Bekijk volle/desktop versie : Heeft iemand maatje 48



09-03-2006, 09:30
Ik zoek Marokkaanse kleedjes in maat 48. Niet iedereen is superslank. Jullie plaatsen hier echt prachtige kledij, maar spijtig genoeg geraak ik er niet in.

choekran sisters

09-03-2006, 09:39



Citaat door samsamal:
Ik zoek Marokkaanse kleedjes in maat 48. Niet iedereen is superslank. Jullie plaatsen hier echt prachtige kledij, maar spijtig genoeg geraak ik er niet in.

choekran sisters
hey lieverd


wel als je wat mooi vind moet je er een plaatje van nemen, en dan laten maken door een naaister dan heb jij toch ook een prachtig kleedje??

boesa

09-03-2006, 09:56

Citaat door samsamal:
Ik zoek Marokkaanse kleedjes in maat 48. Niet iedereen is superslank. Jullie plaatsen hier echt prachtige kledij, maar spijtig genoeg geraak ik er niet in.

choekran sisters
Wow heb jij maat 48

09-03-2006, 09:59

Citaat door hbieba:
hey lieverd


wel als je wat mooi vind moet je er een plaatje van nemen, en dan laten maken door een naaister dan heb jij toch ook een prachtig kleedje??

boesa
Salaam sister

choekran voor u reactie. Ik heb eens veel kleedjes gemaakt, maar enkel aangedaan voor mijn trouw. Ik vind het verschrikkelijk duur, dacht dat misschien iemand er eentje had die ze zou verkopen.

Ik wil u alvast bedanken.

10-03-2006, 18:30



Citaat door Siham_1987:
Wow heb jij maat 48
Heb jij daar problemen mee meisje?

10-03-2006, 18:43

Citaat door Siham_1987:
Wow heb jij maat 48
Hshouma Alick . Je toont totaal géén respect!
Ik wil je niet afzeiken meid.. maar niet iedereen heeft een J.lo figuurr!
Ik vind dat je je excuses mOet aanbbieden aan Samsamel. Want de manier waarOp je het zegt is gewoon belaChelijk !

Nogmaals ik probeer je niet af te zeiken maar het iis myn mening!

10-03-2006, 18:55

Citaat door MimaVanilla:
Hshouma Alick . Je toont totaal géén respect!
Ik wil je niet afzeiken meid.. maar niet iedereen heeft een J.lo figuurr!
Ik vind dat je je excuses mOet aanbbieden aan Samsamel. Want de manier waarOp je het zegt is gewoon belaChelijk !

Nogmaals ik probeer je niet af te zeiken maar het iis myn mening!
Ben ik et helemaal mee eens

10-03-2006, 19:00

Citaat door chomoloco:
Ben ik et helemaal mee eens
Fyn dat er iemand ermee eens iis !

10-03-2006, 19:05

Citaat door Siham_1987:
Wow heb jij maat 48
Siham Wallah Jij Wekt Jnoen Op...Gisteren Moes Je Mij Hebben Vandaag Haar...!!

11-03-2006, 08:35
hey siham-1987
zij zegt het tenminste dat zij die maatje heeft wie weet hoe jij eruit ziet? ?????????????? je zou je moeten schamen meid gelijk oordelen dat wow heb jij maat 48, jij trouwt toch niet met haar of wel?zij is wel vol maar goed voortaan mag jij een beetje respect VOLLER zijn
groetjes

11-03-2006, 09:15
hee meid ik heb een jurk in die maat te koop. Stuur me een pm met je email dan stuur ik je een foto

11-03-2006, 09:48
hallo meid,
zoals je misschien weet verkoop ik ook kleding én de meeste jurken die ik heb zijn best heel ruim je moet mij even een prive bericht sturen dan kan je mijn tel geven wie weet vind je iets moois