Bekijk volle/desktop versie : marokko.nl heb me diep teleurgestelt en de volgende mensen ook...TFOE



Pagina's : [1] 2

11-05-2003, 23:03
dit is echt niet normaal
die zemmel msaati opent een topic over witte snollen..
er word gediscrimineert en ze krijgen nog sterren voor die topic ook...en maar zeiken als er iets word gezegd over de marokkanen..als ik het zo lees..zijn sommige mensen gewoon echt vieze marokkanen en moeten ze gewoon lekker in die vieze bergen blijven..want damnz dat je je zo kunt verlagen met zo een woordenschat..ok smechli voor sommige mensen dat ik dat nu ook doe maar mensen hebben me boos gemaakt..ik vind niet dat je in 2000 nog steeds zo rasistisch kan zijn en vooral met zulke vooroordelen die nergens op slaan..zal wel weer de opvoeding of het milieu zijn maar dat sommige mensen er..damnzz
weet je laat maar...ik kan jullie hele levensverhalen gaan vertellen over bepaalde mensen situatie`s maar jullie weten diep in je hart wel beter hoe het er tegenwoordig aan toe gaat...
dus bij deze..het is marokko.. (NL ) ga dus lekker een eindje verderop fietsen stelen ofzo..stelen waar jullie goed in zijn toch of vrouwen slaan daar zijn jullie goed in toch en de vrouwen in de keuken die doen niks anders yeah yeah whatever
hoe zou nl eruit zien als iedereen zo ging praten...beter nadenken voordat je strond zegt...

dus xxxx________
msaati, mimia, diva latifa, samiratjee, mercedias80, miss-n, shaffan enz...de rest van de mensen weten het zelf wel....

gelukkig wel nog normale mensen so no hard feelings....

11-05-2003, 23:09




ik zweer het ben echt boos aan het worden nu..er zijn al 2 sterren
en die kortzichtige vieze holbewoners blijven maar strond brabbelen

12-05-2003, 00:00
hey, jij heb zon gelijk wat een stelletje zieligerds zijn dit zeg dat ze zo over andermans relatie kunnen oordelen. zij scheren iedereen over een kant. Noemen zij zich moslims om zo over nederlandse meisjes te spreken en iedereen het zelfde te beoordelen?????sorry maar niet ieder nederlands meisje is hetzelfde, en weet dat er vele zijn maar waarschijnlijk net zoveel als dat er aan marokkaanse sletten lopen.
ik vind dat het is hoe een meisje zich gedraagt dat een jongen zich daar op aanpast en dus ook de marokkanen maar sceer niet ieder nederlands meisje over een kant. Natuurlijk zijn er marokaanse jongens die op die sletjes in gaan maar dat doen zij ook bij marokaanse sletten, dus wat is het verschil in de nederlandse hoeren en marokkaanse? NIKS. Het is maar hoe je zelf met de marokkaanse man omgaat, zowel nederlands als marokkaans meisje. deze meisjes die zo over dit onderwerp reageren zijn jaloers op die nederlandse meisjes die WEL een serieuse relatie hebben , want er bestaan ook hele goede relaties tussen nederlandse meisjes en marokkaanse jongens, die meer voorstellen dan het verplicht moeten trouwen met een marokkaanse meid, maar ja kennelijk willen ze dit niet in zien.....zij zien alleen de klootzakken die met zon sletje dollen en willen niet inzien dat het wel goed kan gaan want zij vergelijken alle relaties met de slechte, zij denken dat ieder ned meisje met een marokaan naast zich ,zich alleen laat naaien en hij het alleen daar om doet.
ik ben het dus helemaal met je eens en vind het tof dat je deze sukkels hier even tegen gas geeft......

12-05-2003, 00:13
Is foto's nemen voor een spiegel ook zielig?..



Uhm....whahah!!



Enne sherry jij bent vaag!


NEXT!

12-05-2003, 00:21


Ah shut up jij kroes kop....wat wil jij nou met die FOTO bereiken?


Niks ?


Kom op ik durf te wedden dat jij een chicken aan de haak wilt slaan...


Nou...ze hebben nu de vogel pest dus doe geen moeite DIKKOP!



NEXT!

12-05-2003, 00:28
hey shaffan weet niet hoor maar ik ben iemand anders dan haar en ben het toevallig met haar eens mag dat of ben jij de enige die hier zijn mening mag geven?
mensen denken gelukkig niet allemaal zo als jouw dus laat andere in hun waarde en ook hun mening geven in plaats van iedereen uit te schelden die anders denkt dan jouw, sorry maar hoe oud ben je?
en trouwens als niemand zijn mening mag geven van je kom dan niet hier want deze site is er voor dat mensen hun mening geven....

12-05-2003, 00:32
hahah ja mischien dat dat komt omdat ik pas deze site ken vandaar, maar eh ik ben hier niet om ruzie te maken, ik bedoel ieder zijn eigen mening ok maar laat andere dan ook wel in hun waarde, ciao

12-05-2003, 00:33
Een kopstoot eh?..


Welke KOPSTOOT.....volgens mij heb je me al geraakt met die VOOR hoofd van jou....


Alhoewel dreigementen je laten zien dat je nog een KIND bent en nog niet klaar bent om te TROUWEN met een berg geit..


Vroemmmmmmm Vroemmmm zei SAHAFAN toen hij ging trouwen...




NEXT!

12-05-2003, 00:34
Oh jah..ik was vergeten te zeggen..



HAR HAR HAR HAR!!




NEXT!

12-05-2003, 00:49
Laboudanda en SahafFan.........jullie zijn allebei zielig........en SahafFan.......houd op met mensen uit te schelden. kom op jongen iedereen verdient respect (bijna iedereen)

12-05-2003, 00:55
Mensen het is INTERNET. Het is geen real life

12-05-2003, 14:31
SahafFan en salima19 GOGGOOGGOGOG ik sta achter jullie...maar sahaffan heeft eigelijk wel gelijk.....

12-05-2003, 14:46



Citaat:
Origineel gepost door Rossi980
Mensen het is INTERNET. Het is geen real life
als et reallife was bleef er niks van elkaar over
ik vind dit echt laag je broeders en zusterd aftakkelen
niet eens iemand van een andere ras ofso
waar gaat dit heen allah ie 3awoen
en nog wel schelden teminstte praat normaal met elkaar...
ik ga nu snel deking zoeken voor dat ik bekogelt word moet praatjes..

12-05-2003, 15:09
safhan allah jagsel3awen safi
ik zeg altijd mensen die beginnen te schelden............... die kunnen niet praten of ze hebben niets meer te zeggen

14-05-2003, 18:38
oh ja...ik heb ff een berichtje voor je:

SCHAF EEN ERG GOEEEEEEDE ADVOCAAT AAN EN VERVOLGENS.........

MAG JE ME AANKLAGEN!!!

Pagina's : [1] 2