Bekijk volle/desktop versie : Op zoek naar een Negaffa in Marokko!



08-03-2006, 08:59
Salaam ou alaikoum,

Heb van mijn nicht gehoord dat er een Negaffa hier in NL is die ook in Marokko werkt. Kan iemand mij daar meer over vertellen, bijvoorbeeld telefoonnummer gegevens, naam en/of hoe haar werk is.

Shoekran,
Djazak Allah bi gairan

08-03-2006, 09:14


hey meid,
Ik weet hele goede negaffa die ook in marokko gaat werken. Ze heet
Leyla uit Den Haag. Zij is onwijs goeeeeeeeeeeeeeeeeeeed en ze doet ook mee aan Negaffa award op 12 maart.
wil je meer info stuur pm
kus noria

08-03-2006, 09:15
volgens mij genoeg neggefat in marokko!!

08-03-2006, 09:33
Ja er zijn zat in Marokko maar een hele goeie vinden is moeilijker en zeker als je daar geen netwerk heb. En hun mentaliteit is anders dan wat wij hier gewend zijn. Je kan afspreken wat je wil met hen maar ze doen toch waar ze zin in hebben en waarvan zij denken dat het mode is ook al wil jij niet aan die zogenaamde mode mee doen. Je heb dus weinig controle over hen.

En Noria heb je een pm gestuurd, alvast bedankt!

Gr
Zackia

08-03-2006, 20:02


wajjjaw mensen jullie maken mij egt erg bang man help me aub ik moet egt een goede ziana hebben deze zomer ik wil me niet vertonen als een clown

08-03-2006, 20:16
ja als iemand iets kent alstublieft zeggen!!
mijn nicht gaat ook trouwen dit jaar in marokko en wil ook graag een goeie negaffa uit nederland.

09-03-2006, 09:05

Citaat door Taseb7ant25:
ja als iemand iets kent alstublieft zeggen!!
mijn nicht gaat ook trouwen dit jaar in marokko en wil ook graag een goeie negaffa uit nederland.
Negaffa Laila uit Den Haag (zie negaffa award 2006) is heel goed en zij doet ook in Marokko alleen gaat zij 17 augustus weer terug naar NL en dus voor ons geen optie maar wellicht wat voor jou.
Verder Chaima uit Zeist en Jamila Badri uit Amsterdam werken ook in marok.

09-03-2006, 13:54
Jamila Badri en Aliana Design werken deze zomer ook in Marokko!

Jamila Badri tel: 0641020515

Aliana: http://www.aliana-design.nl


succes mensjes