Bekijk volle/desktop versie : Moederdag!!!!



11-05-2003, 19:47
EN WAT HEBBEN JULLIE VOOR JULLIE LIEVE MOEDER GEKOCHT????? (OF GEKOOKT???) HAHA.......

DAG DAG...... KUSHIE MUSHIE

11-05-2003, 19:50


uhh ik niks voor mijn moeder maar mijn dochtertje wel voor mij

11-05-2003, 19:52
Aah camila hoe lief

11-05-2003, 19:52
OW WAT LEUKKK!!!!.....DAT WIL IK OVER EEN PAAR JAAR OOK (INSHA ALLAH)..... DAG DAG

KUSHIE MUSHIE

11-05-2003, 20:08



Citaat:
Origineel gepost door lady_moi
Aah camila hoe lief
ja leif he..heb van haar ontbijd gekregen ewa het eitje moest wat langer gebakken worden maar was nog wel te eten en een gedicht


LIEVE MAMA

blijf maar liggen in het grote wame bed,
blijf maar nog wat door dromen tot er koffie is gezet
strakjes maak ik ontbijd met beschuitjes klaar voor jou(die heb ik niet gehad)
maar nu eerst een bosje bloemen omdat ik zoveel van je hou



:tranen:

11-05-2003, 23:28
aaaag wat lief...

ja Camilla zo zie je het maar...
er zijn nog meer mensen die aan je denken...
en van jou houden...
dus je moet niet deken dat je alleen bent...
en dat niemand aan je denkt...

Maar of ik zelf van je hou...
ik durf het eigenlijk niet te zeggen...

Ma3a sallama...

11-05-2003, 23:43
iwa besaha a goeya...

Ma3a sallama...

12-05-2003, 12:17
MIJN MOEDER KRIJGT 365 DAGEN PER JAAR ALLE LIEFDE EN RESPECT VAN MIJ EN NIET ALS DE CHRISTENE MAAR 1 ZIELIGE DAG!!!!!!!!

12-05-2003, 12:21

Citaat:
Origineel gepost door MaRoC_BoYs
MIJN MOEDER KRIJGT 365 DAGEN PER JAAR ALLE LIEFDE EN RESPECT VAN MIJ EN NIET ALS DE CHRISTENE MAAR 1 ZIELIGE DAG!!!!!!!!
Maar deze dag doe ik wel meer extra m`n best om r niet parra te maken

12-05-2003, 12:28
Ik heb helaas niets aan moederdag kunnen doen. Mijn moeder is een aantal jaren geleden overleden. Wat ik wel doe is even een momentje extra aan haar denken. Zij zal mij zeker horen, de engel.

re: Marocboys.

Bij mijn weten is moederdag geen christelijk iets, ik meen dat het helemaal niets met geloof te maken heeft. Natuurlijk geef je je moeder iedere dag de liefde die ze verdient maar juist op deze dag geef je haar wat extra en wordt ze ff wat extra verwend.



Newkid

12-05-2003, 12:32

Citaat:
Origineel gepost door mimounx007x
aaaag wat lief...

ja Camilla zo zie je het maar...
er zijn nog meer mensen die aan je denken...
en van jou houden...
dus je moet niet deken dat je alleen bent...
en dat niemand aan je denkt...

Maar of ik zelf van je hou...
ik durf het eigenlijk niet te zeggen...

Ma3a sallama...
heb jou liefde niet nodig zolang je me maar kinderen kunt geven dan ben je wel goed genoeg

12-05-2003, 12:34

Citaat:
Origineel gepost door newkid
Ik heb helaas niets aan moederdag kunnen doen. Mijn moeder is een aantal jaren geleden overleden. Wat ik wel doe is even een momentje extra aan haar denken. Zij zal mij zeker horen, de engel.

re: Marocboys.

Bij mijn weten is moederdag geen christelijk iets, ik meen dat het helemaal niets met geloof te maken heeft. Natuurlijk geef je je moeder iedere dag de liefde die ze verdient maar juist op deze dag geef je haar wat extra en wordt ze ff wat extra verwend.



Newkid
goed gezegt Newkid....en ALLAH ir7mha wat betreft je Ma

12-05-2003, 12:40


weet je wat ik met moederdag heb gedaan??? ik heb voor mn moeder heel het huis schoongemaakt. helemaaaaal, weet je hoelang ik ermee bezig was!!! heel de dag!!! jullie weten wel zondag staat iedereen laat op enz. Meestal is mn moeder degene die lhersha maakt op zondag, maar dit keer was ik het!! (die van haar is lekkerder, maar ja)
mn moeder moest er echt om lachen!!

x

12-05-2003, 12:56
Dat bedoel ik, ff wat extra's voor je moeder doen. Dat zal ze zeker hebben gewaardeerd.

Beslama