Bekijk volle/desktop versie : Speciaal Bericht Voor Alle Kaaskoppen



11-05-2003, 22:56
Verzoek aan alle Kaaskoppen om deze link eens GRONDIG door te lezen en erover na te denken. Deze link zal een hele hoop Kaaskopillusies verdelgen.

http://www.docjazz.com/Voorwoord/voorwoord.html

AMAZOULLOU

DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

11-05-2003, 23:32


Zozoz is dat waar of wat..

11-05-2003, 23:38
Kruisvaarder van mijn ballen je doet je naam eer aan.
Deze zionistische versie heb ik al tot in den treure te horen gekregen op school.
Als ik niet beter wist zou ik haast Osama Bin Laden gaan geloven die beweerde dat zionisten en kruisvaarders een verbond hebben gesloten.
Komt er even een Kaaskopje langs met een aangepaste versie van de feiten.
In ieder geval bedankt voor je reactie waarop ik overigens schijt.


AMAZOULLOU

DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

11-05-2003, 23:42

Citaat:
Origineel gepost door MissShorty
Zozoz is dat waar of wat..
MissShorty wat is waar of wat ? Mijn link of de Kaaskopversie ?
Kun je niet duidelijker zijn ? Of zijn je vingers too short om het eruit te krijgen ?


AMAZOULLOU

DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

11-05-2003, 23:46


Nee laat maar ik snap het al ik moest het beter lezen....
Maar wat willen jullie eigenlijk hier mee bereiken?? En wat bedoelen jullie er mee? alvast bedankt als je gaadt uitleggen. XXX

12-05-2003, 00:05

Citaat:
Origineel gepost door Kruisvaarder69
Ik geef Israel het voordeel van de twijfel omdat ze al 3 keer aangevallen zijn door hun buurlanden en omdat er al jaren terroristisch aanslagen op ze worden gepleegd alleen maar omdat ze wonen waar ze wonen.

Eerst beginnen de Arabische landen een oorlog en daarna eisen ze het land wat ze hebben verloren terug. En dan is Israel nog zo naief om het land terug te geven ook. Terwijl Egypte en Syrie de oorlog zijn begonnen. Ik denk dat Isarel onderhand wel beseft dat de Arabieren geen vrede willen, ze willen alle joden uit Israel hebben.
Volledig mee akkoord Kaaskop. Ik zal je fabeltjes maar slikken. Ciao.

AMAZOULLOU

DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

12-05-2003, 16:38
http://www.xs4all.nl/~stgvisie/VISIE/palestina.html

AMAZOULLOU

DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

12-05-2003, 19:17

Citaat:
Origineel gepost door Amazoullou
Verzoek aan alle Kaaskoppen om deze link eens GRONDIG door te lezen en erover na te denken. Deze link zal een hele hoop Kaaskopillusies verdelgen.

http://www.docjazz.com/Voorwoord/voorwoord.html

AMAZOULLOU

DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN
man man man waarom kaaskoppen het zijn gewoon nederlanders gewoon mensen net als jij en ik, en vergeet niet ALLAH SWT heeft ze op de wereld gezet, racistise opmerkingen ook altijd.


dus jij vindt dat ALLAH SWT fouten heeft gemaakt, want anders noem je ze niet zo.

12-05-2003, 21:57
Lieve Corrie wil je EEN WAARHEID die ergens in het midden ligt ?

http://www.xs4all.nl/~stgvisie/VISIE/palestina.html


AMAZOULLOU

DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN [/B][/QUOTE]

12-05-2003, 21:58

Citaat:
Origineel gepost door Kruisvaarder69
Maar zet jezelf nu eens in de positie van Israel.

Ook in Israel ben je je leven niet zeker, zonder die extreme veiligheidsmaatregelen zou er bijna dagelijks een bomaanslag plaatsvinden, er worden vele terroristen onderschept.

Het is toch logisch dat Israel alles doet om haar burgers te beschermen, juist door die aanslagen is de situatie van de Palestijnen zo verslechterd. En de Palestijnse leiders blijven hun volk maar oproepen tot jihad en zelfmoord aanslagen, terwijl ze tegen de westerse televisiecamera's vriendelijk glimlachen en de aanslagen afkeuren.

Wat moet Israel doen? Ze kunnen de veiligheidssituatie niet verbeteren want dat lijd ongetwijfeld tot meer aanslagen.
Het is gewoon een prisoners-dillema waar je niet uitkomt.
En zet jij je nu eens in de positie van de palestijnen,

wanneer er bepaald word of je water hebt
wanneer er bepaald word of je licht het s'avonds doet
wanneer er bepaald of je die dag nog mag gaan werken
wanneer er bepaald word waar je heen mag geen
wanneer er bepaald word of je naar buiten mag
wanneer er bepaald word of je huis er nog over 10 minuten staat
wanneer er bepaald of je vader/moeder/broer niet per "ongeluk" zij
doodgeschoten
wanneer je zo hulpeloos bent als 10jarige stenen gooit naar een TANK
wanneer je zo hulpeloos bent dat je jezelf opblaast en
dan zeg jij onder de naam van kruisvaarder dat wij/corrie zich in positie van palestina moet gaan zetten.

yeah right