Bekijk volle/desktop versie : Wat voor band heb jij met jouw neef (meiden) / nicht (heren)?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

04-03-2006, 20:04
Het verschilt als dag en nacht.

Ik heb nauwelijks contact met mijn neven. Het hoort niet onze familie. We zien elkaar eens in de zoveel jaar en dan alleen op een feest. Al wonen ze maar 25 kilometer verder op.

Ik weet nog dat mijn neef 1 keer aardig wilde doen en mijn hand ze3ma fijn drukte en maar door bleef vragen hoe het gaat. De dreigende blikken die ik toen kreeg toe geworpen. Dat was zeer duidelijk.

Ik durf mijn neven niet eens aan te kijken door dat jarenlange negeren.


En jullie?

04-03-2006, 20:17


whahahahaha mijn neef uit marokko probeerde mij te versieren!!

04-03-2006, 20:20

Citaat door Nisar:
Alaikoem Salaam,

Ik kan je mededelen...

De kant van me moeder..:

Met al me neven en nichten heb ik hele goede contacten... We bespreken echt alles met elkaar... Brengen enorm veel tijd met elkaar door... Lachen & huilen met elkaar...

De kant van me vader..:

Is 0..! Ze haten ons letterlijk... Omdat me moeder -> op kantoor werkt... En omdat me vader een vrouw uit nederland heeft getrouwd... We hebben NAUWELIJKS contact... Zelfs met el3ied zien we elkaar niet eens... Als we elkaar op straat tegenkomen... Kijken ze ons echt aan van...

Nisar
Wij Marokkanen nro7 dayes.

Lay7sen 3awen. Is je moeder Nederlandse of een Marokkaanse Nederlandse?

Je hebt be3da kant van jouw moeder, ik heb helemaal geen neven met wie ik contact heb. Niet eens een broer.

04-03-2006, 20:23

Citaat door miSs_LUxuriiouS:
whahahahaha mijn neef uit marokko probeerde mij te versieren!!
Bij mij doen ze niet eens de moeite om te versieren. Ze kwijlen bij mijn pa.

04-03-2006, 20:27



Citaat door Nisar:
Alaikoem Salaam,

Wallah illah...

Me moeder is gewoon marokkaanse... ( maar in nederland opgegroeid en daar was de familie van me vader het er niet mee eens... ) Ze hadden boerin voor me vader uit marokko gereserveerd...

Meskiena... Als je ooit iets kwijt wil of wat dan ook..! Je mag me altijd pmén..!!!

Nisar
Aha, en hoe blijft je vader hieronder? Heeft hij wel contact met zijn ouders en broers/zussen?



Dankje lieffie, je doet brokkie veroorzaken in mijn keeltje.

04-03-2006, 20:38
Ik heb een goede band met mijn neven en nichten van beide kanten ...
Met een aantal nog beter dan met anderen ...

Daarbij mijn neef is mijn beste vriend ... Kan aan hem nog meer kwijt dan aan wie dan ook ...

Ben blij dat wij neven en nichten wel goed met elkaar overweg kunnen ... Hamdoelilah ...

04-03-2006, 20:46

Citaat door madame_nadia:
Bij mij doen ze niet eens de moeite om te versieren. Ze kwijlen bij mijn pa.
Dan wil je mijn verhaal niet eens meer horen! Mijn moeder en mijn vader zijn neef en nicht van elkaar (de ma van mijn vader is de zusje van de pa van mijn moeder) voor de gene die het nog kunnen volgen.

mijn neven en nichten van me moeders kant (dus de kids van haar broer) kunnen niet opschieten met de neven en nichten van mijn vaders kant (de kids van zijn broer).

Waarom ik zou niet weten! 3 jaar geleden in Marokko wilde me neef met me mee naar Nador!
Me vaders kant wilde me daar dood hebben. Zo van waarom zeg je nog ja, je weet dat we dat niet willen, zeghma mijn lot ligt in hun handen of zo!

04-03-2006, 20:49

Citaat door Chaabi_girl:
Ik heb een goede band met mijn neven en nichten van beide kanten ...
Met een aantal nog beter dan met anderen ...

Daarbij mijn neef is mijn beste vriend ... Kan aan hem nog meer kwijt dan aan wie dan ook ...

Ben blij dat wij neven en nichten wel goed met elkaar overweg kunnen ... Hamdoelilah ...
Macha Allah. Houden zo, goede contacten kunnen je heel ver brengen. Vooral familie!



Waarom heb ik toch het gevoel dat ik je ken?

04-03-2006, 20:50
Ik kan hamdoelillah wel goed opschieten met mijn neven.
Mijn echte neven die wonen in marokko. Der is maar eentje, die echt chill is! Hij helpt me altijd met alles, in de hoop da ik papieren voor hem ga doen. Tzz, heb zelfs niet eens een Nederlands paspoort maar goed
Hier in Nederland heb ik meer neven van mijn moeder. En de zoons van de nichten/neven van mijn vader. Maar die zijn ook chill

04-03-2006, 20:52

Citaat door Nisar:
Alaikoem Salaam,

Er is teveel gebeurd... '' wat ik hier niet kan openbaren.. '' Maar me vader die heeft gekozen voor zijn gezin... En heeft momenteel contact met 1 broer en de vrouw van zijn broer is ook toppie... En haar is min of meer ook hetzelfde overkomen... Zijn moeder smeekt om vergevenis bij me moeder... Maar me mam kan haar 1 ding absoluut niet vergeven... Want wat zei me mam heeft aangedaan is echt heel fout geweest... Ik zou me schoonmoeder dat ook NOOIT kunnen vergeven...

Allah is groot en machtig... Hij straft haar inchae'allah wel... Daar twijfel ik ook niet aan... Maar het is te moeilijk... En de vader van me pa heb ik nooit gekent...

En anytime lieve schat...

Nisar
Echt zonde hoe families hier aan kapot gaan.

Moge Allah jullie veel geduld geven incha'Allah. Want Hij is groot.

Dus je kent 1 opa niet? Troost je meid, ik heb de vader èn moeder van mijn papa niet gekend.



04-03-2006, 20:53
Ze wonen allemaal in marokko.

Ik heb geen band met ze, de helft ken ik zelfs niet eens bij naam.

04-03-2006, 20:53

Citaat door Syriagirl:
Dan wil je mijn verhaal niet eens meer horen! Mijn moeder en mijn vader zijn neef en nicht van elkaar (de ma van mijn vader is de zusje van de pa van mijn moeder) voor de gene die het nog kunnen volgen.

mijn neven en nichten van me moeders kant (dus de kids van haar broer) kunnen niet opschieten met de neven en nichten van mijn vaders kant (de kids van zijn broer).

Waarom ik zou niet weten! 3 jaar geleden in Marokko wilde me neef met me mee naar Nador!
Me vaders kant wilde me daar dood hebben. Zo van waarom zeg je nog ja, je weet dat we dat niet willen, zeghma mijn lot ligt in hun handen of zo!
In marokko draait alles om die verrote papieren.

Ze ruiken gewoon dat je "Ydjis el gaarizj" bent. Ik wou dat ik zo een neus had.

04-03-2006, 20:56



Citaat door sammy_boeffie:
Ik kan hamdoelillah wel goed opschieten met mijn neven.
Mijn echte neven die wonen in marokko. Der is maar eentje, die echt chill is! Hij helpt me altijd met alles, in de hoop da ik papieren voor hem ga doen. Tzz, heb zelfs niet eens een Nederlands paspoort maar goed Hier in Nederland heb ik meer neven van mijn moeder. En de zoons van de nichten/neven van mijn vader. Maar die zijn ook chill



Jij bent leuk.

04-03-2006, 20:57
Bora Sita - zelfde verhaal als ik dus. Geen band met ze.


Omdat je niet wilt of omdat het zo hoort?

04-03-2006, 20:58
hmdl ik kan goed met ze opsgieten
altijd gek doen
ma met de meeste dan...sommige heb ik een hekel aan
1 van de zoveel dan

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17