verteld welke aanwijzingen je hebt dan zal ik wel vertellen hoe ik erover denk

09-03-2006, 11:40


aarom vraag je het hem niet?
niet rechtstreeks, maar gewoon via een of andere smoes..

zeg hem dat je slecht geslapen hebt, nare droom dat hij vreemd ging, en oh zo goed weet adat hij het nooit zou doen, want hij is toch een oh zo goede man.. je zal ws wel merken aan zijn reactie of t al dan niet het geval is..

09-03-2006, 11:40
Vreemdgaan is een teken van Zwakte en Onzekerheid...

09-03-2006, 11:41

Citaat door Vrouwtje27:
Salaam broeders en zusters...

Heb een vraag voor jullie....WAARAAN KUN JE MERKEN DAT EEN MAN VREEMD GAAT????.....en met vreemd gaan bedoel ik sex heeft met een andere vrouw...Liefst alleen serieuze reacties....dus kindertjes die geen ervaring hebben met dit soort praktijken hou je onzin voor je......

Groetjes Vrouwtje27
ik merkte het aan:

Dat hij vaker weg was en dan zei dat ie gewoon naar wat vrienden ging.
Dat hij sneller geirriteerd tegover mij was.
Dat ik opeens niet meer in zijn telefoon mocht kijken.

En hem opeens op een foto zag staan met een meisje op een internetsite van een of andere discotheek.

Ik hoop dat jouw man/vriend niet vreemdgaat. dat wens je je ergste vijand niet toe.

succes!!

09-03-2006, 11:42
Naar mijn mening kan je dat toch niet zien/merken?
Of t moet heel opvallend zijn... opeens veel overwerken, opeens andere geurtjes... geheimzinnige telefoontjes... laat zn telefoon niet meer thuis slingeren... geen behoefte meer aan sex met jou... opeens uit t niets een bloemtje(hoeft natuurlijk niet altijd, maar mannen doen dit soms uit schuldgevoel)...

Mag ik vragen waarom je denkt dat je man vreemdgaat?

09-03-2006, 11:45

Citaat door amientje49:
als hij je minder aanraakt als ervoor als hij express later thuiskomt zodat jij al aan het slapen bent???
allah oe alam welke tekenene heb jij verzamelt om te denken dat hij je bedriegt?
zou je niet het best beiden aan een tafel gaan zitten en de boekjes openen
praten is de beste manier om jullie problemen op te lossen anders kom je nergens
Ik heb hem ermee benaderd..maar welke man geeft nu toe dat ie vreemd is gegaan....

09-03-2006, 11:47

Citaat door Vrouwtje27:
Ik heb hem ermee benaderd..maar welke man geeft nu toe dat ie vreemd is gegaan....
sjaa dan moet je m betrappen...

09-03-2006, 11:48

Citaat door alhoceima_boyy:
sjaa dan moet je m betrappen...
Bullshit!

En vrouwtj27, waarop basseer jij je verdenkingen?

09-03-2006, 11:49

Citaat door meisje1001:
Naar mijn mening kan je dat toch niet zien/merken?
Of t moet heel opvallend zijn... opeens veel overwerken, opeens andere geurtjes... geheimzinnige telefoontjes... laat zn telefoon niet meer thuis slingeren... geen behoefte meer aan sex met jou... opeens uit t niets een bloemtje(hoeft natuurlijk niet altijd, maar mannen doen dit soms uit schuldgevoel)...

Mag ik vragen waarom je denkt dat je man vreemdgaat?
ik merk tijdens het vrijen dat er iets loos is ....het is misschien niet netjes om hier op het er net mee te strooien ....maar zijn zak is minder vol dan normaal....en zijn tel staat altijd op stil thuis etc etc

09-03-2006, 11:51



Citaat door Vrouwtje27:
ik merk tijdens het vrijen dat er iets loos is ....het is misschien niet netjes om hier op het er net mee te strooien ....maar zijn zak is minder vol dan normaal....en zijn tel staat altijd op stil thuis etc etc
probeer dan in zijn telefoon te kijken?
als er opeens vreemde namen tussen zit dan kan je hem ermee confronteren

09-03-2006, 11:51

Citaat door amientje49:
je kunt toch zien aan een persoon wanneer hij liegt en wanneer hij de waarheid spreekt.
Mischien is er iets anders met hem maar heeft hij het moeilijk om er met u over te praten uit angst dat je het niet zult begrijpen of zo....
zijn jullie getrouwd of hebben jullie een lat relatie dat speelt allemaal ook een rol want miss ziet hij jullie relatie dan niet als een verbintenis voor het leven maar als iets waar hij elk moment uit kan stappen...
We zijn getrouwd meid.....

09-03-2006, 11:51

Citaat door Vrouwtje27:
ik merk tijdens het vrijen dat er iets loos is ....het is misschien niet netjes om hier op het er net mee te strooien ....maar zijn zak is minder vol dan normaal....en zijn tel staat altijd op stil thuis etc etc
Dat kan... misschien helpt ie zichzelf een handje... niets om je voor te schamen hoor... en mannen doen dat regelmatig... en dat betekent niet meteen dat ze niet aan hun trekken komen, maar dat ze het op die manier OOK lekker vinden..

en dat zn telefoon op stil staat... is dat altijd zo geweest, of sinds kort...
En ik zou m daar gewoon naar vragen.. of pak zn telefoon, kijk erin, en kijk hoe hij daarop reageerd..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10