Bekijk volle/desktop versie : dagje brussel



Pagina's : [1] 2

07-03-2006, 10:35
Dames,

Ik ga komende zaterdag met mijn verloofde, zusje, moeder en schoonmoeder naar brussel. Kunnen jullie mij vertellen welke winkels marokkaanse bruidsspullen verkopen (kroontjes, jurken, henna-uitzet etc.) Is dat gewoon in die straat of zijn er zijstraatjes waar hele leuke winkels zijn. Ben er vaker geweest alleen nu wil ik speciaal gaan voor mijn bruiloft.

Alle tips zijn welkom lieverds....

07-03-2006, 11:19


ik heb mij bedankjes uit brussel gehaald en de tule kaartjes enzv voor mij hennabedankjes. ze hebben daar echt leuke dingen en veel goedkoper dan in nl. je moet gewoon elke winkel in en uit gaan heb ik ook gedaan. veel plezier en hoop dat je zult slagen

07-03-2006, 11:56
die bedankjes waren allemaal bijna op man...ben vorige week geweest..ik hoop dat meer binnenkrijgen want..anders moet ik of die domme doen of hele dure...nou daar heb ik geen zin in. Verder...opgepast....achter die straat van rue de brabant staan allemaal hoeren...echt voorschut als je met je verloofde en schoonmoeder gaat...maar goed dat je schoonvader of je vader er niet bij is..hahahahah

07-03-2006, 12:02

Citaat door maroc_girl_81:
die bedankjes waren allemaal bijna op man...ben vorige week geweest..ik hoop dat meer binnenkrijgen want..anders moet ik of die domme doen of hele dure...nou daar heb ik geen zin in. Verder...opgepast....achter die straat van rue de brabant staan allemaal hoeren...echt voorschut als je met je verloofde en schoonmoeder gaat...maar goed dat je schoonvader of je vader er niet bij is..hahahahah
Oeioei, zeker voorschut

07-03-2006, 12:39


dankje wel lieverds......Verkopen ze daar ook de henna-uitzet? Ik wil namelijk kopen en niet huren....zoek nog een kroontje, en versieringen voor op mijn henna......

07-03-2006, 12:40
de hennaset is daar te koop ik heb daar een gezien in het wit echt heel mooi, alleen schrok ik van de prijs dus ik heb de mijne maar gehuurd.

07-03-2006, 12:42

Citaat door dordje22:
de hennaset is daar te koop ik heb daar een gezien in het wit echt heel mooi, alleen schrok ik van de prijs dus ik heb de mijne maar gehuurd.
hey lieffie....welke winkel? Want mijn henna is ook in de kleur wit! Heb een witte jurk + sluier en witte versieringen (kaarsen etc.) En hoeveel kost die uitzet die jij ehbt gezien?

07-03-2006, 12:43
550 euro op de hoek van de eerste straat het is een marokkaanse kleding zaak.
huren was 200 euro

07-03-2006, 13:01
rue de brabant of molembeek is een aanrader

07-03-2006, 13:06
Het meeste vind je in rue de brabant, daar zijn aantal bruidswinkels. In molenbeek vind je er ook, maar dat is even zoeken als je je weg r niet kent.

07-03-2006, 14:36

Citaat door dordje22:
550 euro op de hoek van de eerste straat het is een marokkaanse kleding zaak.
huren was 200 euro
zo zo....wel duur......

08-03-2006, 14:02
nog meer leuke winkeltjes in brussel

08-03-2006, 14:04


ja he 550 heb ik er niet voor over en heb eergister een gezien bij een meisje die hier ook lid is echt een prachtige hennaset ook in het wit heel mooi.

08-03-2006, 14:08

Citaat door dordje22:
ja he 550 heb ik er niet voor over en heb eergister een gezien bij een meisje die hier ook lid is echt een prachtige hennaset ook in het wit heel mooi.
ja, maar die is alleen te huur...en ik wil een hennaset kopen....

08-03-2006, 16:43

Citaat door WARDA-LAROSSA:
ja, maar die is alleen te huur...en ik wil een hennaset kopen....
Als jullie Beertje bedoelen, volgens mij is de set wel voor eventuele verkoop, mits ze er een redelijk bedrag voor terugkrijgt, want de set heeft haar inderdaad veel gekost, maar ja dan heb je wel kwaliteit en alles erop en eraan

Lieve groet,

Pagina's : [1] 2