Bekijk volle/desktop versie : Stem Morgen!!! Mourad Taimounti ..a'dam



06-03-2006, 17:06

Citaat door LIJST4_NR15:
Essalam aleikoum wa rahmatoullah,

Zoals jullie allemaal weten is het morgen 7 maart, de gemeenteraadsverkiezingen!

Zoals jullie allemaal ook wel zullen weten leven we helaas in niet zulke goede tijden, veel (marokkaanse) jongeren kampen met problemen: het vinden van stageplekken, geschikte woningen, discriminatie op de arbeidsmarkt en in het uitgaansleven zijn hier voorbeelden van.

Waarom plaats ik dit hier zul je denken?

In Amsterdam is een jongen verkiesbaar voor de gemeenteraad: Mourad Taimounti, Mourad heeft de afgelopen 4 jaar in de stadsdeelraad van Slotervaart gezeten en hij heeft zich erg ingezet voor de vele marokkaanse jongeren in het stadsdeel.

Hij was 21 jaar oud toen hij de raad in ging in 2002, er waren allemaal problemen in Slotervaart en er werd teveel gepraat óver de jongeren in plaats van mét de jongeren.
Als Marokkaanse jongere voelde hij zich erg aangesproken en wilde hij niet toekijken maar iets doen, iets betekenen voor de jongeren.

Nu 4 jaar later, wil hij dit op een hoger niveau tillen, om écht iets te bereiken moet je de gemeenteraad in, wij marokaanse jongeren zijn te weinig vertegenwoordigd in Amsterdam, om daar verandering in te brengen heeft hij zich verkiesbaar gesteld voor de gemeenteraadsverkiezingen van 7 maart.

STEM DAAROM DUS OP HEM!

De jongste marokkaanse politicus in Amsterdam die weet wat de problemen zijn, hij zegt ook altijd: Als hij er komt dan kan je altijd rechtstreek jou problemen naar hem bellen of mailen, hij zal er alles aandoen om sterke geluiden te laten horen in de gemeente raad!

STEM DUS MORGEN OP: Mourad Taimounti, CDA LIJST 4, NUMMER 15 MOURAD TAIMOUNTI.

Verspil je stem nou niet ! geef hem aan deze jongen!!!

Het is je recht om te stemmen!! dus doe dit en denk niet het maakt toch niet uit wat ik doe, elke stem telt en als je niet stemt dan gaat je stem waarschijnlijk naar een grote partij die ideeën heeft waar jij niet achter staat.


STEM DAAROM MORGEN !!!! MOURAD TAIMOUNTI, LIJST 4 NUMMER 15!!!

BARAKA'ALLAHOU FIEKOUM!!!
.

06-03-2006, 17:32


stemmen was toch haram? en ook nog eens bij de Christen Democraten

06-03-2006, 17:52
Quote: "En reclame maken voor jezelf is al helemaal nepperij".


Nee hoor dat is opzich niet zo erg een winkelier maakt in feite ook reclame voor zichzelf.

Maar dit vindt jij natuurlijk alleen omdat jij geen moslim wilt in een christelijke partij. de motieven achter jouw opmerking zijn voor mij heel duidelijk.

06-03-2006, 17:56
hij toch ook

Quote: "STEM DUS MORGEN OP: Mourad Taimounti, CDA LIJST 4, NUMMER 15 MOURAD TAIMOUNTI"

06-03-2006, 18:16


Het oordeel betreft stemmen wordt gewoon genegeerd alsof het niks is

06-03-2006, 18:30

Citaat door dynamiek:
Quote: "En reclame maken voor jezelf is al helemaal nepperij".


Nee hoor dat is opzich niet zo erg een winkelier maakt in feite ook reclame voor zichzelf.

Maar dit vindt jij natuurlijk alleen omdat jij geen moslim wilt in een christelijke partij. de motieven achter jouw opmerking zijn voor mij heel duidelijk.
wat is er mis mee? beter dan pvda en vvd ten minste...

niet dat ik ga stemmen ofzo...

06-03-2006, 18:40

Citaat door Moslimprotector:
O jullie die geloven, wanneer jullie degenen die niet geloven gehoorzamen, zullen jullie op jullie hielen doen terugkeren (naar het ongeloof) en jullie zullen dan als verliezers terugkeren (3:149)

Je begint met de groet van de gelovigen. De groet van de mensen van jennat. Vervolgens plaats je een stukje shirk.

ik citeer van de website van het cda

" Al meer dan 25 jaar werken herkenbare christen-democratische bestuurders en volksvertegenwoordigers op verschillende niveaus aan een samenleving "

Ja stem vooral, stem op de cda...ik citeer

" Het kabinet wil 1200 Nederlandse militairen naar Afghanistan sturen. De meerderheid van de Tweede Kamer – waaronder het CDA – heeft daarmee ingestemd. Waarom is het CDA voor deze missie? Afghanistan is jarenlang aan zijn lot overgelaten en heeft nu internationale hulp nodig. Na de Russische bezetting (1979 – 1989) was het land totaal verwoest. De fundamentalistische Taliban greep de macht, waardoor de situatie nog slechter werd. Na militair ingrijpen is in 2001 het Taliban-regime verdreven en nu moet worden gewerkt aan veiligheid, stabiliteit en wederopbouw "

Dus hup stem om je broeders af te laten slachten!!!

En Allah zal NOOIT aan de ongelovigen een weg tegen de gelovigen geven (4:141)





meer info: http://www.al-xxxxxxx.com/democratie




Het lukt helaas niet, link not found ...

06-03-2006, 18:42
Tjah, stemmen op een partij die sowieso standpunten heeft waarvan we weten dat de islam tegen is, lijkt me sowieso niet een goed plan. Al is het PvdA, hun beleid is toch het zelfde..

op een aantal punten kun je het niet mee eens zijn als moslim zijnde.

09-01-2007, 03:34
het is me broer ja dus bekken dicht en degene die goeie slimme reacties gestuurd heeft

THANKS

haahhahahahahahaahahhaahahhahahahaha