Bekijk volle/desktop versie : Neger liefde veranderde in een bloedbadt!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

10-05-2003, 17:33
Hey peeps Ik heb een goeie verhaal ik zal er aan beginnen en jullie mogen zeggen als het goedt is of niet en dan zal ik verder gaan........

10-05-2003, 17:44


je zegt dat het een goed verhaal zal zijn,
dus ik zal je zeggen begin er mee!!!!!!

-xx- ansa


10-05-2003, 17:49
maar zet niet na elke D een T.
Dat is zo irritantd

10-05-2003, 17:53
Teaser

maar schrijf snel een stuk MissShorty

Ik ben benieuwd

10-05-2003, 18:50


ewa daar gaadt tie.


(Samira):Nadia kijk daar aan de over kandt .. Dat is ook de zelfde honda sivik net als net... Konden maar zien wie ons steeds achter rijdt... OOh kom op Samira zijn zeker weer vieze antixs die een meisje willen scheppen.. Heb je niet genoeg aan je dushi Elroy .Loop door straks komdt tie nog in de buurdt en we zijn al bijna thuis..(Thuis aangekomen)Yemma en Mohamedt zitten samen te kletsen in de tuin.(mohamedt is de broer van nadia ze heefdt er nog 1 Karim vader is overleden)(nadia)Hallo yem en Mo.(Mo)Ey meisjes hebben jullie iets opgepikdt in jullie kromme hersentjes.. Of hebben weer nix zitten doen in de lessen.(Yemma) Laat je zusje ze moe. Ewa Samira alles goedt met je moeder (Samira) Ja hoor gelti.. (yemma)Doe haar de groetjes en zeg maar dat ik haar nog bel want ik heb mooie stoffen gezien op de markt.. Als jullie moet eten het zit in de oven in de keuken .. Nee dank je .. Samira en Nadia gaan naar boven .... KLetsen wat bij. (Samira):Nadia weet je elroy zijn vriend Rutshon hij is vrijgezel.(nadia) Ja wat is er met hem?(samira):Hij vindt je leuk en ik moet met je praten van hem want hij vondt dat je de ene dag er stak uit zag in je blauwe pakje. (Nadia):Samira laat het maar uit je hoofdt . Sitan ik wil geen negers meer. Weet je nog van Nilson die zemmer . Hij heefdt alles door veteldt tegen mij broers vriend dat we ietds hadden en zo ... Nee voor mij geen anti meer wil je dat Mo en Karim me doodt maken..(samira): Achh skit aan hebben joh.. Deze zijn niet zo.. je weet toch Elroy je kan het zo goedt met hem vinden.. Heefdt hij ietds tegen iemandt gezegdt en je weet dat te best met veel marokaantjes om gaan. Kom Nadia,, Samira omhelst haar vriendin doe het voor mij ik wil dat je weer met ons gaadt chillen niet dat je zo droog zit te kijken als ik en Elroy bezig zijn.. En ik heb je wel gezien naar Rutshon kijken ..(Nadia): Samira voor jou is het gemakkelijk je hebt maar 1 broer en woont in Utrecht..Nu ben ik weer in de ogen van mij broers als een goeie meid ze hebben ze me het vergeven ik wil het niet weer..Deze keer pikken ze het niet meer. (samira): Wie zegdt dat ze er achter komen kom op Nadia. Ewaa doe niet zo ik beloof je dat er nix zal gebeuren.. Ewa net als dat je een markaan krijgdt doe dat laten je bent nu nog maar 16...Ewaa. Nadia moet lachen van haar vriedin die tegen haar voeten zit te smeken. (nadia) Ewaa hij is wel sweety en...(Samira) En wat..(nadia): Oke dan, ik zal er over nadenken...Samira vliegdt haar vriendin om haar hals.. (samira) OOh ey maar ik ga het is tegen vijfen ik moet naar huis ik bel je nog.. Volgende dag.
(yemma); Nadia Nadia ben je wakker.. (Nadia half slapend): Mam waarom sta je zo vroeg bij mij bedt het is vrij weet je niet meer.. (yemma): Nee ik moet vandaag weg met Mo. We gaan naar Karim hij is ziek en we gaan naar zijn huis. Ga je mee??(nadia):Nee yem ik kan niet ik heb Samira beloofdt dat ik vandaag naar haar ga. (yemma): Ooh zo dan okay maar doe de deuren goedt dicht als je weg ga want we komen laat thuis. En niet te laatr thuis komen .. En ikheb geen tijd on eten te maken maak maar ietds voor je zelf klaar..(naida); Waga Yemma. Beslama .. Tring tringg..(nadia): Jah (samira) eyy nadia. (nadia):Ey zwervertje wat moet je he. (samira) Ey naida Ga je mee vandaag met mij en Elroy.. (nadia): Wijzouden toch ietds doen .. (samira) Kom op nadia we doen altijd iets samen .. Kijk we gaan vandaag naar breda ga je mee.. Kom op nadia (naida): Ik weet niet man ik heb me moeder gezegdt dat ik naar jou ging (samira) En dan je bent toch ook bij me.Duss je liegdt niet .. Ewa(nadia) Ja daar heb je wel gelijk in maar straks zien ze ons weer . Ze hebben ons al vaak gezien.. (samira) Nee hij neemdt de auto van Rutshon met die Honda sivik met beslagen ramen.. EWaa kom op ... (nadia): Oke is goedt maar belekie kom niet bij me aan de deur .. Kom naar de heuvek daar wacht ik op jullie..(samira) Okay je bent echt een dushi man.. we gaan echt een leuke dag mee maken... Half 1 moet je daar staan okay (nadia)Okay deal.. Nadia ruimpt een beetje op in springt snel in de douche.. Ooh waar ben ik weer mee bezig

10-05-2003, 18:52
ik ga zo verder....

10-05-2003, 18:53
hahahahahahahahahahhahahhahahahhahahahahahahha woulah dit verhaaltje is grappig.
nieuwe schrijfstijl...................................



ga verder

10-05-2003, 18:58
Wat vinden jullie door gaan of niet ......

10-05-2003, 19:32
Nadia doet haar spijker heupbroek aan met touwtjes aan de zijkandt en een blauwe mouwloos shirt aan en blauwe punt laarzen en haar Zwate jasen aan met hoge kraag en gooit haar blonde bruine krullend.. kijkdt op haar tellefona het is nu al 10 voor half 1.. shit moet snel zijn.. Ze staan er al te wachten met harde bubeling muziek haar hardt klopt nogal hardt wejouww waar ben ik mee bezig..In de auto zit samira met haar te sexy kleding voorin metr haar dushi elroy en achter Rutshon .. Ze groeten elkaar enzo... In de auto is er aan gezellige sfeer.. Damm wat is die rusthon mooi ... Rysthon en nadia beginnen al wat te praten.. Daarna komen ze aan bij een grote parkeerterein achter een industrie gebiedt Elroy stapt uit en Samria ook is behoorlijk warm in de auto.. Samira beging met elroy te dansen de bubbeling muziek staat behoorlijkl hardt nu .. Nadia stapt ook uit .. Rutshon denkt bij zich zelf Damm yu deze peki is echt dushi man en ze heefdt ook nog eens een biggie sanka Ai no hoe moet ik haar aan pakken jesus.. nadia denkt bij haar zelf wejouwww jea zin hij is wel mooi en zijn lachje damm ondertussen lopen ze wat verder en praten wat ...(rutshon): Ey maar je bent wel een leuke meid weet je.. Hij heefdt veel gouden tanden lesstarr (nadia); ja jij bent ook best wel leuk hoor (rutshon):Maar heb je een matie.. (Nadia):Nee ben vrijgezel.. Rutshon houdt haar bij haar hand vast en trekdt haar een beetje terug zijn op zijn arm zit een mooie tatoe een mooi roos en in zijn nek een schorpioen (rustshon): Ey nadia kijk ik vindt je echt leuk weet je.. Wat vind je van mij (nadia) Ja je bent ook wel leuk maar ik weet het allemaal nog niet ......(rutshon); Je denk zekler dat ik zon playertje ben.. Nee yu ik vindt je echt leuk je hebt me veroverdt met je lach je gezicht je geur je bil... Samen lachen ze wat er over....(rustshon): Maar nadia mag ik je kussen Nadia schrikdt dit is de eerste jonegn die het vraagdt de meeste doen het gewoon (nadia) nee sorry nu nog niet ik ben er nog niet aan toe (rutshon): No spang neem je tijd en denk over na want ik wil je als mij peki.Samen lopen ze weer naar de auto Samira en elroy zijn druk bezig op de voorkap van de auto.. Die samira heefdt echt lef maar ze hebben al best lang met elkaar Het is al best laat samen rijden ze weer naar huis.. Bij de heuvel aangekomen vraagdt Rusthon haar numme aan nadia en ze geefdt het ... Ze nemen afscheidt van elkaar en samira beloofdt haar vriendin om te bellen... Het is al rond 10 uur wanneer nadia thuis komdt.... Gwelukkig is yemma er nog niet .... Naida doet haar pyjama uit en kijkdt nog eens naar de foto van haar vader.. Als hij nog zou leven zou ik dat allemaal niet eens doen hij was nogal streng vertelde haar moeder.. Nadia gaadt naar benden zde is nogal moe eet wat en gaadt tv kijken ... Tring ..Tringg..(nadia) Hallo.. (rusthon) eyy does.. Kon ta bai? (nadia) Goedt ben nog wat moe maar gaadt wel en met jou..(rutshon):Bong vooral nu ik begin echt verliefdt op je te worden.Weet je maar ik geef je tijd weet je ik weet dat je het niet gemakkelijk hebt je bent marokaans weetje je famielie ik heb respect er voor weet je....(nadia): Ja dank je voor je begrip Nadia krijgdt kriebels in haar buik wejouww wat gebeurdt er met me?(rutshon): maar dushi wanneer mag ik je weer zien (nadia) Ik weet nog niet maar wel snel mogelijk wejouww wat zeg ik allemaal.. (rutshon) Awel bongg laten we morgen weer afspreken...(nadia) Is goedt kom rond half 5 naar de heuvel weer dan regel ik iets om te komen .. (rutshon);okayy dushii .... Ze praten Nadia hoorde de auto van Mo wejouww yemma snel schiet ze naar boven en rondt de gesprek af ....(nadia) Valdt op haar bedt neer wejouwww Ixm in love aigain... Waar ben ik mee bezig vergeefdt papa me wel hij ziet alles wat ik doe indi egedachtexs valdt ze in slaap..

10-05-2003, 19:33
Teaser sorry van steeds ....maar dat doe ik steeds van zelf

10-05-2003, 19:44
Heeeey Meisieee Ga Door Is Het waar Gebeurd wla ????

Kusjesss VJC_girl

10-05-2003, 19:46
maar wat vinden jullie er van door gaan

10-05-2003, 19:47


neee fantasiee maar het komdt wel vaak voor denk ik

10-05-2003, 19:57
kapot stoere schrijfstijl . lekkers hoor die verhaaltje , ga je gang .

SAHILA

10-05-2003, 20:04
soms moet je dt typen of schrijven

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7