Bekijk volle/desktop versie : Joodse TERRORIST mag zijn vrouw kunstmatig bevruchten



Pagina's : [1] 2

07-03-2006, 12:52
JERUZALEM - De moordenaar van de Israëlische premier Yitzhak Rabin heeft dinsdag het recht verkregen om zijn vrouw te bevruchten via kunstmatige inseminatie. Het Israëlische ministerie van Justitie gaf de extremist Yigal Amir toestemming, omdat zijn vrouw hem niet mag bezoeken.


Het Israëlische hooggerechtshof bepaalde dat Amirs vrouw hem niet mag zien, omdat Amir zo politieke informatie kan doorspelen aan zijn aanhangers.

Een Israëlische professor zei dat de rechter niet anders kon dan Amir toestemming voor de inseminatie geven. „Als we in een democratische en liberale staat leven, moeten we zelfs een moordenaar als mens beschouwen. De staat kan hem zijn menselijkheid niet afnemen.”

Amir schoot Rabin op 4 november 1995 dood. Hij kreeg levenslange gevangenisstraf opgelegd.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/34749831/Moordenaar_Rabin_mag_zijn_vrouw_kunstmatig_bevruch ten.html

Rabin,gewoon vermoord door de Shabak

Zionisten liquideren een blinde,oude en invalide Sjeik (Die alleen maar voor zijn mening uitkwam) op de meest verschrikkelijke en laffe manier ( Afvuren van Hellfire raketten, Lekker stoer ), maar de GROOTSTE TERRORIST die de zogenaamde staat Israel gekend heeft; Yigal AMIR, krijgt i.p.v. van een terechte executie ineens allerlei privileges. Echte Zionisten politiek van de bovenste plank.

07-03-2006, 12:54


Hoop dat het niet in de genen zit

07-03-2006, 14:29
Niet verlegen zijn mensen !

07-03-2006, 14:31
Als dat mag volgens de Israëlische wet, wat is er dan fout aan deze toegestane mogelijke bevruchting? Die terrorist blijft wel in z'n cel zitten.

07-03-2006, 14:32


Wist jij dat Palestijnse TERRORISTEN in de Israelische gevangenis precies hetzelfde recht hebben? Daar zijn ze dan toch weer consequent in!

07-03-2006, 14:35

Citaat door Black Torro:
Opvoeding is de sleutel
Als het in de genen zit
Kijk eens aan je eerste normale post ! Honderden reacties kon je zo wegpleuren, maar dit is toch wel aardig. Heb je leren lezen ?

07-03-2006, 14:41

Citaat door Black Torro:
Ik leer alle dagen bij
Maar u niet he sous
nee want Soesje MAAKT opinies

07-03-2006, 14:42
Ik vind het onzin. Als hij zijn vrouw niet mag zien, dan hoort dat bij zijn straf. Dan maar geen kindertjes meer maken. Had hij maar niet zo stom moeten zijn.

Groetjes,
BeertjeBee

07-03-2006, 14:42

Citaat door Hazouz_54:
Kijk eens aan je eerste normale post ! Honderden reacties kon je zo wegpleuren, maar dit is toch wel aardig. Heb je leren lezen ?
Ik vond dit ook wel een aardige post:


Citaat door Danielle2:
Wist jij dat Palestijnse TERRORISTEN in de Israelische gevangenis precies hetzelfde recht hebben? Daar zijn ze dan toch weer consequent in!
Iets waar je niet op reageerd, zoals wel vaker ben je erg selectief bezig.

Ontopic:

Ik heb er niets op tegen dat hij zijn vrouw kunstmatig mag insemineren, heb alleen medelijden met het kind, die zal door het leven gaan als "het kind van" terwijl het er niet om vraagt.

07-03-2006, 14:44

Citaat door erkin:
Ik vond dit ook wel een aardige post:



Iets waar je niet op reageerd, zoals wel vaker ben je erg selectief bezig.

Ontopic:

Ik heb er niets op tegen dat hij zijn vrouw kunstmatig mag insemineren, heb alleen medelijden met het kind, die zal door het leven gaan als "het kind van" terwijl het er niet om vraagt.
Ik kan helaas niet overal op reageren, anders ben ik tot 2334 nog bezig.

07-03-2006, 14:46
Waarom zouden mensen het bevorderen een terrorist een kind te laten krijgen???

Is toch zielig voor het kindje!!! Dat het alleen opgevoed wordt door een moeder en dat de vader een moordenaar is!

Nou, als ik het kindje was dat geboren moest worden, dan zou ik echt wel willen passen voor zo een leven!

07-03-2006, 14:49
Weet ik het goed gemaakt met je, als Bin Laden nu even verteld waar hij uithangt mag hij het zelfde.
Gelijke monniken, gelijke kappen. En als extraatje sturen we jou Hazouz persoonlijk om hem af te tappen, heb jij ook eens een verzetje.

07-03-2006, 14:50



Citaat door Black Torro:
Moeders he
Moeders of geen moeders, het gaat om het kind.

07-03-2006, 14:52

Citaat door Mangin:
Weet ik het goed gemaakt met je, als Bin Laden nu even verteld waar hij uithangt mag hij het zelfde.
Gelijke monniken, gelijke kappen. En als extraatje sturen we jou Hazouz persoonlijk om hem af te tappen, heb jij ook eens een verzetje.
Bin Laden is GEEN terrorist, Bin Laden maakt gebruik van de vrijheid van meningsuiting.

07-03-2006, 14:55

Citaat door Hazouz_54:
Bin Laden is GEEN terrorist, Bin Laden maakt gebruik van de vrijheid van meningsuiting.
Door vliegtuigen in gebouwen te laten vliegen en een terroristische organisatie te leiden? Als hij nou spotprentjes maakte was het een ander verhaal...

Pagina's : [1] 2