Bekijk volle/desktop versie : Koning Moh. VI en een kruis?

Pagina's : 1 2 3 [4]

28-08-2004, 12:27
Het enige wat ik lees zijn veronderstellingen op veronderstellingen. Het lijkt wel op de motha xxxxa Prive of Story wel en al die andere Bullshitbladen.

Wat me erg verbaast, is dat meningen als feiten worden geschreven. Bijvoorbeeld: die man vind ik niet aardig wordt de man is niet aardig... (het verschil...)

Ik zou zeggen zoek aub de foto en plaats die hier zonder meer "onzin" hiero neer te zetten... Als het zo is dan mag hij naar mijn mening wel iets uitleggen en als het niet zo is dan moeten de mensen stoppen met haten. Tjsaah Marokkanen en bewijs leveren hmm...

Vivre le Roi Vivre Maroc!!!

28-08-2004, 14:57

Gelijk heb je

29-08-2004, 23:48

Citaat:
Origineel gepost door Superzaki
Sorry mensen, dat ik dit moet zeggen, maar het was wél een kruis. Maar jullie moeten wel weten dat het een "cadeau" was van de italiaanse president, die het vlak daarvoor aan mohammed de zesde had aangeboden. En zoals het spreekwoord zegt, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.
En trouwens denken jullie dat jullie koning heilig is of zo? Eén van zijn belangrijkste adviseurs is een jood, hij heet André Azilaj EN DIT IS GEEN ONZIN, JE KUNT HET ZELFS OPZOEKEN NU JE TOCH ACHTER DE COMPUTER ZIT.
En laatst was hij nog in de VS en kreeg bezoek van talloze joodse delegaties. De joodse lobby is van levensbelang voor de koning. Zijn eigen bodyguards bestaan soms uit leden van de CIA en de Mossad.

Zo dit moest ik even kwijt!!!!!!
Ten eerste durf ik niet te geloven dat het een kruis was. Was het wel een kruis dan heeft hij hem cadeau gekregen. Ik vindt het geen goede zaak om er dan een te dragen, maar om hem aan te nemen en dan aan een van zijn christelijke werknemers te geven is niets mis mee.. Toch?

Dat andersgelovigen in de Marokkaanse regering zijn vindt ik alleen een goede ontwikkeling. De Joodse gemeenschap leeft al heel lang in Marokko dus niet meer dan logisch als er Joden in de regering zijn. Het blijft een Islamitisch land met Islamitische waarden en normen. Ik zie er dus helemaal geen gevaar in als er andersgelovigen in zitten. Hier zitten ook Marokkanen in de regering aangezien Marokkanen hier wonen....

Pagina's : 1 2 3 [4]