Bekijk volle/desktop versie : 15 Kilo in 5 maanden

Pagina's : [1] 2

06-03-2006, 09:39
Ik moet 15 Kg in 5 mnd afvallen, dat houdt in 3 Kg per maand.
Iemand Tips?

Dieet voorstel?

06-03-2006, 10:02

Citaat door toeschouwer:
Gezond eten, niet snacken, geen snoepgoed en slechte vetten (wel goede vetten zoals olijfolie en broodmargarine etc)

Veel water drinken en voldoende bewegen!

Succes
Volg jij nog een speciaal dieet?

06-03-2006, 10:29
hoi.
ik ben nu zelf ook aan het lijnen. maar meer op de manier zoals die van "toeschouwer". dus gewoon regelmatig eten en niets ontzeggen. ik snoep af en toe wel maar niet overdreven zoals vroeger en ik wil dat ook houden in mijn eetpatroon. want als ik het helemaal niet doe dan val ik misschien wel sneller af maar ik weet gewoon dat ik er op een gegeven moment heel veel behoefte aan zal krijgen waardoor ik een vreetbui ga krijgen en dan alles voor niets is geweest.

wat toeschouwer zegt over de 2 kopjes warm water voor het ontbijt is erg goed. mijn man doet het ook. het schijnt vooral goed te zijn voor mensen die een buikje hebben. in marokko heeft onze dokter dat ook gezegd. mijn schoonmoeders buikje is platter geworden door dat water in de ochtend.

verder doe ik zelf sinds zaterdag ook nog eens na de maaltijd een kopje Yunan thee drinken. dat schijnt het eten sneller te verteren. En daar val je weer van af.
Ik ben erg benieuwd of dat gaat helpen want zakelat (ook een lid van m.nl) is daar 12 kilo van afgevallen in 4 maanden ( dus net waar je naar op zoek bent toch? 3 kilo per maand)

groetjes en veel succes

06-03-2006, 10:48
wat je gewoon moet doen is zoetigheid vermijden en veel groenten eten en veel water drinken minimaal 2 liter water per dag!
je moet zker niet te weinig gaan eten want dan helpt het ook nix
wat je kan doen is 3 goede maaltijden eten per dag. je ontbijt is daarvan het belangrijkste.
ik zal een soort eetpatroon voor je samenstellen die je evntueel kan volgen en per dag kan afwisselen.

ONTBIJT:

2 sneedjes bruin brood met kaas
0,5 liter water

TUSSNDOORTJE:

APPEL en een SINAASAPPEL
0,5 LITER WATER

LUNCH:

Broodje gezond ( 2 sneedjes bruiin brood met komkommer,sla en tomaat)
0,5 LITER WATER

TUSSENDOORTJE:

CUP A SOUP of WEER EEN STUK FRUIT
0,5 LITER WATER

AVONDETEN:

BIJV een tartaartje met sperzibonen en een bakje salade
en bijv nog wat gekookte aardappeltjes erbij
0,5 liter water

WAT JE ZEKER IET MOET DOEN IS NA 20.00 UUR NOG WAT GAAN ETEN DAN VERTEERD HET NAMELIJK NIET GOED!

WAT JE OOK REGELMATIG OP EEN DAG KLAN DRINKEN IS GROENE THEE DAAR VAL JE OOK VA AF EN DIE KUN JE KOPEN BIJ DE TUINEN!

NOU MEID VEEL SUC6 MET JE DIEET!!!

KUS MARWA

06-03-2006, 11:17

Citaat door L'Berjdia:
Ik moet 15 Kg in 5 mnd afvallen, dat houdt in 3 Kg per maand.
Iemand Tips?

Dieet voorstel?
waarom moet dat?

06-03-2006, 11:24

Citaat door mocroflafoor:
waarom moet dat?
Moet van mezelf

06-03-2006, 11:46
marokaans thee is zeker ook een optie !!!!

06-03-2006, 12:09

Citaat door jamy:
hoi.
ik ben nu zelf ook aan het lijnen. maar meer op de manier zoals die van "toeschouwer". dus gewoon regelmatig eten en niets ontzeggen. ik snoep af en toe wel maar niet overdreven zoals vroeger en ik wil dat ook houden in mijn eetpatroon. want als ik het helemaal niet doe dan val ik misschien wel sneller af maar ik weet gewoon dat ik er op een gegeven moment heel veel behoefte aan zal krijgen waardoor ik een vreetbui ga krijgen en dan alles voor niets is geweest.

wat toeschouwer zegt over de 2 kopjes warm water voor het ontbijt is erg goed. mijn man doet het ook. het schijnt vooral goed te zijn voor mensen die een buikje hebben. in marokko heeft onze dokter dat ook gezegd. mijn schoonmoeders buikje is platter geworden door dat water in de ochtend.

verder doe ik zelf sinds zaterdag ook nog eens na de maaltijd een kopje Yunan thee drinken. dat schijnt het eten sneller te verteren. En daar val je weer van af.
Ik ben erg benieuwd of dat gaat helpen want zakelat (ook een lid van m.nl) is daar 12 kilo van afgevallen in 4 maanden ( dus net waar je naar op zoek bent toch? 3 kilo per maand)

groetjes en veel succes
Waar haal je dat?

06-03-2006, 13:30

Citaat door L'Berjdia:
Waar haal je dat?
Je kunt het bij de tuinen halen of een andere natuurwinkel (ik heb het bij farma gehaald.)

ga je het gebruiken?

06-03-2006, 13:31

Citaat door jamy:
Je kunt het bij de tuinen halen of een andere natuurwinkel (ik heb het bij farma gehaald.)

ga je het gebruiken?
Ik ga het eens proberen, hoe duur is dat ongeveer?

06-03-2006, 13:38
hoe gaat dat met doe kopjes warme water moet je eerst water laten koken of gewoonwarm water uit de kraan en moet je het zo drinken als het nog heet is en niet laten afkoelen

06-03-2006, 13:51

Citaat door L'Berjdia:
Ik ga het eens proberen, hoe duur is dat ongeveer?
3euro ongeveer kost die nanyu thee en het is geweldig je voelt je er echt licht erna

06-03-2006, 13:53

Citaat door sweety_mocro:
hoe gaat dat met doe kopjes warme water moet je eerst water laten koken of gewoonwarm water uit de kraan en moet je het zo drinken als het nog heet is en niet laten afkoelen
hoi,
dat warme water kun je laten koken en dan even laten afkoelen tot het drinkbaar is. dus niet te heet maar ook niet te koud. net alsof je gewoon thee drinkt.

06-03-2006, 13:54

Citaat door leila_tetouania:
3euro ongeveer kost die nanyu thee en het is geweldig je voelt je er echt licht erna
hoi leila,
wat zijn jou ervaringen met die thee? ik ben er sinds zaterdag mee begonnen. ik vind het zelf ook heerlijk dus voor mij is het absoluut geen straf om het te drinken maar ben wel benieuwd wat het doet wat betreft afvallen. en wat is jou eetpatroon met deze thee? En hoeveel wil je of ben je afgevallen?

06-03-2006, 13:54

Citaat door leila_tetouania:
Maar wordt je daar ook lichter van is de vraag

Pagina's : [1] 2