Bekijk volle/desktop versie : Perverse seksspelletjes in Zweeds slachthuis met geslachte dieren



Pagina's : [1] 2

08-03-2006, 15:55
Perverse seksspelletjes in Zweeds slachthuis

De Zweedse krant Aftonbladet heeft beslag kunnen leggen op foto's van perverse seksspelletjes in het Zweedse slachthuis Dalsjöfors. Vier bedienden bedreven er seks met geslachtsorganen van geslachte dieren en namen er foto's van. "Dit is onaanvaardbaar", aldus Per-Åke Larsson van het slachthuis.

Het slachthuis bevoorraadt winkels in gans Zweden. Ook het verbond van slagers reageert verontwaardigd. "Dit is gewoon ziekelijk en het ergste wat je kan doen", besluit Åke Rutegård.

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_180176.html?wt.bron=hlnBottomArtikels


08-03-2006, 19:38


verwijderd om dit?

08-03-2006, 19:49
gatverdamme!!

08-03-2006, 20:05
Opeten vind ik nog onsmakelijker.

08-03-2006, 20:09




oef wat ben ik blij dat ik halal vlees eet, dat men vader zelf slacht en men moeder zelf klaarmaakt, el hamdoellilah


08-03-2006, 22:43

Citaat door _Marcus_:
Perverse seksspelletjes in Zweeds slachthuis

De Zweedse krant Aftonbladet heeft beslag kunnen leggen op foto's van perverse seksspelletjes in het Zweedse slachthuis Dalsjöfors. Vier bedienden bedreven er seks met geslachtsorganen van geslachte dieren en namen er foto's van. "Dit is onaanvaardbaar", aldus Per-Åke Larsson van het slachthuis.

Het slachthuis bevoorraadt winkels in gans Zweden. Ook het verbond van slagers reageert verontwaardigd. "Dit is gewoon ziekelijk en het ergste wat je kan doen", besluit Åke Rutegård.

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_180176.html?wt.bron=hlnBottomArtikels

mooi dat dit DIK in de kranten staat

dat zal anderen wel weerhouden om het ook te doen

ontlennen van

"zoiets doen wij niet" heeft geen zin

en ontkennen al helemaal niet

flink in de publiciteit dat helpt tenminste bij westerse mensen

foute marokkaantjes hebben daar helemaal geen last van.
die zeggen gewoon tja als wij geen werkplek of stage plaats krijgen dan en alleen maar discriminatie dan kan ik wel begrijpen dat sommige vreemde dingen doen.
Maar eigenlijk doen ze dat helemaal niet, het is de media die ons zwart maken

08-03-2006, 22:45

Citaat door datisgeenstijl:

foute marokkaantjes hebben daar helemaal geen last van.
die zeggen gewoon tja als wij geen werkplek of stage plaats krijgen dan en alleen maar discriminatie dan kan ik wel begrijpen dat sommige vreemde dingen doen.
Maar eigenlijk doen ze dat helemaal niet, het is de media die ons zwart maken
Moeilijk he ontopic blijven?...of kunnen je hersentjes t niet aan?.....

08-03-2006, 22:48
nogmaals
dit noemen we toch hallal slachten ?

08-03-2006, 22:50

Citaat door MohBah:
nogmaals
dit noemen we toch hallal slachten ?
Lachen doet wel relativeren, kan je het probleem al een beetje verdringen?

08-03-2006, 22:51
Hmmm.... ik weet niet of ik nu rare gedachten ga krijgen
als ik de volgende keer bij Ikea "Zweedse balletjes" bestel.

Of weet je wat... ik neem gewoon zalm zoals altijd.

08-03-2006, 22:54

Citaat door x_sahli_x:
Lachen doet wel relativeren, kan je het probleem al een beetje verdringen?
ik eet geen geslachtsdelen
dus het valt wel mee

08-03-2006, 22:58

Citaat door MohBah:
ik eet geen geslachtsdelen
dus het valt wel mee
Dat zou erg zijn eerst er uitgebreid mee lopen spelen en ze dan nog oppeuzelen...

09-03-2006, 11:30


Heheh vuile kuffars!

09-03-2006, 11:35

Citaat door _Marcus_:
Perverse seksspelletjes in Zweeds slachthuis

De Zweedse krant Aftonbladet heeft beslag kunnen leggen op foto's van perverse seksspelletjes in het Zweedse slachthuis Dalsjöfors. Vier bedienden bedreven er seks met geslachtsorganen van geslachte dieren en namen er foto's van. "Dit is onaanvaardbaar", aldus Per-Åke Larsson van het slachthuis.

Het slachthuis bevoorraadt winkels in gans Zweden. Ook het verbond van slagers reageert verontwaardigd. "Dit is gewoon ziekelijk en het ergste wat je kan doen", besluit Åke Rutegård.

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_180176.html?wt.bron=hlnBottomArtikels

yEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEk

09-03-2006, 11:41

Citaat door datisgeenstijl:


foute marokkaantjes hebben daar helemaal geen last van.
die zeggen gewoon tja als wij geen werkplek of stage plaats krijgen dan en alleen maar discriminatie dan kan ik wel begrijpen dat sommige vreemde dingen doen.
Maar eigenlijk doen ze dat helemaal niet, het is de media die ons zwart maken
Een sletje ben je ook, je kan het alleen maar hebben over Marokkanen, Marokkanen en nog eens Marokkanen. Is je ex er vandoor gegaan met een Marokkaan? Je weet het he: Marokkanen hebben meer temprament en dat vinden de meisjes leuker. Dus hou er rekening mee dat autochtone meisjes, Marokkaanse mannen heel erg vaak prefereren boven een Autochtoon. Ik weet dat het je dwars zit maar leer er mee leven. Pak de Marokaanse gemeenschap terug door een Marokkaanse te pakken ofzo.

Leer discuseren, reageer op het onderwerp. Niet het verhaal zo een wending geven dat je je gal kan spugen op de Marokkaanse gemeenschap. Open gewoon en topic waarin je je haat openbaart en verklaart. Stem Nieuw Rechts, wordt Nazi doe iets ipv zielig over te komen op marokko.nl

Pagina's : [1] 2