Bekijk volle/desktop versie : In Marokko trouwen Wat heb je nodig???



Pagina's : [1] 2

08-03-2006, 14:35
Salam Aleikum..

ff een vraagje in sha Allah, wat heb je allemaal nodig om in Marokko te trouwen? ik ben Nederlands hij is Marokaans maar met een Nederlands paspoort en hier geboren.

Klopt het ook dat je geen voogd nodig hebt meer om te trouwen??

BarakAllah hoe fiekoem


Wa Salam

MoslimaNour

08-03-2006, 14:41


Wa aleikoem salaam

als eerste gefeliciteerd meid, ik hoop dat je huwelijk heel gelukkig zal worden insha Allah..

en ik snap het stukje niet van dat je geen voogd nodig hebt kan je dat uitleggen?

verder heb je volgens mij niks bijzonders nodig ofzo

08-03-2006, 14:44

Citaat door Faridah:
Wa aleikoem salaam

als eerste gefeliciteerd meid, ik hoop dat je huwelijk heel gelukkig zal worden insha Allah..

en ik snap het stukje niet van dat je geen voogd nodig hebt kan je dat uitleggen?

verder heb je volgens mij niks bijzonders nodig ofzo

BrakAllah hoe Fiekie
Zeg maar dat je zonder vader kan trouwen?? en heb je geen uittreksel nodig of zo?

08-03-2006, 14:46
ik denk dat een paspoort wel genoeg is...anders neem je voor de zekerheid een uittreksel uit het geboorteregister mee...of wacht laat je aanstaande even het consulaat bellen, die kunnen precies vertellen wat je nodig hebt, is wel zo prettig als je niet voor verassingen komt te staan

08-03-2006, 14:48



Citaat door Faridah:
ik denk dat een paspoort wel genoeg is...anders neem je voor de zekerheid een uittreksel uit het geboorteregister mee...of wacht laat je aanstaande even het consulaat bellen, die kunnen precies vertellen wat je nodig hebt, is wel zo prettig als je niet voor verassingen komt te staan

Ik had iets gehoord over internationale uittreksel, gezondheidsverklaring ik wil het specifiek weten namelijk

08-03-2006, 14:51
Die gezondheidsverklaring moest dacht ik alleen als je iemand van marokko hierheen wil halen...ik weet nog toen me broer wilde gaan trouwen dat dat moest(met een meisje van daar) en een bewijs dat zij niet in marokko al getrouwd was enz...maar volgens mij hoeft niet als je allebei NL ben(nationaliteit hebt) en daar gewoon trouwt....maar het beste kan je dat toch bij het consulaat even navragen,...ik zal je voor de zekerheid het nummer wel even geven 0104366177

08-03-2006, 15:21
DjazakAllah lieverd

09-03-2006, 09:54
vergeet een geboorteakte niet aangezien je hier geboren bent kun je die niet in marokko krijgen

09-03-2006, 10:27
ja inderdaad

09-03-2006, 12:23
Weyyeeeew ik heb gebeld en heb veel nodig zeg, uittreksel geboorte register, verklaring huwelijkbevoegdheid, verklaring omtrent gedrag, salarisstrook, en medische verklaring moet in het frans of arabisch dan vertaald worden in Den Haag en daarna bij de consulaat in Rotterdam??? zoveel egt ongeloofelijk

09-03-2006, 12:55

Citaat door MoslimaNour:
Weyyeeeew ik heb gebeld en heb veel nodig zeg, uittreksel geboorte register, verklaring huwelijkbevoegdheid, verklaring omtrent gedrag, salarisstrook, en medische verklaring moet in het frans of arabisch dan vertaald worden in Den Haag en daarna bij de consulaat in Rotterdam??? zoveel egt ongeloofelijk
pppfff gewoon alles wat je nodig hebt om iemand van marokko hierheen te halen dus :S,...ik dacht dat dat dus niet zou moeten dat huwelijkbevoegdheid enz....sjonge jonge

09-03-2006, 13:10

Citaat door Faridah:
pppfff gewoon alles wat je nodig hebt om iemand van marokko hierheen te halen dus :S,...ik dacht dat dat dus niet zou moeten dat huwelijkbevoegdheid enz....sjonge jonge

egt raar maar ik ga nog verder vragen volgens mij klopt het niet....

09-03-2006, 13:17



Citaat door MoslimaNour:

egt raar maar ik ga nog verder vragen volgens mij klopt het niet....
Heb je wel echt gezegd dat hij ook gewoon nederlander is zegmaar?

09-03-2006, 13:49

Citaat door Faridah:
Heb je wel echt gezegd dat hij ook gewoon nederlander is zegmaar?

ja....

09-03-2006, 16:09
Is er niemand in Marokko getrouwd??? die ook van Nederlandse afkomst is help me people.... pleassseee

Pagina's : [1] 2