Bekijk volle/desktop versie : een vraagje ,,



09-03-2006, 11:30
Een vriendin van mij, die werkt op een bedrijf en ze wilt graag in het weekend werken, en door de weeks van 6 uur avond tot met 21 uur s\avonds,
kan dat wel ??
omdat ze overdag niet kan werken ,
Door prive problemen...
Kan dat wel ...

09-03-2006, 11:32


waarom zou het niet kunnen?

maar als je het niet zeker weet, kan je toch gewoon in de moskee vragen!

sorry verder kan ik je ook niet helpen!


09-03-2006, 11:37
Moskee ??\
Ze heb vaste baan, mr ze wil graag in het weekenden en avonden werken, mr ze durfde niet aan haar baas te vragen .
Nu wil ik het weten of iemand dat doet of iemand kent..
of dat kan..

09-03-2006, 12:50

Citaat door dolfijn1977:
Moskee ??\
Ze heb vaste baan, mr ze wil graag in het weekenden en avonden werken, mr ze durfde niet aan haar baas te vragen .
Nu wil ik het weten of iemand dat doet of iemand kent..
of dat kan..
Het lijkt mij dat ze het beste met haar baas kan overleggen of ze geen andere uren kan draaien. Als dat absoluut niet kan, kan ze altijd nog een andere baan nemen voor weekend/avond. Alleen kom je dan wel al gauw op telemarketing/klantenservice e.d. uit. Ik weet niet wat voor baan je vriendin nu heeft en of het haar uit maakt wat voor werk ze dan zal gaan doen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes!

09-03-2006, 12:53



Citaat door dolfijn1977:
Een vriendin van mij, die werkt op een bedrijf en ze wilt graag in het weekend werken, en door de weeks van 6 uur avond tot met 21 uur s\avonds,
kan dat wel ??
omdat ze overdag niet kan werken ,
Door prive problemen...
Kan dat wel ...
Ik denk dat het het verstandigste is dat ze dit met haar werkgever bespreekt. Het hangt natuurlijk af van het bedrijf, de werktijden, de functie etc...

09-03-2006, 12:59

Citaat door dolfijn1977:
Een vriendin van mij, die werkt op een bedrijf en ze wilt graag in het weekend werken, en door de weeks van 6 uur avond tot met 21 uur s\avonds,
kan dat wel ??
omdat ze overdag niet kan werken ,
Door prive problemen...
Kan dat wel ...
wij zijn haar werkgevers toch niet?
ze moet dat op haar werk bespreken.
succes

09-03-2006, 13:37
ze doet administratie werk. ze wrkt bij verzekeringbedrijf

09-03-2006, 13:39
Ik denk niet dat een verzekeringbedrijf in de avonduren open is. Nogmaals...het lijkt me het verstandigste als ze het overlegt met haar werkgever..

22-03-2006, 09:50

Citaat door Miss_hoceima85:
waarom zou het niet kunnen?

maar als je het niet zeker weet, kan je toch gewoon in de moskee vragen!

sorry verder kan ik je ook niet helpen!

ow hahah sorry voor mijn rare antwoord dan... haha ik vond het al een rare vraag!!!

maar goed ik vraag me inderdaad ook af of er avonduren zijn bij dat bedrijf voor die functie dan... maar ja ze kan het altijd proberen! mochten de uren er wel zijn, kan ze altijd heel voorzichtig haar rooster omgooien! dus beginnen met weekenden en een 3 dagen doordeweeks en dan daarna 1 avond erbij dan 2 etc....

of ze gaat naar haar baas en ze vraagt of het mogelijk is om te wisselen van uren, vanwege prive problemen of ze zegt dat ze een cursus gaat volgen maar dat het overdag is ofzo....


en anders houdt het op lijkt me!!! succes nog en sorry voor me 1ste antwoord