Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse meisjes en horoscopen............!!!!!!!



Pagina's : [1] 2

08-03-2006, 19:48
wat hebben jullie met horoscopen, er word vaak naar mijn horoscoop gevraagd alsof dat zo heilig is, echt verwesterd zijn sommige

en dan maar zeggen, ik geloof er niet in ofso

08-03-2006, 19:49



Citaat door DE_WARE_MOCRO:
wat hebben jullie met horoscopen, er word vaak naar mijn horoscoop gevraagd alsof dat zo heilig is, echt verwesterd zijn sommige

en dan maar zeggen, ik geloof er niet in ofso
Ik vraag naar verjaardag... zo kom je er ook achter

08-03-2006, 19:50

Citaat door Menarra:
Ik vraag naar verjaardag... zo kom je er ook achter
en dan een krantje pakken, om te kijken of hij gelukkig gaat worden of niet

08-03-2006, 19:50
ahahah nu je het er tog over hebt ..Wat is leeuw vandaag of morge

08-03-2006, 19:51



Citaat door DE_WARE_MOCRO:
en dan een krantje pakken, om te kijken of hij gelukkig gaat worden of niet
Ach jah je kunt het ook zien als VERVELING

08-03-2006, 19:51

ik lees t soms ook om eerlijk te zijn...maar idd geloof der niet in!!!


ewa saffi!!! allemaal bullshit joh! t is volstrekt haram ook als je derin zou geloven!


t is gewoon zo dat je soms niks te doen hebt ofzo

08-03-2006, 19:54

Citaat door samya 2:

ik lees t soms ook om eerlijk te zijn...maar idd geloof der niet in!!!


ewa saffi!!! allemaal bullshit joh! t is volstrekt haram ook als je derin zou geloven!


t is gewoon zo dat je soms niks te doen hebt ofzo
Hahahah precies!!

Het s gwn leukk ff kyke of het egt gebeurt je weet tog iedereen is wel eens leveloos

08-03-2006, 19:54

Citaat door Menarra:
Ach jah je kunt het ook zien als VERVELING
nou, ik had t nog meegemaakt, dat me neef aan de telefoon was met zusje van zijn aanstaande , toen zei hij tegen haar, ik heb een neef voor je, toen vroeg ze hem , wat voor horoscoop hij heeft, me neef nog blij mij vragen welke horoscoop ik heb, ik keek hem zo van

08-03-2006, 19:57

Citaat door samya 2:

ik lees t soms ook om eerlijk te zijn...maar idd geloof der niet in!!!


ewa saffi!!! allemaal bullshit joh! t is volstrekt haram ook als je derin zou geloven!


t is gewoon zo dat je soms niks te doen hebt ofzo
maar wist je als je naar een ase7ar/magier gaat en hem gelooft ben je geen moslim meer toch, maar als je gaat maar niet erin gelooft is ook erg, word je gebed veertig dagen niet geaccepteerd, ik vind hetzelfde geldt hier

08-03-2006, 19:59

Citaat door DE_WARE_MOCRO:
maar wist je als je naar een ase7ar/magier gaat en hem gelooft ben je geen moslim meer toch, maar als je gaat maar niet erin gelooft is ook erg, word je gebed veertig dagen niet geaccepteerd, ik vind hetzelfde geldt hier

nee hoor isa7aren hebben shirk met allah swt en daarom zo volstrekt haram!!!!!!

maar die hollanders die hebben niets te doen en zomaar kranten vullen met onzin...hebben geen shirk toch! ik bedoel ze lullen maar wat...!


of wacht! is dat ook shirk? effe serieus is horoscoop ook shirk?


ik weet niet...als dat zo is dan lees ik t nooit meer man!!

08-03-2006, 20:01

Citaat door ikram_m0cr0:
Hahahah precies!!

Het s gwn leukk ff kyke of het egt gebeurt je weet tog iedereen is wel eens leveloos

ik kijk niet of t echt gebeurt want dat is echt haram!!

ik lees t gewoon uit verveling


en dan staat er vandaag bla....je geliefde...bla je man

ik heb geen van allen!!

08-03-2006, 20:02

Citaat door samya 2:

nee hoor isa7aren hebben shirk met allah swt en daarom zo volstrekt haram!!!!!!

maar die hollanders die hebben niets te doen en zomaar kranten vullen met onzin...hebben geen shirk toch! ik bedoel ze lullen maar wat...!


of wacht! is dat ook shirk? effe serieus is horoscoop ook shirk?


ik weet niet...als dat zo is dan lees ik t nooit meer man!!
ja tuurlijk, een ase7ar of waarzegger, die zegt ook wat er gaat gebeuren met jou, door weet ik veel allemaal, bekertje as met water of handje lezen

08-03-2006, 20:03



Citaat door DE_WARE_MOCRO:
nou, ik had t nog meegemaakt, dat me neef aan de telefoon was met zusje van zijn aanstaande , toen zei hij tegen haar, ik heb een neef voor je, toen vroeg ze hem , wat voor horoscoop hij heeft, me neef nog blij mij vragen welke horoscoop ik heb, ik keek hem zo van
Dat is gewoon weg ZIELIG

PS. ff voor alle duidelijkheid... ik was aan het dollen met je

08-03-2006, 20:05
Dat is ook haram om naar een waarzegster te gaan en Samya_2 k weet dat het haram is maar als ik kyk of het uitkomt dan betekend dat niet gelyk dat ik er in geloof het is gwn toeval dan

08-03-2006, 20:06

Citaat door DE_WARE_MOCRO:
maar wist je als je naar een ase7ar/magier gaat en hem gelooft ben je geen moslim meer toch, maar als je gaat maar niet erin gelooft is ook erg, word je gebed veertig dagen niet geaccepteerd, ik vind hetzelfde geldt hier
Geloven in horoscopen is ook haram.
Kan worden geassocieerd met Shirk, en dat is de grootste zonde.

@ Ikram, waarom zou je naar een waarzegger gaan, als je er toch niet in gelooft?
Flauwekul.

Pagina's : [1] 2