Bekijk volle/desktop versie : Mijn Vlam Die NOOiT denk ik ZAl doven



Pagina's : [1] 2 3

05-03-2006, 21:19
heeey iedereen

ik heb een liefdes probleem die ik graag hier wil zetten, en als iemand hetzelfde heeft meegemaakt zouden julie wille reageren aub. nette reacties graag.


OKe ,
ik ben al bijna 4 jr gek op een jongen, en 3 jr terug heb ik wat met hem gekregen voor een maandje maar, maar sinds de dag dat ik hem zag was ik gelijk gek op hem, en hij ook op mij, maa na een maand is het uitgegaan, en sindsien hebben wenie meer met elkaar gesproken, en dit was 3 jr terug en sindsien heb ik geen vriend meer gehad, 3 jr lang, sinds een maand nu heb ik weer contact met hem, en ik ben so gek op hem en voor so lang he, allee ik ben 18 en hj 19 dus dat is beide so jong, al sik er aan denk dat wij niet kunne trouwe , omdat hij nie so een type is, en omdat hij vooral 19 is , ik bedoel welke jongen wl nou so jong trouwen,
dan krijg ik gwn tranen, ik hou van hem en al1 hem, ik kan nie accepteren dat ik hem nie als me man ga krijgen, ik word gek, ik probeer over hem te kome maar nix heplt ik denk dag en n8 aan hem bijna 4 jr nu, is dit gezond is dit normaal, ik begin in de war te raken, en my god, ik wil hem gewn, kwil bij hem zijn ik hou van hem wie heeft de selfde meegemaakt en wie heeft tips voor mij, want ik ben beetje in de war wat moet ik doen

ik zou graag reacties wille lesen , alvast bedankt

xxxx

05-03-2006, 21:22


Als je over hem heen wilt komen dan kun je beter het contact verbreken.

05-03-2006, 21:24

Citaat door BoraSita:
Als je over hem heen wilt komen dan kun je beter het contact verbreken.
Haalt niets uit.
Dat werkt juist averechts, omdat een persoon dan onbereikbaar is, en je dan juist als het ware 'aantrekt'.

05-03-2006, 21:25

Citaat door DisserSupreme:
je bent 18


...ga je barbiepoppen rangschikken op haarkleur... ga!
Enge afbeelding.

05-03-2006, 21:27



Citaat door RisLaine:
Haalt niets uit.
Dat werkt juist averechts, omdat een persoon dan onbereikbaar is, en je dan juist als het ware 'aantrekt'.
Contact hebben is ook geen optie.

05-03-2006, 21:27

Citaat door Schatjee:
Enge afbeelding.
wahah woelahilaa wou ik net zeggen

Maar jaahhh is echt moeilijk meidd wens je wel veel sterkte en sbar toee...
Ik ken een stelletje die op hun 18e is getrouwd en hamdl leven ze nog gelukkig met elkaar Hoop dat het ook zo bij jou afloopt meid...

05-03-2006, 21:29
zie waarom je nooit aan een relatie moet beginnen...

05-03-2006, 21:30

Citaat door shahinaz:
zie waarom je nooit aan een relatie moet beginnen...
Ewaaa jaaaaaaa

05-03-2006, 21:33

Citaat door Casawia_8:
heeey iedereen

ik heb een liefdes probleem die ik graag hier wil zetten, en als iemand hetzelfde heeft meegemaakt zouden julie wille reageren aub. nette reacties graag.


OKe ,
ik ben al bijna 4 jr gek op een jongen, en 3 jr terug heb ik wat met hem gekregen voor een maandje maar, maar sinds de dag dat ik hem zag was ik gelijk gek op hem, en hij ook op mij, maa na een maand is het uitgegaan, en sindsien hebben wenie meer met elkaar gesproken, en dit was 3 jr terug en sindsien heb ik geen vriend meer gehad, 3 jr lang, sinds een maand nu heb ik weer contact met hem, en ik ben so gek op hem en voor so lang he, allee ik ben 18 en hj 19 dus dat is beide so jong, al sik er aan denk dat wij niet kunne trouwe , omdat hij nie so een type is, en omdat hij vooral 19 is , ik bedoel welke jongen wl nou so jong trouwen,
dan krijg ik gwn tranen, ik hou van hem en al1 hem, ik kan nie accepteren dat ik hem nie als me man ga krijgen, ik word gek, ik probeer over hem te kome maar nix heplt ik denk dag en n8 aan hem bijna 4 jr nu, is dit gezond is dit normaal, ik begin in de war te raken, en my god, ik wil hem gewn, kwil bij hem zijn ik hou van hem wie heeft de selfde meegemaakt en wie heeft tips voor mij, want ik ben beetje in de war wat moet ik doen

ik zou graag reacties wille lesen , alvast bedankt

xxxx
Liefde kent geen leeftijd dus of je nou op je 18e de ware vindt of op je 24ste ga er gewoon voor, en het feit dat hij ook nog steeds op je is na 4 jaar zegt heel wat, succes meid...Wees gewoon eerlijk tegen hem dan komen jullie elkaar tegemoet in chaa allah!

05-03-2006, 21:36

Citaat door iman26:
Liefde kent geen leeftijd dus of je nou op je 18e de ware vindt of op je 24ste ga er gewoon voor, en het feit dat hij ook nog steeds op je is na 4 jaar zegt heel wat, succes meid...Wees gewoon eerlijk tegen hem dan komen jullie elkaar tegemoet in chaa allah!
Je hebt gelijk meidd.......

05-03-2006, 21:38

Citaat door shahinaz:
zie waarom je nooit aan een relatie moet beginnen...
ja toch, en het is ook haram duss ja

05-03-2006, 22:06
???

heb je ooit een brandblusser gebruikt? moet je eens doen,.,. het lijkt er net op.. alsof dat nu de enige raad voor je is!

of bel de brandweer. die is goed in b rand blussen

Assallamoe alaikom je oegtie Soekran

05-03-2006, 22:14



Citaat door DisserSupreme:
je bent 18


...ga je barbiepoppen rangschikken op haarkleur... ga!

06-03-2006, 21:36
thnxx mensen, maar tetouania89 woon jij nie in rdam ??

06-03-2006, 21:39
wahahwahah neej schat hoezoo ??

Pagina's : [1] 2 3