Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Brazilian Wax wie heeft hier ervaring mee....

Pagina's : [1] 2

07-03-2006, 21:58
Ik heb vandaag geharst was echt pijnlijkkkkkkk het was de 2de x maar vandaag was het wat meer zodat het meer een model was zeg maar Maar ik hoorde meiden praten over een brazilian wax ofzo dat blijkt ook goed te zijn want de haartjes blijven dan 4 weken weg Wie kent dit of heeft hier ervaring mee

07-03-2006, 21:59

Citaat door Chouaffa...:
Ik heb vandaag geharst was echt pijnlijkkkkkkk het was de 2de x maar vandaag was het wat meer zodat het meer een model was zeg maar Maar ik hoorde meiden praten over een brazilian wax ofzo dat blijkt ook goed te zijn want de haartjes blijven dan 4 weken weg Wie kent dit of heeft hier ervaring mee
lijkt me zooooooooooo pijnlijk

08-03-2006, 22:42
Ik heb daar inderdaad ervaring mee. Braziliaanse wax houdt in dat je hele schaam streek word geharst dus ook je onder lippen. Het is de eerste keer pijnlijk maar als je het bij houdt heb je de volgende keer geen last van. Het ligt aan je haar groei maar het kan 4 tot 8 weken wegblijven en hoe vaker je het doet hoe langer het weg blijft.
Ik heb voor jou een telefoonnummer van een vrouw in Maarssen ( Utrecht) als je wilt.

09-03-2006, 13:38
Wajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw

09-03-2006, 14:24

Citaat door fsexy:
Ik heb daar inderdaad ervaring mee. Braziliaanse wax houdt in dat je hele schaam streek word geharst dus ook je onder lippen. Het is de eerste keer pijnlijk maar als je het bij houdt heb je de volgende keer geen last van. Het ligt aan je haar groei maar het kan 4 tot 8 weken wegblijven en hoe vaker je het doet hoe langer het weg blijft.
Ik heb voor jou een telefoonnummer van een vrouw in Maarssen ( Utrecht) als je wilt.
paaasss mij dat nummer eens hbieba,

kun je me uitleggen hoe dat te werk gaat dan met dat hele lichaam gedoe, moet je daar naakt liggen dan ofso

nee toch??

heb je ook prijzen?

kus kus voor jou

09-03-2006, 15:17

Citaat door Zint_Oujda:
Je mag je hemd aanhouden maar je onderbroek moet uit ze moet toch je poes ontharen! Het doet echt pijn!

09-03-2006, 15:25

Citaat door Zint_Oujda:
Je mag je hemd aanhouden maar je onderbroek moet uit ze moet toch je poes ontharen! Het doet echt pijn!
wieli stagfiroulah, gouli wallah, raki be niejtek tahdari nu wella wat??

neeee ikke niet mijn poessie

eewa zina heddi.. ouuff ik heb nu gewoon pijn weet je dat

09-03-2006, 15:32
Zjebed!!

09-03-2006, 15:41

Citaat door Zint_Oujda:
A wah liyeh ken kdeb gaski t kel3i l karson o hiya t soef o dirlek zo een laagje o dier papiertje en dan trekt ze alles eraf
allah ja3teek matakouli, gouli ameen

wash hed shi zjdeed grozj houwed.

la la magasnish, eewa ziiiinaaaa heddie.

besh madame etmanderli fe poesi djelli

09-03-2006, 16:15

Citaat door Zint_Oujda:
a wah gadi tmender o temshi l darha o t koel raglha set lyoum wahd poesi msa3r bezef!!!! K3oed fiha sa3a o diek lbent ma kanetshi bagya t hiyed l karson dyelha

Pfff stel je voor hea... wij wassen m een paar x per dag ivm met bidden komt er zo een surinaamse vrouw binnen o poesie dyelha ganezzzzz b riha wat zou ze dan zegge MEVROUW GA UW POENIE WHASSE MET GROENE ZEEP

hahahahaa

nerrie 3la fantasiee, dames als de topicopenster maar niet boos word hahahaha

enna behda rani mafkouha be dahk ik zweeer jullie

zint oujda, jij bent echt helemaal waardelooos gewoon hahhhaa top echt top

09-03-2006, 16:22
wejoow klinkt very scaryyy hedek shi....

Maar mag ik het nummer van die vrouw uit maarsen...?

09-03-2006, 16:31
hahah okeej fijn om te weten....

25-06-2008, 16:23

Citaat door fsexy:

hallo
zou je me de adres of tel kunnen opsturenvan die vrouw die dat doet in maarsen of ergens anders in utrecht als je het weet.
en is het een nl vrouw of een marokaanse en wat zijn de kosten voor het waxen. alvast bedankt. fatie

25-06-2008, 17:48

Citaat door fsexy:

Awid nummer

25-06-2008, 18:01
auwch..
lijkt me echt pijnlijk

Pagina's : [1] 2