Bekijk volle/desktop versie : Drommeeennn!!!!!!!



05-03-2006, 13:31
EEY mensen ik ken een meisje die droomt elke week dat een ze naar een bos gaat een daar door een zwarte slang wordt gebeten


dat is toch heel erg is of niet mij moeder zei tegen mij dat meisje gaat doood of er gebeurd iets erg met haar of dat een van haar famieli leden of iemand dierbaar dood gaat


weten jullie wat het betekent??/ want ik weet het niet zekerr


en ps. ze heeft ook een keer gedroomd dat ze voor de trein springde

05-03-2006, 13:35


Mijn moeder zegt altijd dat als je over slangen droomt je moet bidden ofzo

05-03-2006, 15:20
mijn moeder heeft zo'n boek gekocht bij de moskee, over dromen, ik heb het even omgezocht je meot natuurlijk zelf weten of je het geloofd.

een slang zien: moet als vijand gezien worden, als het een lange en dikke slang was: benadrukt het je angst voor iets. als diegen die de slang ziet hem in haar/zijn aigen huis binnelaat:dan is het een vijand die ze kent en zelf binnenlaat. als je de slang vermoord in je droom:je weet wie je vijand is en je doet er iets aan of je gaat binnekort trouwen. als je de slang bijt: dan zal de vijand je iets aan doen.
als jeeen slang ziet in de straten: dan komt daar een grote ruzie/oorlog/roddel. een waterslang: bezit. als je een slang uit de mond van een zieke ziet: zal die gene binnenkort komen te overlijden.

dit staat er, ik zet het er niet. bij sommige dingen moet je misschien verder denken. ik weet het nooit met dromen...iets dat voortkomt uit je onderbewust zijn.

05-03-2006, 15:29

Willie dat wist ik geen eens..


05-03-2006, 15:44


Slangen
Een slang symboliseert iemands grootste vijand. Hoe groter de slang hoe groter de vijand


bron: http://www.walidin.com/dromen.htm

05-03-2006, 16:01
wat betekent als je een poes droomt want dat droomt men moeder vaak

05-03-2006, 16:05

Citaat door ClassyLicious:
Mijn moeder zegt altijd dat als je over slangen droomt je moet bidden ofzo
Inderdaad.

Hoor ik ook heel erg vaak.

05-03-2006, 16:06
Ik Dacht Dat Als Je Over Poezen Droomt Die In Je Huis Komen, Dat Er Dan Ingebroken Word....

05-03-2006, 16:07
Weet Je Dat Als Je Een Slechte Droom Hebt Dat Je Die Moet Doorvertellen Want Dan Kan Die Droom Niet Uitkomen

05-03-2006, 16:08

Citaat door Marrakchia4Life:
Ik Dacht Dat Als Je Over Poezen Droomt Die In Je Huis Komen, Dat Er Dan Ingebroken Word....
maar zei droomt altijd dat ze word gekrabt door een poes
en haar achterna rent

05-03-2006, 16:33

Citaat door NaDoRiE-GiRl:
maar zei droomt altijd dat ze word gekrabt door een poes
en haar achterna rent
oei , ma ik had zon boek die je dromen uitlegt..ma ik heb hem ff uitgeleend aan mijn neef...als ik hem terugheb zal ik je wel een PM sturen met de uitleg erbij , cva ?

05-03-2006, 16:46

Citaat door Marrakchia4Life:
oei , ma ik had zon boek die je dromen uitlegt..ma ik heb hem ff uitgeleend aan mijn neef...als ik hem terugheb zal ik je wel een PM sturen met de uitleg erbij , cva ?
okyy tnxx

18-04-2006, 12:34


ik droom altijd dat bush achter me rent wat betekent dat..?