Bekijk volle/desktop versie : Gnocchi



07-03-2006, 23:48
salaam dames,

ik heb vandaag gnocchi gezien en ik vroeg me af hoe het smaakt en hoe je die klaar maakt, ik neem aan meestal met pastasaus... maar mijn man lust geen pastasaus, alleen maar tomatensaus...

Nou ik wacht (on)geduldig af op reacties.



07-03-2006, 23:55


Ik heb er wel van gehoord, maar wist niet wat het was..Gewoon een soort pasta dus...

08-03-2006, 01:20
asalaam aleikum,

je kan het serveren met pesto saus en wat parmesaanse kaas.........ik ben er niet erg gek op, maar zo is hoe mijn moeder het maakt.

masalama

08-03-2006, 12:02
hoe smaakt die dingen dan eigenlijk? Bedankt voor het recept!

08-03-2006, 16:36


ik lus ook geen pastasaus van de winkel
ik maakt het altijd zo:

Doe in een pannetje met wat olie en bak daar gehakt, vlees of kip in doe dan stukjes gesneden champions, paprika, wortel, courgette en prei bij.
Daarna doe je tomaten, een beetje tomatenpuree en breng je het op smaak met zout, chillipoeder, een beetje sambal, paprikapoeder, peterselie en wat van de marokkaanse kruiden.
Doe deksel op de pan en laat het geheel koken, daarna giet je het over de pasta.
Dit is echt heerlijk

08-03-2006, 16:58

Citaat door beautyrozes:
ik lus ook geen pastasaus van de winkel
ik maakt het altijd zo:

Doe in een pannetje met wat olie en bak daar gehakt, vlees of kip in doe dan stukjes gesneden champions, paprika, wortel, courgette en prei bij.
Daarna doe je tomaten, een beetje tomatenpuree en breng je het op smaak met zout, chillipoeder, een beetje sambal, paprikapoeder, peterselie en wat van de marokkaanse kruiden.
Doe deksel op de pan en laat het geheel koken, daarna giet je het over de pasta.
Dit is echt heerlijk
het lijkt me een heerlijke saus en volgens mij niet moeilijk. Ik eet vandaag uiteindelijk chili con carne, want ik had vers brood. Morgen maak ik gnocchi (moet ook nog zelf maken ) en de saus van jou! ik laat wel weten hoe het is geworden... chilipoeder is dat hetzelfde als harissa?

08-03-2006, 18:12
ow dat weet ik niet, ik koop altijd een potje van silvo uit de winkel.
de saus is idd makkelijk te maken ik ben benieuwd of je het lekker vindt