Bekijk volle/desktop versie : actualiteit,actualiteiten,actueel,actuele,aktualit eit,aktualiteiten,aktueel



Pagina's : [1] 2 3

07-03-2006, 12:34
Lage opkomst Allochtone bij stembureau !!!

Op wie heb jij gestemt ?
Waarom heb jij niet gestemt?
Of moet je nog gaan stemmen?














Ik heb al gestemt PVDA !!!

07-03-2006, 12:39


PvdA

07-03-2006, 12:40
PvdA, dit was mijn eerste keer... maar er ging geloof ik ook wat een beetje mis...

07-03-2006, 12:47
waarom zou je stemmen, als de democratie een leugen is? denk je nou echt dat macht word verdeelt aan de hand van stemmen? denk je nou werkelijk dat het leugenachtige angenda dat ze presenteren iets betekend? denk je nou echt dat het de mensen in de twee kamer zijn die macht uitoefenen op nederland (als amerika -dat gestuurd word israel- zegt spring, vraag nederland hoe hoog)?

schei toch uit met je stemmen onzin, jammer dat veel moslims in deze leugen geloven, heel jammer.

07-03-2006, 12:48


Groen Links.

07-03-2006, 12:49

Citaat door dromer:
waarom zou je stemmen, als de democratie een leugen is? denk je nou echt dat macht word verdeelt aan de hand van stemmen? denk je nou werkelijk dat het leugenachtige angenda dat ze presenteren iets betekend? denk je nou echt dat het de mensen in de twee kamer zijn die macht uitoefenen op nederland (als amerika -dat gestuurd word israel- zegt spring, vraag nederland hoe hoog)?

schei toch uit met je stemmen onzin, jammer dat veel moslims in deze leugen geloven, heel jammer.


Tjah, het zijn toch niet alleen moslims die stemmen

Ik moet er niet aan denken dat Marco Pastors (Allah y3tiek shie mousiba) aan de macht komt in Rotterdam

07-03-2006, 12:50

Citaat door sneakynawal:
Groen Links.
Ik ken jou


07-03-2006, 12:52

Citaat door loubiaaa:
Ik ken jou

Dan zal ik je ook wel kennen

07-03-2006, 12:53

Citaat door sneakynawal:
Dan zal ik je ook wel kennen


Hoe gaat 't met je zusje?

07-03-2006, 12:54

Citaat door loubiaaa:


Hoe gaat 't met je zusje?
Goed, ze is getrouwd hè

07-03-2006, 12:56

Citaat door sneakynawal:
Goed, ze is getrouwd hè
I know, heb een paar fotos gezien bij waf..

Feliciteer haar nog van me

Loubi nicht van waf

07-03-2006, 12:59
Ik snap echt niet hoe dom die allochtonen kunnen zijn om niet te gaan stemmen.....Door dat Allochtone niet gaan stemmen, geven ze een voorkeur aan de Nederlanders...voor je het weet zit Pastors aan de macht !!

Pastors moet helemaal niks hebben van allochtonen maar owee als ze de pvda gaan stemmen....waren zijn woorden op de campange...juist daarom moet je gaan stemmen.

Ze spelen met jullie in rotterdam en dan nog gaan jullie niet stemmen... Ze praten over jullie , alsof jullie een stelletje paranie zijn, scheren jullie over een kam en zaaien haat, ga vooral niet..en daarna weer janken over hoe pastors met jullie zit te spelen...!!!!

07-03-2006, 13:01



Citaat door loubiaaa:
I know, heb een paar fotos gezien bij waf..

Feliciteer haar nog van me

Loubi nicht van waf
Zal ik doen!

Ja, zo'n vermoeden had ik al (check je commentaar bij rep. punten)

Jij maakt het ook goed, neem ik aan? Lang geleden, of nie

07-03-2006, 13:01

Citaat door dromer:
waarom zou je stemmen, als de democratie een leugen is? denk je nou echt dat macht word verdeelt aan de hand van stemmen? denk je nou werkelijk dat het leugenachtige angenda dat ze presenteren iets betekend? denk je nou echt dat het de mensen in de twee kamer zijn die macht uitoefenen op nederland (als amerika -dat gestuurd word israel- zegt spring, vraag nederland hoe hoog)?

schei toch uit met je stemmen onzin, jammer dat veel moslims in deze leugen geloven, heel jammer.
Het gaat om gemeenteraads verkiezingen, niet om landelijke.
Het gaat om wat er bij jou in de buurt afspeelt,
niet wat er 1000-en kilometers ver gebeurd.

En stemmen is geen onzin,
met het oproepen om niet te gaan stemmen stem jij voor al die rechtse kliek partijtjes die er een zooi van gemaakt hebben, van maken of willen maken.
Door het op oepen om niet te gaan stemmen stem jij indirect voor dat soort partijen.
Door het oproepen om niet te gaan stemmen speel jij netjes Pastors en zijn soortgenoten in de kaart.

Ik heb gestemt en ik roep iedereen op om dat ook te gaan doen !!!

07-03-2006, 13:03

Citaat door chebbanadoria:
Ik snap echt niet hoe dom die allochtonen kunnen zijn om niet te gaan stemmen.....Door dat Allochtone niet gaan stemmen, geven ze een voorkeur aan de Nederlanders...voor je het weet zit Pastors aan de macht !!

Pastors moet helemaal niks hebben van allochtonen maar owee als ze de pvda gaan stemmen....waren zijn woorden op de campange...juist daarom moet je gaan stemmen.

Ze spelen met jullie in rotterdam en dan nog gaan jullie niet stemmen... Ze praten over jullie , alsof jullie een stelletje paranie zijn, scheren jullie over een kam en zaaien haat, ga vooral niet..en daarna weer janken over hoe pastors met jullie zit te spelen...!!!!
Ja precies!

Ik ga voor PvdA

Pagina's : [1] 2 3