Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Tip voor de meiden met pluizige krullen..!



08-03-2006, 22:42

Citaat door Shahinez..x:
Dag dames,

Als ik mijn haar doe zit het de eerste 2 uur perfect.. Maar na die 2 uur gaat het pluizen en wordt het een beetje rommelig..

Na veel rotzooi te hebben uitgeprobeerd, dacht ik: "John Frieda Frizz Ease Hair Serum" Dat werd dus mijn volgende slachtoffer.. Ik bracht het in mijn drijfnatte haar en droogde het op met een diffuser.. En toen: Glanzende krullen zonder pluis, ja ja zelfs na 2 uur..

Nu even over de Curly shampoo en Curly conditioner van John Frieda.. Shampoo is zehma stap 1 en conditioner stap 2 en serum stap 3... (zehma he) Ik wou een mn haren dus verwennen wat NIET gelukt is.. Precies t zelfde als de gewone shampoo.. Dus geef hier geen geld aan uit.. Aangezin het niet echt goedkoop is.. Serum is voldoende..

Groetjes S.

(misschien verdien ik ook wel puntjes, vinden jullie niet )
.

09-03-2006, 00:46


IK gebruik ook alleeen maar producten van John Frieda, Ik gebruik voor mn krullen, CURL REVIVER,

09-03-2006, 00:54
Ik gebruik die troep niet omdat het niet helpt, althans bij mij niet.
Ik koop mijn spullen bij Mariposa Import, Webwinkel voor mensen met krullend haar en kroezig haar.

http://www.mariposa-import.com



Zij hebben goed spul