Bekijk volle/desktop versie : Waarom kan ik niet koken??

11-05-2003, 05:17
Why....
Ben echt een ramp in de keuken...
Als k al die recepten zie hier..Vraag ik me echt af hoe mensen het voor mekaar krijgen...

Volgens mijn moeder ziet het er naar uit ,dat ik nooit zal kunnen trouwen ( )...

Maar goed..K vind het zoooo ontzettend jammer dat ik zo onhandig ben in de keuken...

11-05-2003, 19:44

probeer je moeder zo vaak mogelijk te helpen, dan komt het vanzelf. Je moet wel steeds meer zelf doen en dat je moeder dan toekijkt en vertelt hoe het moet als je iets fout doet....

it might help!! en anders weet ik het ook niet

good luck!!

11-05-2003, 20:00
Koop een goed kookboek. Zo een waar ook simpele basisdingetjes in worden uitgelegd. Of vraag er 1 voor je verjaardag. Of van je verloofde.
Meekijken in de keuken, zoals Meryem al aanraadde, werkt ook goed.

11-05-2003, 20:04
GEWOON NAAR MAROKKO GAAN EN FF DAAR TUSSEN DE BERGEN EN DE SCHAPEN EN GEITEN DAN GA JE VANZELF JE ETEN EN VAN ALLES PROBEREN TE MAKEN OM IN LEVEN TE BLIJVEN!!!

11-05-2003, 22:40

Thanxxx Meiden voor jullie reactie...
Zeker een gouden tip..

Enne Fatima... Meid toch..
Maar goed..Die tip was ook een gouden tipje

11-05-2003, 23:47
sadgirl..wholah jij bent ni alleen..

elke dag shie 15 keer moet ik aanhoren waarom ik ni op mijn leeftijdsgenootjes lijk

en 15 keer per dag is nog maar weinig...:melig:

ik weet wel hoe je da moet maken, maar de hoeveelheid en hoeveel kruiden..da is een rammmmmp voor mij...

kzal het nooit leren

11-05-2003, 23:56

Citaat:
Origineel gepost door zin 'n midar
sadgirl..wholah jij bent ni alleen..

elke dag shie 15 keer moet ik aanhoren waarom ik ni op mijn leeftijdsgenootjes lijk

en 15 keer per dag is nog maar weinig...:melig:

ik weet wel hoe je da moet maken, maar de hoeveelheid en hoeveel kruiden..da is een rammmmmp voor mij...

kzal het nooit leren
Jah wallahiela..

12-05-2003, 16:07
Punjabi!
En voor jou wilde ik nog wat speciaals klaar maken... (Aangebrande eiren :melig: )
Nou nu niet meer hoor...!

13-05-2003, 01:35

Als ik wist hoe het zou moeten had ik je het wel gezegd

Maar ooit zal het wel goed komen met jou met mij en alle lotgenoten die hier rond zwerven

Desnoods gaan we met z'n alle naar MAROKKO

13-05-2003, 02:30

Citaat:
Origineel gepost door C_OUJDIA

Als ik wist hoe het zou moeten had ik je het wel gezegd

Maar ooit zal het wel goed komen met jou met mij en alle lotgenoten die hier rond zwerven

Desnoods gaan we met z'n alle naar MAROKKO
Gekkieee!!

15-05-2003, 04:54

Citaat:
Origineel gepost door SadGirl2003
Gekkieee!!
:maf3:

15-05-2003, 13:44
ik kan ook niet koken alls wat ik kook is gewoon om te je weet wel