Bekijk volle/desktop versie : Mijn Imaan Is Enorm Zwak!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

06-03-2006, 09:43
kheb besloten om dit jaar insjallah op l3oemrah te gaan



Ik weet dat je je daar geestelijk goed op voorbereid moet zijn

ik doe echt hard mijn best maar ajaw

het is hier binnen enorm zwak
is l3oemrah een goed idee? Mischien als ik daar zie wat daar gebeurd dat ik inshallah een normale mens word, want dat ben ik nog echt niet



Ik luister heeeeeeeel vaak naar muziek, muziek die je geest helemaal verkracht zoals izran, chaabi, sellam riffie layla chakir en al die igarieken in dit leven

ik roddel suppppppppper veel met mijn vriendinnen....

ik lach mensen zomaar uit ......

ik lijd aan een enorme hoogheidswaanzin in het echt leven





het ergste van allemaal ik ben daar bewust van macha waloe verandering

06-03-2006, 09:48



Citaat door patronia___:
kheb besloten om dit jaar insjallah op l3oemrah te gaan



Ik weet dat je je daar geestelijk goed op voorbereid moet zijn

ik doe echt hard mijn best maar ajaw

het is hier binnen enorm zwak
is l3oemrah een goed idee? Mischien als ik daar zie wat daar gebeurd dat ik inshallah een normale mens word, want dat ben ik nog echt niet



Ik luister heeeeeeeel vaak naar muziek, muziek die je geest helemaal verkracht zoals izran, chaabi, sellam riffie layla chakir en al die igarieken in dit leven

ik roddel suppppppppper veel met mijn vriendinnen....

ik lach mensen zomaar uit ......

ik lijd aan een enorme hoogheidswaanzin in het echt leven





het ergste van allemaal ik ben daar bewust van macha waloe verandering
zo zijn wij ongeveer allemaal, alleen de meeste doen alsof ze anders zijn zodat de mensne goed denken, en zodat ze zich niet druk hoeven te maken dat ze slecht zijn. maar Allah weet

06-03-2006, 09:54

Citaat door Tatakiller:
weg jij brengt me op het slechte pad weg kssstttt




waar was je dan:o

06-03-2006, 09:55
Ik had het er laatst ook met mijn vader over.. wil samen met hem inshaAllah Umrah gaan doen.. ik ben ook van mening dat je dan een ander persoon wordt...
En ik herken me helemaal terug in jou... Behalve dat "spontaan" mensen uitlachen Dat is er (nog) niet..
Maar inderdaad Twin_Gambino , we proberen ons zelf ervan te overtuigen dat we ´goed´ zijn... Het is verre van dat helaas
Ik vraag me ook af of die Umrah inderdaad wel een goede , in ieder geval poging, is om jezelf te veranderen...

06-03-2006, 09:55



Citaat door patronia___:
kheb besloten om dit jaar insjallah op l3oemrah te gaan



Ik weet dat je je daar geestelijk goed op voorbereid moet zijn

ik doe echt hard mijn best maar ajaw

het is hier binnen enorm zwak
is l3oemrah een goed idee? Mischien als ik daar zie wat daar gebeurd dat ik inshallah een normale mens word, want dat ben ik nog echt niet



Ik luister heeeeeeeel vaak naar muziek, muziek die je geest helemaal verkracht zoals izran, chaabi, sellam riffie layla chakir en al die igarieken in dit leven

ik roddel suppppppppper veel met mijn vriendinnen....

ik lach mensen zomaar uit ......

ik lijd aan een enorme hoogheidswaanzin in het echt leven





het ergste van allemaal ik ben daar bewust van macha waloe verandering
Salam alaikoum zuster,

Ik zou je adviseren om hiermee te stoppen zuster en ga meer aan je geloof doen. Vraag leiding aan Allah zodat hij jouw die geeft. Lees de koran vaak,ga naar lezingen en bezoek de moskee etc etc. Moge Allah jouw leiden inschaAllah. Ameen!

06-03-2006, 09:55

Citaat door Siham_LayD:
Ik had het er laatst ook met mijn vader over.. wil samen met hem inshaAllah Umrah gaan doen.. ik ben ook van mening dat je dan een ander persoon wordt...
En ik herken me helemaal terug in jou... Behalve dat "spontaan" mensen uitlachen Dat is er (nog) niet..
Maar inderdaad Twin_Gambino , we proberen ons zelf ervan te overtuigen dat we ´goed´ zijn... Het is verre van dat helaas
Ik vraag me ook af of die Umrah inderdaad wel een goede , in ieder geval poging, is om jezelf te veranderen...
Mijn vriendin heeft de umrah ook gedaan en wallah ze was gelijk veranderd. VAn slecht naar goed.

06-03-2006, 09:56

Citaat door Twin_Gambino:
zo zijn wij ongeveer allemaal, alleen de meeste doen alsof ze anders zijn zodat de mensne goed denken, en zodat ze zich niet druk hoeven te maken dat ze slecht zijn. maar Allah weet het beste
soms denk ik ajaw ik ben de slechtste

daarom je moet kijken naar mensen die hoger staan dan jou en niet kijken naar mensen die lager staan


kvoel me echt een verloren voorbijganger wallahi

enige wat ik kan doen is klagen klagen klagen doen alsof ik beter zal zijn
macha ik breng walooeoeoe in praktijk

06-03-2006, 09:56

Citaat door patronia___:
weg jij brengt me op het slechte pad weg kssstttt




waar was je dan:o
Brengen? Je bent er al.

06-03-2006, 09:56

Citaat door jihad_dienares:
Salam alaikoum zuster,

Ik zou je adviseren om hiermee te stoppen zuster en ga meer aan je geloof doen. Vraag leiding aan Allah zodat hij jouw die geeft. Lees de koran vaak,ga naar lezingen en bezoek de moskee etc etc. Moge Allah jouw leiden inschaAllah. Ameen!
Dat is zoooooo makkelijk gezegd... Ja sorry hoor... Maar het is per persoon verschillend... De 1 heeft hier veel aan, terwijl de ander geen spat veranderd..

06-03-2006, 09:57

Citaat door Twin_Gambino:
zo zijn wij ongeveer allemaal, alleen de meeste doen alsof ze anders zijn zodat de mensne goed denken, en zodat ze zich niet druk hoeven te maken dat ze slecht zijn. maar Allah weet
Spreek niet voor anderen. Jij weet niet wat er in de harten omgaat. Alleen Allah weet dat en om mensen zomaa te beschuldigingen van scheinheiligheid is fout.

06-03-2006, 09:57

Citaat door Siham_LayD:
Dat is zoooooo makkelijk gezegd... Ja sorry hoor... Maar het is per persoon verschillend... De 1 heeft hier veel aan, terwijl de ander geen spat veranderd..
Ja ik weet,wat ik probeer te zeggen is 'Allah lleidt wie hij wilen doet dwalen wie hij wil'.

06-03-2006, 09:58

Citaat door jihad_dienares:
Mijn vriendin heeft de umrah ook gedaan en wallah ze was gelijk veranderd. VAn slecht naar goed.
khoop dat het geen valse hoop is

djazak ALLAH oe ghayran!

maar ALLAH swt heeft toch niet gezegt ben ej slecht ga dan op l3oemrah? em je geest te zuiveren? je moet daar toch eerst voorbereid op zijn?

ajawwww alsof ik me ooit kan voorbereiden

ik ben zoooo slecht

06-03-2006, 09:58



Citaat door patronia___:
soms denk ik ajaw ik ben de slechtste

daarom je moet kijken naar mensen die hoger staan dan jou en niet kijken naar mensen die lager staan


kvoel me echt een verloren voorbijganger wallahi

[B]enige wat ik kan doen is klagen klagen klagen doen alsof ik beter zal zijn
macha ik breng walooeoeoe in praktijk[/B]
Juist niet... probeer in ieder geval wat te doen...! Je moet je niet zo zwak op stellen... ga er voor.. en probeer het... (ik wou dat ik het ook kon ) maar ja.. je moet het zien als EINDEXAMEN waarvoor geen her-examen meer is...

06-03-2006, 09:59

Citaat door Tatakiller:
Brengen? Je bent er al.
jij houd me op het slechte pad

waar was je

06-03-2006, 10:01

Citaat door jihad_dienares:
Spreek niet voor anderen. Jij weet niet wat er in de harten omgaat. Alleen Allah weet dat en om mensen zomaa te beschuldigingen van scheinheiligheid is fout.
Maar hij heeft wel gelijk.... dat kan je niet ontkennen! het zijn er zoooo veel , die dondersgoed weten dat ze gewoonweg niet serieus omgaan met onze geloof...
Terwijl we deze moeten koesteren als iets wat het allergrootst is in onze leven!
En toch blijven we volhouden.. ´het komt wel goed´ of ja... nee joh, zo erg is het niet... !
Dus tsjah..

Pagina's : [1] 2 3 4